Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemusta....

Vierailija
30.04.2009 |

..miten kundit suhtautuu siihen että heidän uusi suttura on bylsinyt aika monen muun kanssa. Ei mulla ole vielä mitään tosi tarkoitusta alkaa saman kanssa hengata, mutta jos miettii hiukan eteenpäin,.,.Minusta ei kantsi niin kovin paljon pidätellä, jos mieli tekee ja helpolla saa. Mutta miten on asian laita ???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin mua loukkaa. Vaimollani niitä irtosuhteita oli ennen meidän suhteemme alkua. Ja taisi jokin suhden hiukan koittaa jatkua meidän seurustelumme aikanakin. Niin rakastunut olin, etten pistänyt naista kiertoon, ja nyt kaduttaa. Tosin ymmärrän kyseen olleen silloisen nuoren naisen lapsellisuudesta: uhmalla on pitänyt tyydyttää päälimmäistä mielitekoaan vaikka mahdollisista haitoista saa tietoa ihan urakalla. Itse hän onnistui tuomaan suhteeseemme niinkin helpolla hoidettavan yllätyksen kuin syyhypunkin. Ja kun se kävi ilmi, hän ei millään pystynyt myöntämään se johtuvan seikkailuistaan. Olin liian hienotutneinen: olisi pitänyt katsoa, onko siitä naisesta ottamaan vastuunsa ja pyytämään anteeksi. Ei tosin naiseni suhteiden vuoksi vaan siksi, ettei tästä ole oikein mukavaa liittoa muotoutunut.

Kyllä kovin reipasotteinen miesten tai naisten käyttö saa mut ajattelemaan, että liekö tuo ihminen edes kykenevä uskollisuuteen. Enkä oikein usko olevan sellaista vain-seksiä. Olen vuosien varrella keskustellut riittävän monen aikuisen naisen kanssa aiheesta, ja monet ovat sanoneet katuvansa sitä aikaa. He ovat kertoneet lopulta turtuneensa, ja että sittemmin, seurustelun alkaessa turtumuksesta on ollut haittansa, kellä millainenkin.

Ylipäätään nuoria naisia osataan varotella sairauksista ja nuoria miehiä vaatia hillitsemään itseään. Seksuaalivalistuksessa näyttää jotenkin kummasti jäävän huomiotta se, että seksi vaikuttaa tunne-elämään. Eihän se pillu tai kulli naimisesta yleensä kulu, mutta ihmisen mieli kaiketikin kyllä. Mahdetaankohan niitä psyykkisiä mekanismeja oikein edes tuntea?

Kukaan ei voi kieltää sinua naimasta niin paljon kuin haluat ja saat. Mutta jos luet tämän, niin käytä nyt edes puoli minuuttia sen pohtimiseen, että teetkö tietämättäsi itsellesi jotakin mitä et oikeastaan toivo. Ja edelleen: kannattaako hankkia salaisuuksia. Voi olla aika pirullista kertoa miehelle, johon on ihastunut, että edellisiä sänkykavereita on kolme, kun niitän on 37. Jos käry käy, saattaapi suhde kokea yllättävän arvonalenemisen.

Vierailija
2/2 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järvi soutamisesta kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla