Ällöttääkö muita naiset, joilla on itseään nuorempi mies?
Kommentit (38)
lapsellinen ihminen, henkisesti kypsymätöntä ajatelle että koko suhteen mittari on se miten nainti sujuu..Niinkuin hän tuossa esitti.
Minä luulen että ikero on hyvästä useimmiten.
ja mieheni täyttää 44 pian. Kumpikaan meistä ei todellakaan ole lösähtäneitä.. ja jos se tapahtuu niin mielummin näinpäin sillä miehet lösähtää aikaisemmin. Mutta minulle hän tulee aina olemaan nuorempi ja mun silmissäni komea;) Ja hän edelleenkin kaikkien vuosien jälkeen näkee minussa kypsän seksikkään hot-maman! Ällöä - eikös:D
huomasitko että siinä luki myös muustakin kuin seksistä, nimittäin sillä energisyydellä, hellyydellä ja rakastavuudella tarkoitin muutakin kuin seksiä. Ja kyllä, mielestäni seksi on aika iso osa parisuhdetta, jos se ei toimi niin se vaikuttaa muuhunkin. Mieheni on myös älykäs, löytyy yhteisiä harrastuksia jne. jne. että älä hätäile, on meillä muutakin kuin seksiä, vaikka sitä usein onkin :P
seksi luistaa ja sehän on aina suhteessa pääasia. Varmaankin henkinenkin puoli on samanlailla lapsen tasolla...
Vaikka ikäero olisi vain 2-3 vuotta niin jotenkin tulee "etova" olo tuollaisesta naisesta, joka seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa.
Nuo oman ikäiset 40+ miehet alkavat useimmiten olla jo liikaa aikaa nähneitä.
Ikävuodet suuntaan tai toiseen eivät ratkaise mitään. Tärkeää ovat ihan muut asiat. Käsittääkseni myös miehille on kova juttu se että on saanut kypsemmän naisen eikä tarvii mitään teinipöljäilyä harrastaa.
Naiset sais olla rohkeampia tässä!!Mua kyllä hiukan ällöttää ihmiset joilla on näin törkeitä asennevammoja kuin ap:llä
kaksi vuotta nuoremman miehen kanssa? Kuinka etova olo siitä tulee?
Enpä ole koskaan ajatellut, että se olisi ällöttävää.
Miksi tuhlaat noin voimakkaita tunteita - ällötys, etominen - noin vähäpätöiseen asiaan, ap? Sitäpaitsi, 2-3 vuoden ikäero = samanikäiset.
eikä ällötä sekään, jos miehellä on todella nuori vaimo. Jokainen taplaa tyylillään.
Itse en ottaisi vanhaa miestä, nuoren voisin vanhoilla päivilläni ottaa, jos leskeksi sattuisin jäämään. (toivottavasti kuitenkaan en jää, vaan mennään yhdessä 100-vuotiaina)....
ihminen, joka ei elä eikä anna muidenkaan elää. Tai suomeksi sanottuna: ainoa, mikä minua ällöttää on ihminen, joka on niin kummallinen kuin ap
minun mies 4 vuotta nuorempi, toivottavasti et oksenna
Mä olen lähes seitsemän vuotta nuoremman miehen kanssa naimisissa. Meille ei ikäero ongelma, ikävää jos jollekin toiselle on.
Pysyy itsekin nuorena, kun on nuorempi mies. :)
mua oikein ällöttää itteni, että viittinkin katella tota kymmenen vuotta nuorempaa komistusta. Hyi! ;)
Olen tapaillut ihanaa miestä, joka on minua 12 vuotta nuorempi. Ikinä en ole niin upeaa tyyppiä tavannut, hän pitää minua niin hyvänä! Hän on 30+, minä 40+. Ihana tunne olla rakastunut 18 vuoden parisuhdehelvetin jälkeen. Nautin joka hetkestä niin pitkään kuin tätä onnea kestää. Siinä teillä ällötystä ;)
Kyllä se lähtee jostain ihan muusta.
Ihminen voi olla "kypsä" jo 15 vuotiaana tai sitten ei ikinä.
Sekä mies että nainen.
-21