Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää ja häiritsee!! MITEN kukaan aikuinen ihminen voi luulla,et

Vierailija
15.12.2008 |

jostain mahan muodosta voi o i k e a s t i muka tietää kumpaa sukupuolta on tulossa...

kai (???) kaikki aikuisen aivoilla varustetut tietää,et ne veikkailut mahan muodon, siittämisasennos/paikan/lämpötilan tmv mukaan on vain ja ainoastaan ajanvietettä?? Kivaa arvailua...

Tänne tulin lähinnä puhiseen kun serkku on saamassa lapsen ja sanoi,että "kun mulla on jo poika niin tiedän saavani toisen pojan" ja kun mä erehdyin kysyyn et "ai,näittekö ultrassa?" niin tää ihann todella tosissaan sanoi,et rakenneultrassa ei näkynyt,mutta hän kyllä tietää koska maha on just samanmuotoinen kuin ekassa raskaudessa ja muutenkin hän tuntee lapsen olevan poika ja kun siihen kuulema vaikuttaa missä he harrastelivat hommiaan kun tekivät lasta jne

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla voi nähdä....Tuttu sai just tytön..oli leveä maha..ennestään kaksi poikaa ja oli kapea vatsa silloin..

Vierailija
2/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä valmiiksi joku naseva kommentti siltä varalta että serkullesi syntyykin tyttö ;-)

Minä odotan toista poikaa ja täytyy sanoa, että raskaus on ihan identtinen ensimmäisen kanssa. Mutta voisihan se olla identtinen vaikka odottaisin tyttöäkin, mistäpä sitä tietää.

Ainut "ennusmerkki" alusta asti vahvalle poikatunteelleni mihin uskon omassa raskaudessani on yhdynnän osuminen juuri ovulaation aikaan. Mutta sehän on kai ihan tieteellisestikin todistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääsun serkkus ei ollut tosissaan, kunhan kiusoittelee sua kun olet noin yksioikoinen!

Vierailija
4/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkään en kyllä oikeasti ymmärrä, MITEN raskausmaha voisi olla eri muotoinen vauvan sukupuolesta riippuen. Onko poikasikiöllä koko ajan stondis niin että maha työntyy eteenpäin, vai? :-O

Vierailija
5/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun muun olisin luullutkin vaan höpöttelevän mut mun serkku on NIIN tosikko. Ja se miten se noi kertoi jne,IHAN tosissaan oli siis..

Muutenkin on tällainen,puhuu totena ja uskoo tällaisiin ihan täysillä.

ap

ps. 2,mulla on poika,tyttö ja poika. Miten selität et 2 ekaa maha oli identtinen,leveänmallinen ja viimeisessä kapea ja sellainen,et ei näkynyt takaapäin?? Painoindeksini on 20...

Vierailija
6/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä on sivuillakin

Vierailija
7/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän saa tytön että "aika pieni on pippeli tuolla pojalla. Onko perinyt isänsä suvusta?"

Vierailija
8/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietis, kuinka paljon sinua mahtaakaan ärsyttää, jos serkkusi tosiaan saa pojan, miten paljon hän mahtaakaan keekoilla sinulle, että "no TIESINHÄN minä, vaikka sä et meinannut uskoa..."

Siinä on tsaanssit meinaan 50/50...

Joo. Oikeasti useimmat ihmiset ymmärtää, ettei mahaviivoista, sykkeistä tai mahan muodosta voi päätellä yhtikäs mitään.

Vierailija
9/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään että tilastollisesti "poikamahat" ja "tyttömahat" eivät korreloi kummankaan sukupuolen kanssa, mutta sitten jos jonkun kaverilla oli leveämuotoinen maha ja se sai tytön, se on muka osoitus siitä että kaikki muut ovat väärässä.

Tätä ajatteluahan täällä on paljonkin. "En imettänyt ja lapseni on aina terve pikku nero, näin ollen imetys on täysin turhaa."

Vierailija
10/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pitää keksiä joku kommentti jos sattuu tytön saamaan... Mut tietty saakin sen pojan ja vaan pontta omille horinoilleen..

ap

ps. ihan uutta tietoa mulle muuten esim tuo et saunassa tulee tyttö jne,heh heh.. joopa joo...

Vierailija
11/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata tai ei mutta...

Olen arvannut tähän mennessä siis yhtä lukuun ottamatta KAIKKIEN muiden tuntemieni äitien vauvojen sukupuolet juuri vatsan muodon ja äidin kasvojen perusteella!!!

Ei tarvitse uskoa, mutta lähipiirissä arvauskykyäni pidetään kyllä epävirallisena "rakenneultrana".

Tuo 1 väärä arvaus johtui siitä, että en ollut tuntenut äitiä ennen raskautta ja olin kuvitellut ns. alkutilanteen erilaiseksi (luulin naista leveämmäksi kuin mitä olikaan).

Vierailija
12/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kohdalla olin aivan 100 varma, että poika tulee ja niin tulikin.. sitten tokan kohdalla vissiin psyykkasin itseni yhtä varmaksi, että tyttö tulee... no joo ei sit tullu, ultrassa heilu iloisesti kulkuset keskellä kuvaa.. eli noi äidin varmat tuntemukset ainakin mun kohdalla on ihan soopaa:)

Vierailija
13/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en niihin usko, vaikka minulla olikin leveä massu kun odotin tyttöä ja kapea massu kun odotin poikaa. Ystävälläni on ollut kaksi kunnon poikamahaa ja kaksi tyttöä on syntynyt. :)

Vierailija
14/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä raskaus lähti alkuun just ovulaatiosta, tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, et todennäköisesti poika ois tulossa???

olen kyllä sisu eemelistä puhunut.. tytön nimeä ei ole vielätullut mieleen.

Vierailija
15/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli ekassa raskaudessa kapea poikamaha ja sain pojan...

toisessa raskaudessa oli leveä tyttömaha ja sain toisen pojan.

Tämä nuorempi poika vaan sattui olemaan poikittain vatsassa lähes koko raskauden ajan :D

Vierailija
16/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on VÄHÄN todennäköisempi. Poikasiittiöt uivat nopeammin, mutta ovat myös lyhytikäisempiä. Siksi tyttö on VÄHÄN todennäköisempi, jos yhdyntä on vähän ennen ovulaatiota.

Vierailija
17/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä johtuen ne ovat nopeampia kuin X-siittiöt. Toisaalta X-siittiöt ovat kestävämpiä. Yhdynnän ja ovulaation ajoitus vaikuttaa hieman siihen, millä todennäköisyydellä munasolun saavuttaa ensiksi Y- tai X-siittiö. Jos yhdyntöjä on ennen ovulaatiota, ovat kestävämmät X-siittiöt valmiina asemissa odottamassa munasolua. Jos taas yhdyntä ja ovulaatio tapahtuvat samoihin aikoihin, menee homma kilpajuoksuksi ja nopeampi Y-siittiö on todennäköisempi voittaja. Eli tyttöjen todennäköisyyttä nostaa, jos yhdyntä tapahtuu paria päivää ennen ovulaatiota ja poikien todennäköisyyttä, jos samana päivänä. Mutta todellakin nostaa todennäköisyyttä, ei tarkoita, että ilman muuta saisi tytön, jos seksiä pari päivää ennen jne. vaan että esimerkiksi sadasta naisesta tytön saa tavallisen 48 sijasta 60-70 tms.

tämä raskaus lähti alkuun just ovulaatiosta, tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, et todennäköisesti poika ois tulossa???

olen kyllä sisu eemelistä puhunut.. tytön nimeä ei ole vielätullut mieleen.

Vierailija
18/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä. Jos siis paneskellaan muutenkin koko ajan niin tyttöjä tulee ja jos rakastaja on huono, niin koitellaaan vaan oviksen aikoihin...

Vierailija
19/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy pitää mielessä kun pokaan seuraavan ukkomiehen työpaikan pikkujouluissa. Siis tyttöjen isä on jees ja poikien isältä saa vaan tuhruiset pikapanot

Vierailija
20/22 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lapsen sukupuolen näkee äidin kasvoista. En osaa selittää sitä, mutta pojan näkee äidin naamasta jo kilsan päästä.

Jos taas kasvoista ei edes huomaa jonkun olevan raskaana eli on tavallaan oman itsensä näköinen on lapsi tyttö.

Huuhaata tai ei toimii joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi