Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä ei saa seksiä millään!

Vierailija
29.04.2009 |

Alan olla jo ihan rikki. Haluan aina seksiä ja joten kuten on tullu saatua sen verran ettei ole tullut hulluksi. Olen laihduttanut 10 kiloa, hankkinut uusia hienoja vaatteita, laittanut hiukset upeeksi ja huolehtinut kropastani. Mutta ei. Aina kun yritän tulla mieheni lähelle, hän työntää minut pois ja pyytää olla rauhassa. Olen laittanut hänen herkkuruokiaan yms. Niin ei vittu mitään! Tepastelen välillä alusvaatteisillani ja pidän huolta että varmasta näkee mut jossain pyllistelemässä.

Kuulemma väsyttää ja pitää nukkua tai on muuta ajateltavaa. Nyt mä olen jo niin henkisesti loppu etten enää jaksa. Jos kerran en kelpaa niin ei sitten. Itsetunto alkaa mureta. Rakastajaakaan en haluaisi hankkia, koska olen perheellinen. (yksi olisi kyllä niin tyrkyllä ja kieltämättä olen housut märkänä hänen seurassaan ja tekisi niin pirusti mieli!)

Haluaisin niin olla jonkun sylissä, helliä ja hyväillä ja nauttia rakkauden ilosta joka on meille suotu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne oli (ja tavallaan on) minulla. Ja elän jo yli 20 v samassa suhteessa. Muutama vuosi sitten olin hajota tähän. Ja törmäsin ihmiseen, jolta vihdoin aloin saada sitä, mitä ilman olin jäänyt niin pitkään. Ja siinä vaiheessa mieheni heräsi ja alkoi taistella minusta.

Arvaa, miltä tuntuu.

Inhottavalta.

Sillä nyt mieheni olisi valmis vaikka minkälaisiin rakkaudenosoituksiin, mutta ne eivät tunnu enää miltään - olinhan niitä melkeinpä rukoillut vuosikausia ja aina vain tuntenut itseni enemmän ja enemmän nöyryytetyltä.

Jäin silti mieheni luo. Eikä tunnut hyvältä. Sillä jonkinmoinen epäilys on silti jäänyt - milloin siirrytään takaisin vanhaan malliin???? Sittenkö, kun hän taas tuntee olevansa varma lojaalisuudestani??? Ja uskollisuudestani????

Toivon sinulle, että olet minua vahvempi ja lähdet nöyryyttävästä suhteestasi PIAN pois.

Vierailija
2/3 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne. Ei seksiä ei sitten niin millään... Muille kyllä olisin kelvannut, tuli testattua vaikka en loppuun saakka mennytkään kenenkään kanssa.

Lopulta sain riuhtaistua eron. Meillä oli siis exän kanssa seksiä viidentoista avioliittovuoden aikana yhteensä varmaankin noin 40 kertaa, näistä exän aloitteita ehkä noin viisi...

Lapsia on, mutta ovat erosta selvinneet. Itkeskelevän, itsetuntovammaisen äidin tilalle ovat saaneet iloisen ja aidon äidin jonka ei tarvitse kellekään esittää mitään eikä käyttäytyä nätistä jotta saisi seksiä. Eroani en ole kertaakaan katunut. Ilman seksiä oleva avioliitto ei voi hyvin, läheisyys kaikkoaa. Sen kun vain hirtätte minut kaikki jotka väitätte muuta, pysyn kannassani.

Seksiä on avioliiton jälkeen ollut, ja se on ollut upeaa. Taivas sentään se on ollut upeaa :) Kummasti tässä elämässä paistaa aurinko kun sen vaan antaa paistaa.

Jokaisella meillä täällä on vain yksi elämä, kukaan muu ei puolestasi päätä miten sen elät. Päätä mitä teet, sen jälkeen on parempi olla. Sellainen kelluva olotila ettei tiedä missä menee on pahinta.

Terveisin eräs 40-vuotias nainen, joka painaa 65kg, on 170 cm pitkä, meikkaa ja pitää itsestään huolta, pukeutuu kauniisti (ei mauttomasti) ja on ihan kivaa seuraa (vaikka itse sanonkin). Ei vain kelvannut exälle ei sitten niin millään. Mutta se on mennyttä nyt.

Oliskohan jossain mulle vappuheila???

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nimittäin hyvä isä ja lapset on melko pieniä. Seksiä meillä on huonoina aikoina 4 kertaa kuussa. Ja nyt on taas huono aika. Seksi on kyllä loistavaa silloin kun sitä on. Olen sen verran perverssi ja vaatimustaso on korkeella etten oikeen uskalla lähteä suhteestä. Oma mies osaa tehdä niin kuin haluan ja tuntuu, etten kehtaisi vieraalta mieheltä mennä edes sellaisia käsittelyjä pyytämään.

Mutta tekis mieli ottaa rakastaja. Yksi tosiaan täyttää fyysisesti ja henkisesti mun vaatimukset ja voisin mennä hänen kanssaan sänkyyn. Tämä mieskin on perheellinen ja on osoittanut kiinnostustaan minua kohtaan jo pitemmän aikaa.

Vittu miks ton ukon pitää pihdata! Kaikki olis niin paljon paremmin, jos sais mukavat aamupanot ja vaikka iltapanotkin samalle päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan