Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäipä tosi paha olo ravintolaillasta!

Vierailija
27.04.2009 |

Käyn 1-2 kertaa vuodessa ravintolassa tanssimassa (ilman miestäni). Minulle oli täysi shokki viikonloppuna tekemäni tanssireissu. Eikö enää ole sellaisia kanssaihmisiä, jotka tulevat pitämään hauskaa eli tanssimaan ja keskustelemaan mukavista asioista? Viisikymppiset naiset ja miehet olivat kuin teeret soitimella. Onko tosiaan nykyään ainoita asioita, jotka tekevät ihmiset onnellisiksi seksi ja alkoholi? Illasta jäi tosi paha olo. Jäin todella ihmettelemään tätä nykyajan menoa. Kai olen kalkkis???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa, siis kaikkea muuta kuin kuvaamaani ...

Vierailija
2/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ravintolassa olisi kivaa sosialisoida ja tanssia ihmisten kanssa, ilman mitään taka-ajatuksia tai äärimmäistä örveltämistä. Olen kuitenkin sen verran sosiaalinen ja ihmisten seurassa viihtyvä yksilö, että pelkkä 24/7, 50 vuotta pelkästään mieheni seurassa ei riitä, vaikka ihanaa seuraa hänkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava käydä tanssimassa mutta meno on usein juuri sellaista kuin kuvailit.

Tanssilavoilla voi paremmin keskittyä tanssimiseen mutta siellä tuntuu tuo keskustelupuoli taas tökkivän. Ja tanssia harrastavat katsovat kuvioineen tavistanssijat nurkkaan häpeämään.

Missä discoiän ylittäneet voivat käydä tanssimassa??

Vierailija
4/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ilman miestäni, kun sitä ei voisi tanssiminen vähempää kiinnostaa ja mä taas rakastan sitä. Siis ihan tyttökaverien kanssa poppikappaleita ym. tanssitaan, ei toisten miesten. Nykyään vaan tuntuu ettei mistään löydy paikkaa, jossa suurin osa ei ole viimeistään yhden jälkeen änkyräkänissä tai yrittämässä iskeä. Mä olen 32 v eli siis en enää teini.

Vierailija
5/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on se sun pointti tuossa että käyt tanssimassa ilman miestäsi? Ihan yksinkö käyt? Ja missä ihmeen paikoissa on jotain viiskymppisiä?? En oo koskaan sellaisia fossiilejä nähnyt raflassa...

Vierailija
6/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun en edes viitsi vastata. Vastausten määrä jo kertoo siitä, mihin tää yhteiskunta on menossa. Harmittaa kalkkista ihan oikeesti, kun ajattelee tulevia sukupolvia.

Vierailija
7/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on JUURI tuollaista!