Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttääkö muita naiset, joilla on itseään nuorempi mies?

Vierailija
29.04.2009 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani vanhemman miehen kanssa - jaiks!! Mulla on aina ollut nuorempi mies ja hyvä niin - ovat reippaita ja energisiä.... Oman ikäiset miehet tuntuu jotenkin niin lösähtäneiltä!!

Eli mulla on ihana 5v nuorempi mies.....

Vierailija
2/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni ovat aina ihastuneet minua nuoremmat miehet, edelleenkin. (Usein kyllä johtuu siitä, että ovat luulleet minua nuoremmaksi). Koskaan en ole seurustellut itseäni nuoremman miehen, enkä itseasiassa edes itseni ikäisen miehen kanssa. Vaikka eivät he enää mitään poikasia olisikaan, niin silti niissä "nuorissa" joku tökkii.

Jos joku ei huomannut, niin pidän siis itseäni vanhemmista miehistä. En mistään eläkeläisistä. Ihan sellainen 5- 10 vuotta nuorempi riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kelleen kuuluu millaisen puolison kukin itselleen ottaa?

Vierailija
4/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle.

Vierailija
5/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen seurustelin 4vuotta vanhemman kans ja sitä ennen taas 2vuotta nuoremman sitä ennen taas 4vuotta vanhemman.. Kyllä nuorempi on parempi :)

Vierailija
6/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teini-ikä on ohitettu ei parin vuoden ikäeroa edes huomaa.

Vierailija
7/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, molemmat ollaan päälle kolmekymppisiä. Eipä ole ollut ikäeromme ongelma meille eikä muillekaan ja kuulemma ikäero ei millään lailla näy .... sitäpaitsi naiset yleensä elävät miehiä vanhemmiksi.

Vierailija
8/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 13v nuorempi, mitäs siihen sanot?

Voi ap raukkaa, kun ei saa kun vanhoja ukkoja, jos niitäkään...

Vierailija
9/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauratti aikanaan kun kaveri lopetti seurustelun joskus yhtenä perusteena se, että silloinen poikaystävä oli "nuorempi" - siis n. 6kk nuorempi ja molemmilla ikää kuitenkin jo 27 eikä 12! ;D

Vierailija
10/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kuoli 10v. aikaisemmin kuin tätini ja täti ei ikinä päässy asian yli, aina muisteli miestään. Liitto oli onnellinen kaikesta päätellen.

Vierailija
11/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ett te ootte siis ihan KAR-SEI-TA! Mies ei saa olla nuorempi kuin nainen eikä tietenkään myöskään lyhyempi. Se on äklöö!

Mutta vakavasti puhuen, aina jaksaa hämmentää tällä palstalla tällaiset iskulause-tyyppiset, lyhyet avaukset, joita ap:t käy heittämässä ja sitten ne ei jatka keskustelua ollenkaan! Millä lailla ne keskustelee elävässä elämässä? Toivottavasti ei samalla metodilla ;-)

9

Vierailija
12/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kohtaa tietty jos ikäeroa on 30 vuotta tai enemmän ihmettelen että miksi tämä liitto on solmittu. Olipa ikäero kummin päin tahansa niin suurissa ikäeroissa ajattelee väkisin hakeeko isä tai äitihahmoa elämäänsä.

Muutaman vuoden ikäerot ei ole haittaavia.

Vierailija
13/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2v vanhempi. En todellakaan käsitä. ISOT ikäerot puolin tai toisin on minustakin vähän outoja useimmiten, tyyliin siis 20v jolloin toinen voisi ikänsä puolesta olla toisen äiti/isä.

Mitä sairasta on siinä että itse olen 34v ja mieheni on 32v? Olimme 26v/24v kun aloimme seurustella.

Vierailija
14/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä vähän ällöttää. Itsellä on ollut aina paljon vanhempi mies ja tod näk sekin ällöttää monia. Nuoret "pojat" on vaan jotenkin niin lapsellisia, niiden kommentit on hölmöjä, ne inisee naisilleen ja sivusta seuraten naiset eivät ole moksiskaan sellaisesta miehensä käytöksestä jollaista itse en todellakaan ottaisi vastaan...

Vierailija
15/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun entinen mies oli mua 2 vuotta nuorempi ja sen kyllä huomas, ja näin jälkikäteen kyllä ällöttää kun sen kanssa aikaani tuhlasin! Mikä pikkukakara. Hänen epäkypsyydestä ei voi kyllä pelkkää ikää syyttää.

Vierailija
16/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mieskö on vaan ällöttävän vanhan akan vietävissä ;)?

Aattele, mulla on vuotta nuorempi aviomies ja sen kanssa kolme lastakin! Oksensitko jo?

Vierailija
17/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori nyt vaan, inhottaa !

Vierailija
18/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani vanhemman miehen kanssa - jaiks!! Mulla on aina ollut nuorempi mies ja hyvä niin - ovat reippaita ja energisiä.... Oman ikäiset miehet tuntuu jotenkin niin lösähtäneiltä!!

Eli mulla on ihana 5v nuorempi mies.....

Niin no, 5 vuoden päästä se oma "nuori" miehesi on ihan yhtä lösähtänyt kuin oman ikäisesi miehet. Vai ratkaiseeko ongelman se, että lösähdät itse samaa vauhtia, eikä lösähtäneisyysero siis pääse kasvamaan.

Vierailija
19/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten minun pitäisi ällötä itseänikin :P

Mieheni on 2 vuotta nuorempi kuin minä, ikäeroa ei huomaa eikä se haittaa. Tai no, minä huomaan ikäeron kun vertaan aikaisempiin miesystäviin, jotka olivat kaikki vanhempia. Kukaan ei ollut niin energinen, hyvä ja huomioonottava seksissä, yhtä hellä ja rakastava. Joten enpä enää tätä nuorempaa miestä pois vaihda, vaikka kuinka jotain ällöttäisi

Vierailija
20/38 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi luistaa ja sehän on aina suhteessa pääasia. Varmaankin henkinenkin puoli on samanlailla lapsen tasolla...