Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen tekemään lapsia tuollaisen miehen kanssa

Vierailija
29.04.2009 |

joka tuossa yhdessä ketjussa kerrottuna on aivan sairas omia lapsiaan kohtaan?? Eikö ne taipumukset näy jo seurusteluaikana, vai tehdäänkö niitä lapsia heti yhteen menenmisen jälkeen?? Ihan karmaisevaa luettavaa, mä en itse olisi samassa talossa tuollaisen lasta rääkkävään ukon kanssa päivääkään!! Ja toiset ne vaan tekee lisää niitä pieniä, jotka joutuvat isän mielivaltaisesta käytöksestä kärsimään!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että vielä lisää... Miten ihmiset voi olla noin epätoivoisia???

Vierailija
2/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet kaikessa sairaudessaan ovat niin taitavia manipuloijia ja voimakkaita persoonia, että sairastuttavat lähellä olijat. Jopa siinä määrin, että äiti kykenemätön puolustamaan pientä lastaan!

Missä on lastensuojelu silloin kun sitä tarvittaisiin?!

Kyseinen äiti mainitsi viesteissään, että vieraat katselleet vaivautuneina miehen touhuja. Miksi eivät asiaan puutu? Tuntuu varmaan kivalta sitten jälkeenpäin kun lapsi vammautunut ravistelusta tai pahoinpitelystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä uskalla seksistä kieltäytyä. Ja hullusta miehestä kivaa mitä enempi on komenneltavia ja alistettavia.

Vierailija
4/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi vielä, että kyllähän seurusteluaikana pitäisi jo huomata, jos kumppanilla on mielenterveys tms ongelmia tai taipumusta henkiseen/fyysiseen väkivaltaan. Ja millainen äiti antaa ukkonsa mellastaa lapsilleen miten haluaa?? Aivan järkkyä touhua! Mitä sitten kun se lapsi on 15v ja ei enää kestä ikäukkonsa rähinöintiä, eikä usko huutoja...

Vierailija
5/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi vielä, että kyllähän seurusteluaikana pitäisi jo huomata, jos kumppanilla on mielenterveys tms ongelmia tai taipumusta henkiseen/fyysiseen väkivaltaan. Ja millainen äiti antaa ukkonsa mellastaa lapsilleen miten haluaa?? Aivan järkkyä touhua! Mitä sitten kun se lapsi on 15v ja ei enää kestä ikäukkonsa rähinöintiä, eikä usko huutoja...

Terveet ja "normaalit" ihmisetkin voivat sairastua mieleltään, ihan koska tahansa.

Ei sitä voi seurusteluaikana mitenkään ennakoida, että "tämä mies sairastuu vaikeaan masennukseen viiden vuoden sisällä".

Höpsö olet :)

Vierailija
6/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet ja "normaalit" ihmisetkin voivat sairastua mieleltään, ihan koska tahansa.

Ei sitä voi seurusteluaikana mitenkään ennakoida, että "tämä mies sairastuu vaikeaan masennukseen viiden vuoden sisällä".

Höpsö olet :)

sitten, jos tuon ketjun kyseinen mies on masentunut ja käyttäytyy lastaan kohtaan kaameasti, niin miksi lähdetään pykäämään lisää lapsia??? Jos kerran niin höpsö olen. Ja anteeksi nyt vaan, mutta jos mun mies oireilisi masennustaan purkamalla sitä lapseen, niin en kauaa katselisi tilannetta.

Vierailija
7/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt menikään - myötä- ja vastoinkäymisissä jne.? Jos sinulla alkaisi viirata päästä, olisiko mielestäsi reilua että mies keräisi lapset mukaansa ja häipyisi saman tien joltain av-palstalta saamansa ehdottoman puolueettoman ohjeistuksen perusteella? Ehkä ei.

Mun miehellä ei onneksi ole tapana sortaa lapsiaan mielivaltaisesti. En mä ainakaan jäisi sormi suussa ihmettelemään jos mies alkaisi lapsiaan pahoinpitelemään tai henkisesti sortamaan. Oli masentunut tai ei, niin pakkohan sen olisi tilanteeseen muutos tehdä. Enhän mä nyt lapsiani jättäisi selviämään isänsä kanssa miten pystyvät, jos isä itse on pipipää.

Vierailija
8/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt menikään - myötä- ja vastoinkäymisissä jne.? Jos sinulla alkaisi viirata päästä, olisiko mielestäsi reilua että mies keräisi lapset mukaansa ja häipyisi saman tien joltain av-palstalta saamansa ehdottoman puolueettoman ohjeistuksen perusteella? Ehkä ei.

Vierailija
9/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä alkaisin lapsiani fyysisesti tai henkisesti pahoinpidellä ja asiaan ei muutosta tulisi, niin miehen tehtävä olisi taata lapsille turvallinen kasvuympäristö. Jos se vaatisi minusta eron ottamisen, niin totta hemmetissä sen kuuluisi tehdä niin. Ei lasten pitäisi joutua aikuisten pahanolontunteen maksajiksi.

Vierailija
10/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä alkaisin lapsiani fyysisesti tai henkisesti pahoinpidellä ja asiaan ei muutosta tulisi, niin miehen tehtävä olisi taata lapsille turvallinen kasvuympäristö. Jos se vaatisi minusta eron ottamisen, niin totta hemmetissä sen kuuluisi tehdä niin. Ei lasten pitäisi joutua aikuisten pahanolontunteen maksajiksi.

Onneksi minun mieheni on täysissä järjissään ja voin luottaa siihen, että hän ei häipyisi lasten kanssa jos minä esimerkiksi masentuisin. Olisi kamalaa ajatella, että oma puoliso ei tuntisi mitään sääliä omaa sairautta kohtaan. Silloin voisi kyllä erota jo ennen kuin kummallekaan tulee mitään ongelmia.

Ja masentuneena saa terrorisoida mm. omaa perhettään mielinmäärin?

Vierailija
11/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mieheni on täysissä järjissään ja voin luottaa siihen, että hän ei häipyisi lasten kanssa jos minä esimerkiksi masentuisin. Olisi kamalaa ajatella, että oma puoliso ei tuntisi mitään sääliä omaa sairautta kohtaan. Silloin voisi kyllä erota jo ennen kuin kummallekaan tulee mitään ongelmia.

Vierailija
12/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt tuon miehen jossain välissä diagnosoimassa? Ja jos se oliskin masentunut, niin sinustako homma on silloin ok?

Vierailija
13/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sitä miestäsi terrorisoit jos olet heti heittämässä ulos jos hän osoittaa pahaa oloaan lasten nähden. En tietenkään puolustele fyysistä väkivaltaa, mutta joku kohtuus siinä miehenkin kiusaamisessa pitäisi olla. Yhteiselämä on aina kompromisseja, ja on paljon rakentavampaa että mies muokkaa omaa käytöstään parempaan suuntaan, ja hellämielinen äiti hyväksyy sen, että mies voi kasvattaa vähemmän lempeästi, niin pitkään kun miehen käytös on lain sallimissa rajoissa.

Vierailija
14/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aiemmin käyttäytynyt aivan normaalisti, mutta alkanut viime aikoina menettää hermonsa pikkulapsen normaalin hitauden takia, on kyseessä todennäköisesti jonkunasteinen masennus. Yleensäkin jos ihminen on niin kireä, että suuttuu 1-vuotiaan temppuiluista, hän todennäköisesti kärsii mielialaongelmista.

Vierailija
15/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sitä miestäsi terrorisoit jos olet heti heittämässä ulos jos hän osoittaa pahaa oloaan lasten nähden. En tietenkään puolustele fyysistä väkivaltaa, mutta joku kohtuus siinä miehenkin kiusaamisessa pitäisi olla. Yhteiselämä on aina kompromisseja, ja on paljon rakentavampaa että mies muokkaa omaa käytöstään parempaan suuntaan, ja hellämielinen äiti hyväksyy sen, että mies voi kasvattaa vähemmän lempeästi, niin pitkään kun miehen käytös on lain sallimissa rajoissa.

tämä koskee tuota ketjua, missä mies mm. ravistelee 1,5v poikaansa, käy lukemassa. Ja todellakin hakisin tuollaisesta miehestä eroa JOS hän ei käytöstään pystyisi muuttamaan. piste

Vierailija
16/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mieheni on täysissä järjissään ja voin luottaa siihen, että hän ei häipyisi lasten kanssa jos minä esimerkiksi masentuisin..

Mutta jos sinä rupeaisit niitä lapsia kiusaamaan ja hakkaamaan niin olisihan se ihan miehen velvollisuus suojella lapsia sairaalta äidiltä. Ei nyt sekoteta masennusta ja lasten pahoinpitelyä keskenään.

Vierailija
17/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravistella voi niin että lapsi saa aivotärähdyksen tai sitten ravistelu voi olla niin kevyttä että esim. leikin varjolla sitä ei edes huomaisi. Sinä et tiedä asiasta muuten yhtään enempää kuin minäkään, mutta tunnut olevan silti täysin varma kannastasi. Kasvapa nyt aikuiseksi.

Vierailija
18/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naiset tekevät lapsia tuollaisten kanssa. Sen takia, kun kaikkien tulee tehdä vähintään 2 lasta, muuten on luuseri.

Vierailija
19/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravistella voi niin että lapsi saa aivotärähdyksen tai sitten ravistelu voi olla niin kevyttä että esim. leikin varjolla sitä ei edes huomaisi. Sinä et tiedä asiasta muuten yhtään enempää kuin minäkään, mutta tunnut olevan silti täysin varma kannastasi. Kasvapa nyt aikuiseksi.

kyse. Ja pahoinpitely ei ole sen hyväksyttävämpää, oli kyseessä masentunut ihminen ta ei.

Vierailija
20/27 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun meillä on 3 lasta, on täysin itsestään selvää, että lapset ovat etusijalla.

Ja näin pitäisi olla JOKAISELLA vanhemmalla.

Jos mies alkaisi pahoinpidellä lapsia niin sitä ei enää pelkäksi vastamäeksi voisi edes kutsua.

Se olisi jotain niin vastenmielistä, että en jäisi katsomaan mihin tilanne kehittyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi