Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matin jättämä Jenna itkee, "Matti leikkii ihmisten tunteilla"

Vierailija
29.04.2009 |

Nykäsen jättämä Jenna lehdessä: "Matti leikkii ihmisten tunteilla"

29.04.2009 08:46

Mervi-vaimonsa luokse ties monennenko kerran palannut mäkikotka Matti Nykänen saa satikutia 23-vuotiaalta Jennalta, jonka 7 päivää -lehti esitteli äskettäin Matin uutena tyttöystävänä.

Jenna kertoo uusimmassa Seiskassa itkeneensä. Hän on myös vihainen.

- Ei siksi, että olisin rakastanut Mattia, vaan siksi, että hän leikkii ihmisten tunteilla eikä ajattele ollenkaan toisia ihmisiä. Ensin hän kertoi rakastavansa minua ja muutaman tunnin päästä hän käyttäytyi kuin mitään ei välillämme koskaan olisi ollutkaan, Jenna tilittää lehdessä.

- Hän olisi voinut kertoa totuuden aikaisemmin eikä vetää minua mukaan tähän julkisuuteen. Nyt sain pilattua maineeni, Jenna harmittelee.

IS

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. Miten tällaiset jennat voisi kuvitella muuttavansa moniongelmaisen Matin. Naurettavaa.

Onko nämä jennat tyypiltään sellaisia jotka kuvittelee just heidän rakkautensa parantavaan vaikutukseen.

Matti on vain yksi ukkomies ukkomiesten joukossa joka hakee silloin tällöin seksiseikkailuja. Erotuksena tavikseen on että Matin syrjähypyt päätyy lööpeihin, toki osa naisista voi vaieta ja se onkin viisasta.

Matilla on ollut pitkin aikaa tapana paneskella muitakin kuin sitä jonka kanssa on liitossa. Eräässä hotellissa pani viikon yhtä hoitoa kun oli suhteessa vaimoon numero 1 tai 2. Huonepalvelusta tilasi ruokaa ja juomaa.

Vierailija
2/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Jenna saada just sitä mitä haluskin...15 min julkisuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppitunnin.

Vierailija
5/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongaa aina sellaisen naisen joka haluaa kuuluttaa suhteesta heti koko maailmalle? Itse olen oppinut että kell onni on sen kätkeköön. Mutta ehkä kyse on vain mahdottoman julkisuuden- ja rahanahneista naisista. Tuntuu että miten ihmeessä joku nainen moiseen ryhtyy? Itse en suuresta rahasummastakaan kehtaisi myöntää jos olisin jotenkin sekopäisyyksissäni Matti Nykäseen jotenkin sekaantunut ;-)

Ja eikös se Jennan äitikin ollut tullut julkisuuteen tyttärensä suhdekiemuroissa, varmaan kivat rahat saanut.

Mutta JOKU näistä jutuista on kiinnostunut kun ana lehdet revitään kaupan hyllyiltä ja kansa lukee...

Vierailija
6/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että tätä jennaa ja anoppia ei oikeasti ole olemassakaan. On käytetty jotain toisessa maassa asuvaa mimmiä mallina, että hänen ei tarvitse hävetä silmiä päästään tämän jälkeen täällä kotisuomessa. On saanut kertakorvauksen tästä viikon "suhteesta" ja se siitä, kiitos. Anoppi oli niin näyttävästi laitettu että saattaa olla kuka tahansa, eikä tunnistaisi jos vastaan kävelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi