Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on Suuri Käsityölehti? Kannattaisiko tilata?

Vierailija
30.04.2009 |

Olen intohimoinen käsityöihminen ja janoan uusia ideoita siihen mitä tekisin.

Ja haastetta myös! Vai onko suomessa jotain muutakin (suomenkielistä) käsityölehteä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät kaikenlaisista käsitöistä, *Suuri Käsityö* on kyllä hyvä, siitä löytää niin ompelu-, neule-, kudonta-, kirjonta- ja virkkausohjeita aika monipuolisesti, joskus myös askartelua, punontaa, huovutusta jne. Mulle se on jo tullut 20 vuotta, tosin harvemmin teen siitä mitään nykyään.

Sitten enemmän neulepainotteisempi on *Moda* josta siitä löytyy nykyään myös ompeluohjeita. Sitten neuleita ja virkkauksia löytyy *Novita* -lehdestä, mutta se ilmestyy vain 4x vuodessa. Ohjeita on niin aikuisille kuin lapsillekin, löytyy myös liinoja, verhoja tms. Mulla se on ihan ehdoton ykkönen, kun lasten aikana on helpompi neuloa kuin ommella. Sitten löytyy myös virkkaus- ja kirjontalehtiä sekä askarteluun, kudontaan ym. liittyviä lehtiä (mm. *Askartelulehti* , *Taito* jne). Että onhan noita... :-D

Vierailija
2/2 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lempparini on www.ullaneule.net. Neulevalikoima on monipuolisempi ja omasta mielestäni huomattavasti mielenkiintoisempi kuin paperiset lehdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä