Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein positiivisen raskaustestin tänään.

Vierailija
27.04.2009 |

Kiva, joo, mutta pahoinvointi alkoi sitten samantien. Niin epäreilua! Olisin ainakin vähän aikaa halunnut nauttia ja ihmetellä tätä plussaa. Nyt tätä kaameutta sitten jatkuu kuukausitolkulla niin kuin ekan kanssa. Siis tyhmää, mun pitäs olla onneni kukkuloilla ja on vaan semmonen väsynyt ällöttävä olo. Voihan perhana :D. Älkää haukkuko kiittämättömäksi, pitkän yrityksen tulos tämä on, mutta niin surkuhupaisaa on tämä olo...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mietin, uskallanko yrittääkään, kun on 5 keskenmenoa ja nyt tuo sikainfluenssa, eli ei huvita mennä sairaalaan saamaan keskenmenoa,

Hyvä vaan, jos sulla on pahoinvointi. Olet siis vahvasti raskaana.

Vierailija
2/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. Voi harmi noiden keskenmenojen kanssa. On varmaan hormoonit vähän sekaisin kun melkein itku tuli ajatellessa. Aina kannattaa yrittää. Paras kaverini sai 7 keskenmenoa ja sitten sai pojan ja tytön, ovat nyt 7 ja 2. Toivottavasti sullekin tärppää. Minä en ole tuota sikainfluenssaa edes ajatellut, kaikenlaisia riskejähän on, mutta jos ei yritä niin ei voi onnistuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis raskauden yrittämiseen? ihan uteliaasti vaan kyselen kun en ymmärtänyt viestiäsi. Onko sinulla siis se ja saattaa aiheuttaa keskenmenoja? vai?

itse mietin, uskallanko yrittääkään, kun on 5 keskenmenoa ja nyt tuo sikainfluenssa, eli ei huvita mennä sairaalaan saamaan keskenmenoa,

Hyvä vaan, jos sulla on pahoinvointi. Olet siis vahvasti raskaana.

Vierailija
4/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuulin tänään ekät sydänäänet neuvolassa :)

Vierailija
5/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15rv ja sen jälkeen oli parin viikon hurmos :)

ehkä se sullakin helpottaa ennen kuin loppua kohden taas alkaa :)

Vierailija
6/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti säästyt pahoinvoinnilta, mutta rupesi niin naurattamaan kun kirjoititkin siitä heti alussa.

Itselläni juuri takana raju pahoinvointi. Tiputuksessa jouduin käymään 2kertaa. Nyt viikkoja 19 ja alkaa helpottamaan.

Myös minulla alkoi heti kun tein testin. Viikoja oli 5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän