Mitä ajattelisit tällaisesta viestistä!? Sain kaverilta juuri...
Kuvaviesti kebab annoksesta jostain pizzeriasta.
Perässä teksti: hei olen syömässä, ei millään jaksannu tehä ruokaa, rahaa jäi tämän herkkuannoksen jälkeen 8€ tilille, oisko mitään et vippaisit 20-30€, pitäisi keskiviikkoo asti pärjätä.
Olin ihan ymmälläni. Miksi tyyppi istuu kebabilla jos rahat noin vähissä?
Lainaisitko rahaa? Epäilen, että ostaa kuitenkin vain lisää roskaruokaa tai jotain muuta haitallista noina kahtena päivänä.
Mitä tekisit?
Kommentit (11)
Vastaisin, että hei herkullinen annos, en pysty lainaamaan sillä istun itse juuri illallisella ja tyhjensin oman tilini.
Sullä jää kivasti 4€ per päivä pärjäät hyvin sillä keskiviikkoon.
Vastaa viestiin torstainna. Sorry kun huomasin sun viestin vasta nyt.
En mä muuta vastais, ku en voi lainata.
Saako äidiltään sen summan? Entä toinen kaveri. Outoa kyllä että laittoi annoskuvan. Ei kai ole mikään aprillipäivä nyt. Lahjakortti hänen lähikauppaan ja jouluntoivotus?
Lainaat rahaa jos haluat. Sillä ei ole mitään merkitystä mihin lainaamasi rahat menevät.
Voisin ihan hyvin lainata kaverille parikymppiä pariin kebabannokseen, jos ei jaksa muuta ruokaa tehdä. Meillä kaikilla on omat vaikeutemme, ja oon itsekin ollut tuossa tilanteessa ettei vain jaksa mitään normaaleja arjen asioita.
Moikka, näyttää hyvältä! Iso annos, on varmaan huomisen lounaskin. Tuu syömään huomenna illalla, teen linssikeittoa ison kattilallisen, saat mukaankin. Saat myös pakastimesta sämpyläpussin ja pussillisen puolukoita, niin saat laitettua puuron sekaan vitamiineja. Sitten jo ihan pian onkin keskiviikko!
Ja sopiviin väleihin passiivisaggressiivisia hymiöitä.
En tekisi noin tyhmiä aloituksia.