Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku todella kalsareita miehelleen lahjaksi?

Vierailija
15.12.2008 |

En kyl tajua,saatteko itsekkin kalsareita lahjaksi????

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä mies on tänäkin jouluna toivonut saavansa :)

Ai saanko alusvaatteita mieheltäni, no totta hitossa saan ja hienoja saankin!

Vierailija
2/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hinnakkaita Calvin Kleinin boksereita. Mieluusti otan itsekin vastaan kalliita alusvaatteita. Puuterinvärisiset perussloggit eivät ehkä olisi niin juhlava lahja, mutta kai niillekin käyttöä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neule

cd

dvd

tuoksu

dödö

kirja

Vierailija
4/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tavallisia "markettikalsareita & muita alusvaatteita". terv ap

Vierailija
5/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ihan markettikalsareita. ja sukkiakin.

itse mä en saa mitään lahjoja.

Vierailija
6/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on niin vähän rahaa, että aikuisten lahjojen on pakko olla käytännöllisiä ja halpoja lahjoja :(

Mies itse toivoi uusia ihan tavallisia kalsareita ja niitä hän myös saa. Lapsille panostetaan kivempiinkin lahjoihin eli leluihin :)

Vierailija
7/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä edes mitään merkkipökiä. Ihan normaaleja alushousuja, mitä muutenkin mies voisi ostaa. Just ostin Viivi ja Wagner-alkkarit joulupakettiin.

Me ei osteta toisillemme mitään isoa jouluksi, tehdään yleensä jotain isompia hankintoja alesta joulun jälkeen (tarpeen mukaan). Jotain pientä on kuitenkin kiva antaa ja mielellään käyttökelpoista, kun ei rahaa viisti hassata ihan vain tuhlaamisen ilosta.

Ja mies harvemmin ostaa mulle alusvaatteita, koska menee sekaisin koko-viidakossa. Etenkin kun mulla on vaatekoko ja kuppikoko pienentynyt lasten myötä. Yöpaitoja tai pyjamia voi ostaa, koska niissä koko ei ole niin nöpön nuukaa.

Vierailija
8/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siksi että pelkäsin miehen ostavan jotain rumia, vana koska ainakin minulla rintaliivien ostaminen on tosi tarkkaa vaikka ihan perus 70C-kuppi tissit onkin. Kaikki mallit ei vaan sovi, enkä jaksaisi mitään vaihtoruljanssia. Jos mulle haluaisi alusvaatteita antaa, niin ennemmin lahjakortti ja niin voin itse valkata sopivat.

Vierailija
9/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten joku muukin ehti tunnustaa, saa niitä myös lahjaksi. Itse asiassa olen aina sanonutkin, että nimenomaan miehen pitää niitä alusasuja naiselleen ostaakiin.

Ensinnäkin ovat todella kalliita, toiseksi niistähän riittää silmänruokaa myös miehelle. Mies täytyy tähän vaan vähän koulia ja perehdyttää....

Vierailija
10/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy kaikki mallit vaikka koko oja valmistajakin olisivat samat, niin siksi kyselen.

Ja niitä mies on tänäkin jouluna toivonut saavansa :)

Ai saanko alusvaatteita mieheltäni, no totta hitossa saan ja hienoja saankin!

Vierailija
11/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tavallisia "markettikalsareita & muita alusvaatteita". terv ap

Vierailija
12/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä käytetä alusvaatteita?

Vierailija
13/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kovasti pidetty lahja. Alussa ostin ihan vitsin vuoksi, kun mies nimenomaan sanoi, ettei halua ns. pehmeitä paketteja. Nyt ostan joka vuosi saman vitsin vuoksi, koska mikäpä naurattaisi niin paljon kuin joku vanha kulunut vitsi.

Vierailija
14/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan vielä miehen toivomuksesta. Itse myös saan häneltä alusvaatteita. Minusta on ihanaa, kun hän on mieleisensä minulle valinnut! KRRRR!!!

Vierailija
15/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan vain päällysvaatteita.

Vierailija
16/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset (ja siten myös lahjatoiveet) ovat erilaisia.

Jotkut toivovat itsetehtyjä lahjoja, jotkut käytännöllisiä lahjoja ja jotkut satojen eurojen arvoisia koruja/elektroniikkaa tms.

Taatusti joku myös toivoo niitä tavallisia kalsareitakin.

Vierailija
17/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo niitä itsekään koskaan osta. Kulkisi varmaan puhkikuluneissa kalsareissa. Sama pätee sukkiin.

Vierailija
18/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kitumarketista vieläpä. Mies itse niitä toivoo ja nimenomaan BlackHorseja kun on ne hyviksi todennut. Useamman parin taitaa vuosittain kuluttaa loppuun (töissään paljon ulkona, joten tarpeen ovat) ja on siis meillä kestohitti jouluna ;)

Vierailija
19/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, nytkin on noin 5 astetta pakkasta. Itse saan yleensä pyjaman yms. Tosi fiksuja ja järkeviä lahjoja näin asuntolaina-aikaan, näin olemme sopineet ja tyytyväisiä olemme. Käytämme sitten hieman enemmän mileikuvitusta lasten lahjojen kohdalla.

Vierailija
20/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsongit, joissa on höynännäköiset porot printattuna. Varmasti näyttävät hyvältä äijän päällä.

Olisin muuten itekkin ilostunut jos saisin mieheltä porokalsarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän