Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä tarkoittaa miesystävän sanomana:

Vierailija
30.04.2009 |

Mitä sää siihen?

Pitää sanoa että tahdot kuulla, saada joskus kukkia tms. Ei se osaa koskaan tehdä reppana mitään jos et sano mitä kaipaat.

Kyllähän se sano ettei toista arvosta kuten sinua. Miten sää sen nyt ymmärrät?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin hänen tunteistaan (surkea puhumaan niistä) ja vastaus oli: kyllä sinä tiedät tunteeni ilman sanomistakin, ketään en voisi arvostaa enempää...

Häh? What?? Siis mitkä on tunteet? Selittäkää tyhmälle naiselle! Kuinka tärkeä olen?

Vierailija
2/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kerjätä enempää tunnustuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samansuuntaista vastausta minäkin miesystävältäni saan, jos erehdyn tunteista kyselemään. Hänkin on omien sanojensa mukaan todella surkea puhumaan tunteistaan. Ei niitä kuulemma tarvitse aina vatvoa. Ja sanomattakin pitäisi tajuta ja tietää. Ilmeisesti riittää, jos hän on joskus vuosia sitten asian sanonut, niin se sitten pitää yhä edelleen. Siihen on tyytyminen. En ole tehnyt siitä mitään numeroa, asia vain on noin.

Luojan kiitos, ne tunteet kuitenkin käyvät ilmi muista asiosta ( teoista, äänensävyistä, katseesta jne. ).

Vierailija
4/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kerjätä enempää tunnustuksia.

On tosiaan ihan ihmisestä kiinni. Jotkut ei vaan suostu tunteitaan julistamaan jatkuvasti.

Vierailija
6/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Yhteistä historiaa takana 4 kk.

Vierailija
7/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Yhteistä historiaa takana 4 kk.

niin eipä mies välttämättä vielä niitä tunteitaan niin tarkkaan tiedä.

Vierailija
8/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä vielä ole ollenkaan varma, että sinua rakastaa.

Minulla oli ihan samanlainen miesystävä. Minä sanoin ensiksi rakastavani. Siitä meni monta kuukautta, ennen kuin mies tuli samoihin johtopäätöksiin. Nyt kuulen monta kertaa päivässä, että rakas olen. Tosin itse en muista ollenkaan sanoa. Ja tätä on nyt jatkunut jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
9/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei miehestä mitään tiedä eikä häntä tunne, niin vaikea mennä sanomaan. Olette tunteneet jo ainakin 4 kk. Yhtälailla mies voisi kysyä miksi et ymmärrä hänen puhettaan. Tuo oli mielestäni ihan kauniisti sanottu, ap. Miehen tunteista voitte tietää jotakin vain mies ja sinä.

Vierailija
10/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että miesystäväsi olisi 4kk:n aikana kyllä sanonut rakastavansa sinua, jos asia niin olisi. ARVOSTAA ENEMPÄÄ...hmm. niin sanotaan kyllä ihan muulle kuin naisystävälle, rakastetulle...miettikääpä nyt...

Vierailija
11/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että miesystäväsi olisi 4kk:n aikana kyllä sanonut rakastavansa sinua, jos asia niin olisi. ARVOSTAA ENEMPÄÄ...hmm. niin sanotaan kyllä ihan muulle kuin naisystävälle, rakastetulle...miettikääpä nyt...

Vierailija
12/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 4kk:n aikana kertonut rakastavansa. Kyllähän ARVOSTAMINEN on ihan ok...mutta ei se nyt kyllä mistään kovin romanttisista tunteista kerro..

Itselläni ainakin olisi "särähtänyt" korvaan pahasti tuo!

Vierailija
13/13 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä siihen heppuun paljoa luottaisi. Eihän neljässä kuukaudessa ketään vielä pysty tuntemaan niin hyvin, että voisi sanoa RAKASTAVANSA jotain. Rakastuminen kun on ihan eri juttu...

vielä 4kk:n aikana kertonut rakastavansa. Kyllähän ARVOSTAMINEN on ihan ok...mutta ei se nyt kyllä mistään kovin romanttisista tunteista kerro..Itselläni ainakin olisi "särähtänyt" korvaan pahasti tuo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan