Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen huimauksesta

Vierailija
30.04.2009 |

Nyt on poika 6v valittanut kaksi viikkoa joka päivä tarhassa huimausta.Menee kuulema ihan valkoiseksi ja lopettaa hetkeksi leikit. Sitten jatkaa taas ilman huimausta.

Kotona tätä huimausta ei sitten kuitenkaan ole. Mutta joka päivä poika juttelee kuinka tarhassa huimasi ja että makuuasento vain pahensi oloa.

Lääkäriin menoa tietenkin mietin mutta vielä ei ole tosiaan sen vuoksi menty kun viikonloppuisin ja iltaisin ei tuota huimausta esiinny. Vain tarhassa. Siis kun emme ole itse huimaus kohtausta nähneet niin tulee mieleen sekin että onko tuo vain huomion hakemista tarhassa. En tiedä.

Vapun jälkeen käytän pojan lääkärissä. Nyt ennen pyhiä ei asia kuitenkaan etene vaikka lääkärissä kävisimmekin. Verikokeet pojalta on otettu pari viikkoa sitten ja kaikki arvot oli ihan hyviä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10v. tyttö kärsinyt jo muutaman viikon samasta.

Kävimme lääkärille ja on menossa jatkotutkimuksiin.

Mutta tod.näköisesti ihan harmitonta, mille ei mitään tehdä.

Kuulema on parikin eri "tautia", mitkä menevät ajallaan ohitse, joten ei

todennäköisesti vaarallista.

Mutta voi olla monesta eri asiasta johtuvaa, joten suosittelen että käytte lääkärissä tarkistamassa asian.

Vierailija
2/3 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla lievää epilepsiaa tai sitten vaan liian matala verenpaine.

Mummollani on tuo lievä epilepsia, eli hän saattaa mennä aivan valkoiseksi ja hiljaiseksi, tuijottaa eteensä ja hetken päästä jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta ei myöskään muista mitään kohtauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi itse sanoo, että huimasi, niin en ensimmäisenä epäilisi epilepsiaa. Kuten joku sanoikin, ihminen ei itse välttämättä huomaa näitä lieviä kohtauksia. Voi tietysti olla toisinkin, mutta jos niitä tulee vain tarhassa, niin voisiko olla että kun siellä meno on varmaan kovempaa kuin kotona, niin esim se matala verenpaine huimaisi. Tai sitten lapsella on korvatulehdus/ liimakorva ja tasapainoaisti siksi häiriintynyt. Minua alkaa itseäni joskus huimaamaan jos on älytön meteli. Huono näkö voi myös aiheuttaa huimausta. Veisin siis lääkäriin, että syy selviää, mutta en olisi erityisen huolissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi