Vanhempainillan lopputulos >>> Päädyin lapseni opettajan kanssa sänkyyn
Paha juttu tässä on vaan se, että me molemmat ollaan varattuja...
Kommentit (18)
mä kun en ole ollut ainakaan 15 vuoteen yksin kotona, joten en keksi miten varatut tuollaiset jutut oikein tekevät.
ja ei lapsia ja tyttöystävänsä tekee paljon työmatkoja niin mentiin sitten sinne opettajna kotiin..miehelle laitoin viestiä, että lenkillä vaan olen.
koko ajan pyörii tämä ihana miesopettaja avaan mielessä
t. ap
eikö hänen vaimonsa käy töissä, kun voi matkustaa jonnekin arkena.
aiheesta. MITEN te jaksatte läpättää näin ilmiselvistä provoista?
siis tietenkin sen vanhempainillan jälkeen. Lähdettiin yhtä matkaa ja sitten asiat kehittyivät eteenpäin. Harkitsen jo mieheni jättämistä tämän opettajan vuoksi. En koskaan uskonut, että opettajat voisivat olla seksikkäitä ennen kuin näin tämän opettajan, toki nähty jo muutaman kerran aiemmin vanhempainilloissa.
t. ap
Ei kai kukaan oo niin idiootti että jättäisi aviomiehensä ollakseen lapsensa opettajan kanssa?!
Ja vielä vanhempainillan jälkeen?
Siis, että miten se kävi?
"Aivan, pidätte siis leirikoulun, selvä, mennäänkö sänkyyn sitten vaikka seuraavaksi?"
Lapsesi saa varmasti hyvät numerot kevättodistukseen : )
ja opettajakin myönsi että oli katsellut minua jo aiemmin. Lähdimme siis samaa matkaa koululta (opettaja asuu samalla suunnalla) ja sitten vaan tuli sellainen kiihko ja rakastelimme intohimoisesti ja sen jälkeen viestitelty ahkerasti, nytkin juttelen opelle mesessä. Minkä sitä tunteilleen voi.
t. ap
Ja vielä vanhempainillan jälkeen?
Siis, että miten se kävi?
"Aivan, pidätte siis leirikoulun, selvä, mennäänkö sänkyyn sitten vaikka seuraavaksi?"
Vaikka kyllähän nää viestit muutenkin jää teidän koneelle joss siis kotoa kirjottelet. Joku päivä ukkos kirjottaa jotain jollekin palstalle ja nää sun paljastukses lävähtää ruudulle . Onks kivaa =)
Muutenkin tää miesope tai sen muija voi lukea tän ja sitten ei varmaan ole kovin tyytyväinen kumpainenkaan, että sä niiden asioita täällä jaarittelet..
Niin no samalla tavalla voit kysyä, että miksi 50 % avioliitoista päätyy eroon... minkä mä sille voin, että se opettaja on niin ihana, sen jälkeen kun tutustuin häneen "paremmin" niin olen miettinyt mitä teen ja jätänkö miehen. Nytkin pyörii vaan se opettaja mielessä, viestitellään kiihkeästi ja tavataan taas ensi viikolla.
t. ap
i]Ei kai kukaan oo niin idiootti että jättäisi aviomiehensä ollakseen lapsensa opettajan kanssa?!
[/quote]
KUKAAN ei oikeasti kirjoita "minkä sitä tunteilleen voi" tai muuta vastaava paskaa.
En usko, että opettaja käy vauvapalstalla ja sen nainen ei tästä jutusta vielä tiedä yhtään mitään.
t. ap
Minä nimittäin olin erittäin suurella todennäköisyydellä samassa vanhempainillassa ja näin teidän lähtevän yhtä matkaa. Jäin jo silloin miettimään, mihin touhu mahtaa johtaa.
En sinänsä ihmettele ihastumistasi, sillä lastemme ope _on_ naisiin vetoava ja mukava mies. Se mitä et tiedä on se, että hän käyttää hyväuskoisia äitejä ihan häikäilemättömästi hyväkseen. Luulit varmaan olevasi ensimmäinen - heh, etpä kuule ole. Ja voin vielä sanoa senkin, että jutusta tietää jo muutama naapurini. Enhän minä nyt malttanut olla laittamatta heille viestiä. :))
ja tosiaan tunteideni mukana menin. Eikä tullut edes paha mieli asiasta, olenko siis löytänyt elämäni rakkauden? Koko ajan on tämä herra mielessä.
t. ap
on ammattitadoton opettaja. Kukaan normaali ammattilainen ei tuolla tavalla suhteeseen oppilaansa vanhemman kanssa hyppää. Olen aivan varma, että ko mies harrastaa/ on harrastanut tyttöystävänsä pettämistä aiemminkin. Kysessä ei ole siis sinun hurmaustaitosi ja ihanuutesi ap vaan miehen oma don juanismi.
Ihan tavallista. Meidän koulussa on oikein huone sitä varten.