Voi kun tuo ex on välillä niin rasittava..
Ei osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen.
Ollaan siis sovittu että hakee keskiviikoisin lastansa pariksi tunniksi, mutta lähes aina soittaa tyyliin tuntia ennemmin ettei nyt tulekaan, koska on sopinut treffit jonkun nettituttavuuden kanssa, taikka sitten jotain muuta.
Siirtää seuraavalle päivälle ja taas seuraavalle, lopuksi tulee hakemaan ja ilmoittaa ettei ehdikään olemaan kuin korkeintaan tunnin lapsen kanssa, koska taas on sovittuna jotain muuta.
Viikonloppuisin kun lapsi on hänen luonaan, niin lähes poikkeuksetta lapsi on jossain hoidossa vähintään yhden yön, koska miehen pitää päästä baariin.
Oon yrittänyt jutella asiallisesti ja sanoa että lapsi haluaa olla hänen kanssaan, on siis todella kovaa isin perään. Mutta ei, pitää päästä treffeille ja baariin kun on niin kiire saada vaan joku nainen, huh.
Toivon mukaan löytyis nopeesti joku niin ehkä tilanne vähän rauhottuisi.
En haluaisi ruveta riitelemäänkään asiasta kun kuitenkin ihan hyvät välit exän kanssa on.
Kommentit (4)
että kun on lapsiviikonloppu, niin silloin ollaan lapsen kanssa ja piste. Sano että haet yksinhuoltajuutta, jos ei oman lapsen seura rupea kiinnostamaan. Älä ainakaan paapo tuollaista äijää yhtään enempää, hoitakoon ne sutturansa omalla ajallaan :)
ja mies tietää ettei yksinhuoltajuutta noin vain saa. Olen välillä miettinyt etten anna lasta ollenkaan hänelle, mutta en kuitenkaan halua lapsen kärsivän yhtään enempää.
Kuitenkin kiva että edes joskus saa olla isän kanssa.
Mutta ei kai auta muu kuin odotella että se pelastava suttura jostain löytyy :)
ap
Yksinhuoltajuutta ei saa edes sillä, että isä päättää olla maksamatta lapsestaan elatusapua.
Aika monta turhaa kamppailua olen nähnyt lähipiirissäni, missä on yritetty hakea yksinhuoltajuutta, koska isä on esim. työtön alkoholisti, mutta niin vaan käräjäoikeus on sitä mieltä, että sellainenkin helpaa yhteishuoltajaksi.
ikääkin on jo yli 30v.
ap