Sikainflenssa pelottaa! Mies on alkanut rakentaa bunkkeria meidän
Kommentit (36)
kuollut pieni osa, mutta kauheaa on, että ne lisääntyvät.
Siitä tulee kuin venäläistä rulettia pelaisi.
olen vasta selvinnyt Y2Ksta, lintuinfluenssasta ja SARSista(sitä ei kukaan edes muista) ja ebolasta sekä siitä lihaa syövästä tappajabakteerista sekä hullun lehmän taudista, joten en ole tuollaisia ehtinyt vielä miettiä.
Olkaa nyt hyvät ihmiset kotona, älkääkä mihinkään bunkkeriin ahtautuko!! Kotona ootte, puhtaissa lakanoissa, omissa vällyissä, ovet säpissä ja ilmanvaihtokanavat tukossa. Varaatte kivaa lukemista, leffoja, mukavaa purtavaa siihen ja ootte leppoosasti. ..Tunkkanen bunkkeri..-ei kannata!
vaikka tauti tänne leviäisi, niin eihän tuollainen hulluus mitään auta. jos alatte syömään lääkkeitä etukäteen, niin saatatte kantaa tautia tietämättänne ympäriinsä ja levittää sitä viattomiin lapsiin, Parempi olisi sairastua ja hoitaa sairaus sitten pois. mutta näitä varastointi ja bunkkeri juttuja en usko alkuunkaan..taitaa olla vaan "hauskaa" pilaa...
ovet vaan lukkoon ja ette tapaa ketään, ette edes avaa posteja.
Kaikenlaisia provo hörhöjä sitä sikiääkin.
voi nimenomaan kantaa tautia tietämättään ja tartuttaa
Viikossa on kuuri syöty.
Mahtaako se lääkitystä tarttua, eli voiko lääkittynä taudin saanut olla kantaja ja tartuttaa, vaikkei ole oireita. Olisi mulle tärkeä tieto.
ja viereen vaikka sian naaman kuva. Kaikki kyllä ymmärtävät sitten jättää teidän rauhaan.
ettei miehesi tee "frizejä".....
...minkäsikäinen se teidän yksi tytär onkaan..?
Voisin muutenkin kuolla vaikka heti. Tää elämä on ihan perseestä. Lapsille en kuitenkaan ihan näin lyhyttä elämää haluaisi.
ihmiset joilla on jo valmikksi joku perussairaus ovat alttiimpia virukselle.
Elämä on vaarallista ja jokainen kuolee!
ne on menneet sinne bunkkeriin.
viddu,mitä sakkia:DD
Ei se sitten iskenyt mutta nyt tulee ebola. Bunkkeri on jo valmis ja olen jo ihan iloinen siitä.
Ap
loppujen lopuksi muutama ihminen koko maailman valtavasta väestöstä kuollut tautiin... Liikenne, aids, syöpä yms tappavat paljon enemmän ihmisiä vuodessa. Varmasti ilmansaasteissa ja ruokien kemikaaleissa ja lisäaineissa oikeasti paljon enemmän syytä pelkoon, kuin yhdessä viruksessa, joka huonon hygienian maassa lähtenyt leviämään. Varoisitte ennemmin muoveja, teflonia, kemikaaleja, yms ihmisille oikeasti vaarallisia asioita, kuin tuota tautia.