Eilinen Maailman lyhyin äiti. Mitä ajattelit sen miehestä?
Musta tuntui jotenkin kauheen ristiriitaiselta kuinka se mies oli tosi mukavan, lempeän ja rakastavan oloinen minä pidän itseäni suvaitseva.... Jotenkin mulle oli kuitenkin liikaa kuinka se mies kanniskeli puolisoaan kuin lasta ja nosteli paikasta toiseen. Jotenkin näytti sairaalta. Ja tosi hyvin se hoiti vauvaakin, eihän se äiti pystynyt sitä juuri hoitaa, sylissä vain piti.
Kommentit (51)
Harvinaisen rasittava ja lapsellinen se nainen kyllä oli. Ei vamma tai joku muu erityispiirre oikeuta käyttäytymään muita kohtaan tuolla tavalla. Eikä äitinä olemaan noin lapsellinen. Jos on mielestään valmis äidiksi, se vastuu pitää pystyä kantamaan. Jatkuvalla vinkumisella ja kitinällä sitä lasta ei hoideta.
Mies vaikutti ihanalta, mutta jos on normaalijärkinen, ei kauaa jaksa tuollaista uikutusta ja hyväksikäyttöä katsella, veikkaanpa vain.
hoitihan sairasta äitiään lapsena, jäänyt traumoja... Outo ohjelma oli ja äiti käyttäytyi kakaramaisesti.
Jos on lyheympi kaula, niin ei ne äänihuuletkaan voi olla normaalit...
Mutta lapsellinen oli äiti minunkin mielestäni... Mutta mies komea ja vastuuntuntuisen oloinen!!
muutenkin perhe vaikutti tasapainoiselta
vastuuntuntoinen aikuinen. Mutta jotain läheisriippuvuutta varmaan, kun oli jo lapsena hoivannut syöpää sairastanutta äitiään ja nyt sai elämäniäkseen toisen (ja ehkä kolmannenkin) hoivattavan.
Harvinaisempaa ehkä miehellä tuollainen, mutta naisissa on pilvin pimein esim. niitä, jotka ovat ensin kantaneet vastuuta alkkisvanhemmistaan ja sisaruksistaan pieninä ja sitten jatkaneet esim. pettävän, hakkaavan alkkismiehen hoivaamista.
Eihän tuo nainen mitenkään paha ollut, mutta luonteeltaan ei mitenkään mukava tai epäitsekäs, naiivin oloinen komentelija. Mutta onhan niitä kilttejä miehiä toisaalta ihan tavallisenkokoisten naisten tossun alla. Jotkut vaan tyytyy epätasa-arvoiseen suhteeseen.
Sinänsä mua ei ihmeytä, että voi rakastua toiseen vammasta huolimatta. Ihan varmasti näin voi tapahtua, eikä siinä ole mitään outoa tai pahaa...
Nariseva ääni ei tosiaan johtunut sairaudesta sillä haastatteluissa puhui kyllä oikein hyvin.
Miten sen miehen vehje on mahtunut noin pikkuisen naisen sisään? Anatomisesti tuntuu mahdottomalta se heidän sekstailunsa.
Monetkin lyhytkasvuiset on naimisissa tai parisuhteessa ja ihan käsittääkseni ne elimet on ihan normaalikokoa.
Jos se vauvakin siellä mahtuu kasvamaan miksei mahtuis...
ihmiset ovat säälimättömiä mitä tulee erilaisuuteen, minusta hän oli ihan normaali miestään kohtaan. Eikä se että on empaattinen tarkoita sitä että on
joku ihme hoivaamisvietti. minäkin olen empaattinen ja käyn hoitamassa viikottain vapaaehtoisesti, ilman palkkaa erästä vanhusta ja tunnen sympatiaa vammaisia kohtaan, minulla on kummilapsi kehitysmaassa, mutta omia lapsia en halua koska ei huvita hoidella mitään vauvoja, pelkkä ajauskin hirvittää. Mutta jos lapsi tulisi, niin toki se hyvin hoitaisin.
Se olisi minun velvollisuuteni, samoin jos vaikka mieheni vammautuisi, niin en todellakaan jättäisi häntä, vaan pysyisin hänen rinnallaan lopuun saakka.