VOIKO OIKEESTI JOKU TÄYS-IKÄNEN IHMINEN OLLA NÄIN TYHMÄ :)
http://www.iltalehti.fi/espoo/200904299493836_eo.shtml jos mä olisin ollut tuon lapsiperheen äiti niin olisin kyllä nostasnut itse sodan ja kostanut tuolle naapurille IHAN kaiken tuplasti törkeempänä.. siis oikeeesti tunkisin paskavaippoja postilaatikosta sekä hieroisin paskaa oveen, ehkä laittasin miehen kusemaan ikkunoille ja postilaatikkoon yms. muuta kivaa.. jos ne ei tehois niin sitten isolla porukalla leipoo kunnolla turpaan. Tollasten ihmisten pitäis saada oikeen isän kädestä... uskomatonta että lapsiperhe joutuu muuttamaan tuollaisten mulkkujen alta pois. Mix ne naapurit ei voi itse muuttaa jonnekkin metsään. en käsitä
Kommentit (21)
Koska selkeesti toisella osapuolella ei ole kaikki kotona. Lapset voisivat olla totaalisessa vaarassa, koska eihän tollasista tiedä, milloin väkivalta tulee mukaan kuvioihin.
Lisäksi, miten onnistuu yhtiökokouksen pito tollasen osakkaan kanssa, vois olla mielenkiintoinen yhtiökokous.
Mietin vaan, miten perhe, joka ei voi sietää naapureita, on valinnut asumismuodokseen juuri paritalon....
Mitäköhän tossakin jutussa on takana...
mutta eikö laki suojaa paritaloasujaa mitenkään?
Eihän mielisairas naapuri voi lopullisesti vallata koko paritaloa tekemällä siellä asumisen sietämättömäksi, vai voiko?
mutta ap taitaa olla samanlainen... kuka täysikäinen kostaa samalla mitalla??
Tuossa ei mikään paskan hierominen olisi auttanut yhtään, tilanne menisi vaan hullummaksi. Ap taitaa olla aika teini vielä.
kyllä antaisin samalla mitalla takaisin. Itse en ikinä tuollaista alottaisi vaikka olis kuinka tyhmä naapuri tahansa, mutta jos joku käy mulle niin saa kyllä samalla mitalla takaisin. t. ap
ELI ei ollut kyse siitä olenko lapsellinen itse vai en.. joo olen 25v ja varmasti lapsellinen koska mielestäni KOSTO ON SULOISTA :) MUTTA siis oikeesti nää naapurit (ilmeisesti pariskunta) taitavat olla jo aika paljon vanhempia ihmisiä kuin minä ja siksi ihmettelen miten toi voi olla mahdollista??? Juuri sanoin että itselleni ei tulisi mieleenkään tehdä tuollaista kenellekään vaikka kuinka naapuria inhoaisin. Toki jos joku tekis mulle tuollasta varmasti kostaisin.. Sitä saa mitä tilaa :) ap
Mitä iloa sinulle olisi siitä, että lopulta vuorotellen kävisitte valelemassa bensaa talonnurkalle ja raapimassa tulitikkuja? Tuollaisessa häiriköinnissä ei ole kyse lapsellisuudesta, kettumaisuudesta tms. "normaali-ilmiöstä", vaan voi lyödä vetoa, että taustalla ovat vakavat mielenterveysongelmat. Niitä voi tulla minkä ikäiselle tahansa ja joissain tapauksissa ne voivat saada aikaan hyvin ympärisölle ikävää käyttäytymistä. Niihin ei tehoa kosto, ei myöskään lähestymiskielto eikä mikään muukaan, mitä naapuri voisi tehdä.
Täytyy sanoa, että säälin niitä alkuperäisiä myyjiä, jotka nyt ovat todennäköisesti melkoisessa pulassa. Ei voi asua, ei voi myydä, tuskin saa vuokralaista jne.
taitavat olla jo aika paljon vanhempia ihmisiä kuin minä ja siksi ihmettelen miten toi voi olla mahdollista??? Juuri sanoin että itselleni ei tulisi mieleenkään tehdä tuollaista kenellekään vaikka kuinka naapuria inhoaisin. Toki jos joku tekis mulle tuollasta varmasti kostaisin.. Sitä saa mitä tilaa :) ap
On aika lapsellinen asenne tuollainen "minä kyllä kostaisin" -uhoaminen. Tuo naapurihan on selvästi umpihullu...! Vetääkö ap mielisairasta sukulaistaan/ystäväänsä myös "turpiin" jos tämä sekoilee vaikkapa kärsiessään kaksisuuntaisesta mielalahäiriöstä...?
Ja unohtaa ei sovi sitäkään, että tuollainen sairas henkilö voi tehdä mitä vaan. Sillä aikaa kun ap hieroo kakkavaippoja hänen seiniinsä, hän saattaa sujauttaa ap:n lapsille rotanmyrkyllä täytetyt suklaapatukat, sytyttää koko talon palamaan tmv.
Eli en kyllä moisen naapuriin jäisi. Varsinkin jos ja kun jotain tapahtuu, on edessä oikeusjuttu, ja EHKÄ naapurilla on lähisukulainen joka todella hyvä asianajaja ja itse joutuu tyytymään ilmaiseen avustajaan ---> saattaa päästä lähes kokonaan pälkähästä. Erityisesti noin käy jos on todisteita siitä ettei naapuri ole yksin se hullu, vaan että on molemmin puolin tehty ilkivaltaaa ---> tapaus kilpistyy tavalliseksi rajut muodot saaneeksi naapuririidaksi, sen sijaan että se oikea hullu saisi sanktioita
vielä pelottavampaa on, että tuolla il keskustelussa aggressiiviset ja väkivaltaiset idiootit ovat keräämässä joukkoa ja harkitsevat ko. tyypin lahtaamista.
vakava mielenterveysongelma naapurilla
Nostaisin vain rikossyytteen tuhopolton yrityksestä, häirinnästä yms. Ja laittaisin itse valvontakamerat kuvaamaan omaa tonttiani jotta todistusaineistoa syntyisi.
miksi sitä naapuria ei olla saatu syytteeseen? Miten voi olla että tuollaisen annetaan vain jatkua?
miten tollainen perhe saadaan kuriin.
Ajatelkaa nyt sitä toisen asunnon omistajaa, ei voi itse asua talossa, ei voi myydä kun kauppa puretaan ja tuskinpa vuokrauskaan onnistuu. Eli siinä omaisuus kiinni, millään et pääse siitä talosta irti.
Nyt pitäis kyllä saada hoitoon toinen puolisko. Ottais nyt Iltalehdet selville kuka siinä asuu ja tekisivät jutun.
täysin mielenvikaista toimintaa. sii kyllä mä ennenki oon kuullu et naapuri voi olla hankala, mutta toi naapuri on kyllä aivan totaali seonnut. sille ei sit tuu ollenkaan mieleen itelle et tollasesta vois seurata jotain. huh, onneksi meillä on mukavia naapureita...
mitkään kostot auta, selvästi sairasta porukkaa jolla ei todellakaan ole kaikki ruuvit tallessa!
ja niin taitaa olla ap:kin tai sitten huono provoilija.
tai ainakin henkisen iän tasoa. Kyllä jokainen vähänkin aivojaan käyttävä ihminen perääntyy tuollaisessa tilanteessa kun kyseessä on selvästikin todella sairaan ihmisen käytös.
Minäkin ihmettelen ettei naapuria ole saatu vastuuseen teoistaa. Kuulostaa hurjalta nuo sulaneet muoviämpärit ja muut.
Tosi ikävää tolle perheelle, kun myös sille myyjäperheelle. Nämä naapuririidat tosi "kakkasia" juttuja poliisille todistamisen kannalta. t. rikospoliisi
Kuten muut ovat kirjoittaneetkin, kysymys on selvästi mielisairaasta henkilöstä. Siinä mitkään kostot eivät riitä lopettamaan ei-toivottua käyttäytymistä.
Sen lisäksi kostaminen olisi tosi tyhmää muutenkin. Jos asia menee oikeuteen, niin kostaja on vaikeuksissa, kun on selvää näyttöä siitä, että hän on itsekin syyllistynyt laittomaan käyttäytymiseen. Jos ainoastaan toinen osapuoli käyttäytyy typerästi, on oikeudessa paljon vahvemmilla.
Aikuismaista tai ei..