Monta punnerrusta saat tehtyä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että montako oikeaa ns. miesten punnerrusta saat tehtyä?
Kommentit (12)
Jos olen hyvin lämmitellyt lihakset ja oikein pinnistän, niin menisi varmaan vielä pari tuohon päälle.
62 sain tehtyy, ja pienellä pinnistyksellä olis menny muutama lisää. Siis miesten punnerruksia!!!! MIES
nooo... about 15. ^punastuu^ Joskus sain jopa 25 yhtä putkea.
ehka joku 8 ? pakko varmaan kokeilla..
Olen ihan rapakunnossa. Just yksi päivä piti lapselle näyttää miten tehdään silta ja puhkuin siinä selälläni (perheen nauraessa vieressä) varmaan viisi minuuttia ennenkuin onnistuin.
Pitäis varmaan ruveta liikkumaan vähän monipuolisemmin ennenkun musta tulee ihan voimaton pökkelö...
naistenpunnerrukset kyllä onnistuu, siis että polvet ovat maassa. En niitäkään ihan kauheasti jaksa. Ylipainoa ei ole, en vaan ole vahva.
Lääkäri on kieltänyt punnertamisen (miesten ja naisten) rannevaivan takia. Ennen ko. vaivaa pystyin punnertamaan n. 20 miesten punnerrusta, mutta olin silloin nuorempana muutenkin paremmassa kunnossa kuin nyt kahden pienen lapsen äitinä.
EN kyllä kovin tosissani ole kokeillut=)
Siinä muuten kehittyy äkkiä, ei tarvitse kuin pari kertaa tehdä niin muutaman päivän päästä menee tosi monta enemmän.
Kymmenen menee varmasti, viidentoista jälkeen meinaa jo itku tulla. Jos olis pakko, saattaisin parkua itseni kahteenkymmeneen saakka, mutta harvoinpa sellainen pakko on. :D
Naisten punnerruksia saan tehtyä vähän enemmän sentään.
20 punnerrusta, jalkaliikeet, 20 punnerrusta, jalkaliikkeet
eli 40 pienellä tauolla
Treenaan, mutta mulla on aika heikot rintalihakset silti.