Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttääkö muita naiset, joilla on itseään nuorempi mies?

Vierailija
29.04.2009 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtee jostain ihan muusta.

Ihminen voi olla "kypsä" jo 15 vuotiaana tai sitten ei ikinä.

Sekä mies että nainen.

-21

seksi luistaa ja sehän on aina suhteessa pääasia. Varmaankin henkinenkin puoli on samanlailla lapsen tasolla...

Vierailija
22/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen ihminen, henkisesti kypsymätöntä ajatelle että koko suhteen mittari on se miten nainti sujuu..Niinkuin hän tuossa esitti.

Minä luulen että ikero on hyvästä useimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni täyttää 44 pian. Kumpikaan meistä ei todellakaan ole lösähtäneitä.. ja jos se tapahtuu niin mielummin näinpäin sillä miehet lösähtää aikaisemmin. Mutta minulle hän tulee aina olemaan nuorempi ja mun silmissäni komea;) Ja hän edelleenkin kaikkien vuosien jälkeen näkee minussa kypsän seksikkään hot-maman! Ällöä - eikös:D

Vierailija
24/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitko että siinä luki myös muustakin kuin seksistä, nimittäin sillä energisyydellä, hellyydellä ja rakastavuudella tarkoitin muutakin kuin seksiä. Ja kyllä, mielestäni seksi on aika iso osa parisuhdetta, jos se ei toimi niin se vaikuttaa muuhunkin. Mieheni on myös älykäs, löytyy yhteisiä harrastuksia jne. jne. että älä hätäile, on meillä muutakin kuin seksiä, vaikka sitä usein onkin :P

seksi luistaa ja sehän on aina suhteessa pääasia. Varmaankin henkinenkin puoli on samanlailla lapsen tasolla...

Vierailija
25/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ikäero olisi vain 2-3 vuotta niin jotenkin tulee "etova" olo tuollaisesta naisesta, joka seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
26/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oman ikäiset 40+ miehet alkavat useimmiten olla jo liikaa aikaa nähneitä.

Vierailija
27/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain himottavaa.

Vierailija
28/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet suuntaan tai toiseen eivät ratkaise mitään. Tärkeää ovat ihan muut asiat. Käsittääkseni myös miehille on kova juttu se että on saanut kypsemmän naisen eikä tarvii mitään teinipöljäilyä harrastaa.

Naiset sais olla rohkeampia tässä!!Mua kyllä hiukan ällöttää ihmiset joilla on näin törkeitä asennevammoja kuin ap:llä

Vierailija
29/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta nuoremman miehen kanssa? Kuinka etova olo siitä tulee?

Vierailija
30/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ajatellut, että se olisi ällöttävää.

Vierailija
31/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat noin voimakkaita tunteita - ällötys, etominen - noin vähäpätöiseen asiaan, ap? Sitäpaitsi, 2-3 vuoden ikäero = samanikäiset.

Vierailija
32/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ällötä sekään, jos miehellä on todella nuori vaimo. Jokainen taplaa tyylillään.

Itse en ottaisi vanhaa miestä, nuoren voisin vanhoilla päivilläni ottaa, jos leskeksi sattuisin jäämään. (toivottavasti kuitenkaan en jää, vaan mennään yhdessä 100-vuotiaina)....

Vierailija
33/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pöljä

Vierailija
34/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka ei elä eikä anna muidenkaan elää. Tai suomeksi sanottuna: ainoa, mikä minua ällöttää on ihminen, joka on niin kummallinen kuin ap

Vierailija
35/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies 4 vuotta nuorempi, toivottavasti et oksenna

Vierailija
36/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes seitsemän vuotta nuoremman miehen kanssa naimisissa. Meille ei ikäero ongelma, ikävää jos jollekin toiselle on.

Pysyy itsekin nuorena, kun on nuorempi mies. :)

Vierailija
37/38 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua oikein ällöttää itteni, että viittinkin katella tota kymmenen vuotta nuorempaa komistusta. Hyi! ;)

Vierailija
38/38 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut ihanaa miestä, joka on minua 12 vuotta nuorempi. Ikinä en ole niin upeaa tyyppiä tavannut, hän pitää minua niin hyvänä! Hän on 30+, minä 40+. Ihana tunne olla rakastunut 18 vuoden parisuhdehelvetin jälkeen. Nautin joka hetkestä niin pitkään kuin tätä onnea kestää. Siinä teillä ällötystä ;)