Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää ja häiritsee!! MITEN kukaan aikuinen ihminen voi luulla,et

Vierailija
15.12.2008 |

jostain mahan muodosta voi o i k e a s t i muka tietää kumpaa sukupuolta on tulossa...

kai (???) kaikki aikuisen aivoilla varustetut tietää,et ne veikkailut mahan muodon, siittämisasennos/paikan/lämpötilan tmv mukaan on vain ja ainoastaan ajanvietettä?? Kivaa arvailua...

Tänne tulin lähinnä puhiseen kun serkku on saamassa lapsen ja sanoi,että "kun mulla on jo poika niin tiedän saavani toisen pojan" ja kun mä erehdyin kysyyn et "ai,näittekö ultrassa?" niin tää ihann todella tosissaan sanoi,et rakenneultrassa ei näkynyt,mutta hän kyllä tietää koska maha on just samanmuotoinen kuin ekassa raskaudessa ja muutenkin hän tuntee lapsen olevan poika ja kun siihen kuulema vaikuttaa missä he harrastelivat hommiaan kun tekivät lasta jne

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavan kumpaa sukupuolta sieltä tulee, mutta uskon että jos yhdyntä on tapahtunut esim päivää enne ovulaatiota=tyttö, ovulaatiopäivänä/jälkeen=poika. Perustelut: poikasiittiöt uivat nopeammin, mutta kuolevatkin nopeammin jos eivät hedelmöity, tyttösiittiöt ovat hitaanpia mutta elävät kauemmin, joten ne kannattaa lähettää matkaan ennen ovulaatiota....

Vierailija
22/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lapsen sukupuolen näkee äidin kasvoista. En osaa selittää sitä, mutta pojan näkee äidin naamasta jo kilsan päästä.

Jos taas kasvoista ei edes huomaa jonkun olevan raskaana eli on tavallaan oman itsensä näköinen on lapsi tyttö.

Huuhaata tai ei toimii joka tapauksessa.

Ei toimi!

Mä olin niin turvonnut raskauden aikana molemmissa raskauksissa, että naamasta kyllä näki, että olen raskaana ja kas, kaksi tyttöä mulla.

Myöskin oli molemmista todella nämä ns. poikamahat. Varsinkin ekasta ei takaapäin edes huomannut että olin raskaana vaikka raskauden loppupuolella olinkin. Ja tyttö siis tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme