Eilinen Maailman lyhyin äiti. Mitä ajattelit sen miehestä?
Musta tuntui jotenkin kauheen ristiriitaiselta kuinka se mies oli tosi mukavan, lempeän ja rakastavan oloinen minä pidän itseäni suvaitseva.... Jotenkin mulle oli kuitenkin liikaa kuinka se mies kanniskeli puolisoaan kuin lasta ja nosteli paikasta toiseen. Jotenkin näytti sairaalta. Ja tosi hyvin se hoiti vauvaakin, eihän se äiti pystynyt sitä juuri hoitaa, sylissä vain piti.
Kommentit (51)
Mulla on 15cm lyhyempi mies ja sekin tekee välillä tiukkaa ympäristön paineiden takia, mutta että puoliso olisi alle 2 vuotiaan kokoinen... Jopa minusta sairasta...
Monet ketjut olen lukenut kuinka av-mamma ei voisi ottaa lyhyempää miestä, niin ihmettelen että eikö kääpiövaimossa sitten ole mitään ongelmaa.
samanarvoisina ihmisinä jos ne jotenkin poikkeaa ulkonäköllisesti muista.
Mitäs ihmeellistä siinä on. Ei se tarkoita etteikö pitäisi samanarvoisena.
mutta normaali ihminen ei voi kyllä pahoinkaan jos näkee vamaisen, huumehörhö taikka humalainen saa minut voimaan pahoin, sellainen on itse saanut oman tilansa aikaan.
oletko eronnut ja olette jakaneet laspet kuin omaisuuden, tai jos kumpikaan ei halua, ni viedään pois.
erittäin outo ajattelutapa sinulla!?!?!
t.ei tajua ollenkaan.....
Mua vaivaannutti enemmän sen äidin lapselliset puheet, tuntui ihan teini-ikäisen kommenteilta. Narisi koko ajan jostain ja esim se kohta, jossa lasta rokotettiin: äiti olisi ihan hyvin voinut pitää lasta sylissä ja tyynnytellä, mutta sen sijaan äiti huuteli kaukaa taustalta "voi kamalaa, en kestä katsoa, yms)
Muutenkin keskinäinen kommunikointi pelasi isän ja äidin välillä kuin tyttären ja isän välillä.
Ymmärrän toki, että fyysiset rajoitteet haittaavat myös itsenäistymistä ja sitä myötä henkistä kypsyyttä, mutta silti...
Mä tunnen parikin tapausta jossa mies lähtenyt eikä ole halunnut pitää edes lapsiin yhteyttä. Ohjelman tapauksessa mies tuskin on sellainen ellei sitten totisesti väsy ja saa tarpeeksi. Äidillä ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia hoitaa lastaan, nähtiinhän se ohjelmasta. Sekä äiti että lapsi tarvisisivat hoitoa, lapsi 24/7.
vasta 20v eli jutut on sen mukaiset.
Isä/mies oli joutunut ottamaan vastuuta omasta äidistään ja nyt siitä vaimostaan ja lapsestaan eli oli kasvanut ja kehittynyt henkisesti vähän enemmän, en muista hänen ikäänsä mutta tämä tyttö 20v oli varmasti ollut aina "lapsi" kun on asunut kotona ikänsä, omien vanhempiensa hoitamana ja kokonsa puolesta pidetty varmasti pitkään sellaisena pikku tyttönä aina joten en ihmettele että henkinen kasvukin on jäljessä. Ehkä kasvaa nyt kun on äiti.. syytä olisi. Mutta hyvin heillä meni ja hyvät tukiverkot oli siinä ympärillä.
Ja vahinko se vauva oli. Tässä linkki videoon:
http://abcnews.go.com/Health/story?id=4244025&page=1
Tosi kypsän ja aikuisen oloinen, ilmeisen vahva hoivavietti oli. Todella rauhallisesti hoiti vauvaa, joka imaisi maidot henkeensä. En tiedä johtuiko osin kimakasta äänestä, mutta äiti oli lapsellisen oloinen, hänelle tuntui olevan tärkeää että oli maailman pienikokoisin äiti.
mutta silti tuli sellainen kuva,että on vain tarve hoitaa jotakuta.. Siinähän kerrottiin, että mies oli nähnyt kääpiön koulussa, ja samantien mennyt pyytämään treffeille.
Ymmärrän, että lyhytkasvuiseen, tai muuten vammaiseen voi rakastua kun tutustuu, mutta jos PELKÄN ULKONÄN PERUSTEELLA (niinkun tässä tapauksessa) haluaa heti treffeille, niin väittäisin, että ihastuminen kohdistuu nimenomaan tähän vammaan, ja mies on halunnut nimenomaan hoidettavan puolison. Haluaa ehkä olla sankari, tai sitten haluaa olla varma, ettei tyttöystävä lähde muiden mukaan, kun on niin erikoinen, että harvalle kelpaa.
Tyttö oli ärsyttävä. Tuntui että oli henkisestikin kokonsa tasolla. Kitisi, ja passuutti miestä kokoajan. Pystyi itsekin kävelemään, mutta silti miehen piti raahata keilaradallakin. Tätäkään ei voinut pyytää kauniisti vaan "RAAHAA MUA!! RAAHAA!!". Jotenkin tuli myös sellainen kuva, että tyttö itse halusi olla hirveän autettava ja "emmä osaa". Olisi vauvankin kanssa voinut tehdä vaikka mitä mutta koko ajan oli että "emmä osaa, tää on liian vaikeeta" ja luovutti. Lisäksi ärsytti se, että huusi vauvalle, ja puhui niinkun koiralla. "KATO TÄNNE! TÄNNE!!" ja napsutteli sormia ja vihelsi, että vauva olisi katsonut äitiään. Äänensävy oli sama, millä minä moitin koiraa. Ei tulisi mieleenkään puhua lapselle niin.
kun se on niin ihmeellistä
Onko vauva normaalikasvuinen vai lyhytkasvuinen
se nariseva ääni. Eikä kyse ollut siitä etteikö olisi osannut puhua normaalistikin, ihan normaali äänihän sil oli, mutta sille miehelle puhui sillä narisevalla äänellä.
Miten nykypäivänäkin vielä ihmiset on noin rasisteja....
Miksi he eivät voi olla onnellisia perheenä, vaikka vaimo olikin kääpiö? Minusta naisella oli ihailtavan vahva asenne elämään vammastaan huolimatta. Sitä todella tarvitaan tässä maailmassa kun asenteet ovat näin rasistisia!
Jos he ovat onnellisia, mitä se kenellekään kuuluu.Monellako fyysisesti terveellä naisella on noin ihana mies?
.Ja sehän siinä niin ihmeellistä olikin että sillä oli niin ihana mies. Toivottavasti pysyvätkin yhdessä eikä mies lähde. Toki voihan se nainenkin pistää poikki..
että on sitten fyysisesti terve, lyhytkasvuinen tai vaikka aivokuollut niin noin ihanaa miestä ei saa kohdella noin paskasti.
Mun mielestä on ihan sama minkä pituinen joku on, mutta saankai sanoa mielipiteeni myös lyhytkasvuisen luonteesta ja käytöksestä? Vai onko tämä tätä "epärasistista" käytöstä, että "normaaleista" ihmisistä saa sanoa ihan mitä tahansa, mutta jos sattuu olemaan eri rotua tai vammainen niin pitää ylistää, ettei ole rasisti??
ja varmaan olisi ulkonäöllään saanuty kenet vaan. Ja se mimmi on niiiiin kakara kiukuttelee, kun mun 11v. voi yök. mikä akka. oli sitten pitkä tai pätkä niiin käytöstavat kuuluisi silti olla, ja tolla likalla ei ollut..
Musta taas tuntuu, et miehelle oli jäänyt päälle tarve hoitaa. Oli hoitanut syöpäsairasta äitiään loppuun asti. Nyt hoitaa vaimoaan ja lastaan. Lapsi ei ollut vahinko, vaan lopussa sanoivat, että toivovat vielä toista, ehkä kolmattakin.
Ihanan oloinen mies. Ihmettelin kyllä äidin asennetta, vaikka toisaalta oli nuori. Mutta ihme kiukuttelua.