Olipa röyhkeyden huippu!!!!
7v lapsi sai kutsun synttäreille. Eilen sitten sattumalta näin tämän päivänsankarin ulkona ja hän sitten tuli ilmoittamaan minulle, että "mulle ei sitten saa tuoda synttärilahjaksi mitään krääsää, petshoppeja tai jotain sellaista, vaan pitää tuoda jotain vähän parempaa". Siis häh??? Olenhan mä kuullut, että on kaikenmaailman lahjalistoja jo lapsillakin nykyään, mutta en kyllä ole tuollaista vielä ennen kuullut!!!
Kommentit (22)
hassua että lahja kaverille sais maksaa vaan alle 10 e. synttärit kun järjestää jossain muualla kun kotona niin maksaa 20 per hlö usein. eli reilua viedä ihan kunnon lahja. itse vien 10-17 e arvoisen lahjan luokkakavereille.
Jos oikeasti pitäis alkaa viemään tollasia 17€ lahjoja, alkaisin karsia synttärimenoja. Oikeasti, meillä on ollut tälle keväälle vissiin kymmenet synttärit, ja meno vain jatkuu. Kiva että lapsi on suosittu, mutta tää on kohta vähän turhankin suosittu...
ehkei se parempi tarkoita kalliimpaa, vaan tarkoittaa juuri sitä, että käyttötavaraa, järkevää tai ylipäätänsäkin jotain sellaista, mitä OIKEASTI voisi tarvita eikä menisi esim. heti rikki. Itse voisin viedä tässä tilanteessa vaikka pikkuisen muumipyyhkeen ja siihen ehkä hiuspompuloita tms.
Olet käsittänyt asian ehkä väärin, voisiko olla?