Ekaluokkalainen sai kutsun kaverisynttäreille. Kutsussa on synttärisankarin äidin
Kommentit (11)
niin minä olen tehnyt. ainoastaan pari kertaa on erikseen pyydetty ilmoittamaan, jos tulee
Ei kai se haittaa, että ilmoitta tulostaan.
"Kiitos kutsusta, Pekka tulee mielellään simon synttäreille T:Pirjo"
Meillä oli viikonloppuna kaverisynttärit ja yhtä odoteltiin koko päivän, kun eivät olleet ilmoittaneet etteivät tule. Mun mielestä oli kiva, että kaikki muut ilmoittivat joko mulle puhelimella tai koulussa lapselle tulevatko vaiko eivät.
synttärisankarin äidillä on sitten numero johon ilmoittaa mahdollisen peruuntumisen. Ei ole kivaa käännyttää vieraita ovelta vatsataudin iskettyä...
Niin kuin joku jo kommentoikin niin mahdollisesta peruuntumisesta pystyy paremmin ilmoittamaan vieraille kun on saanut vastauksen kutsuun.
laitan kutsuun että ilmoitathan jos et pääse tulemaan. Tässä kutsussa ei ollut mitään viestiä..mutta eipä tuo paljoa vaivaa jos tekstiviestillä ilmoitan että kutsuille on poikani menossa;) t: ap
laitan kutsuun että ilmoitathan jos et pääse tulemaan. Tässä kutsussa ei ollut mitään viestiä..mutta eipä tuo paljoa vaivaa jos tekstiviestillä ilmoitan että kutsuille on poikani menossa;) t: ap
Neljännen lapsen kohdalla on jo oppinut sen, että vaikka kuinka pyytää ilmoittamaan, pääseekö paikalle, osa ihmisistä ei kuitenkaan ilmoita.
Numeron laitan kutsuun siltä varalta, että joku haluaa kertoa allergioista tai muuten vaan kysyä jotain.
Neljännen lapsen kohdalla on jo oppinut sen, että vaikka kuinka pyytää ilmoittamaan, pääseekö paikalle, osa ihmisistä ei kuitenkaan ilmoita.
Numeron laitan kutsuun siltä varalta, että joku haluaa kertoa allergioista tai muuten vaan kysyä jotain.
Meille tuli jokin aika sitten synttäreille hyperallerginen lapsi. Vanhemmat eivät ilmoittaneet tasan mitään allergioista. Onneksi lapset ovat isoja ja osasivat itse kertoa jo etukäteen, mitä tuo lapsi pystyy syömään. Silti hirvitti. Lapsen toi eno, joka ei osannut kertoa, mitä tuo lapsi saa syödä... Karmeita tollaset tilanteet.
Mutta joo, olen halunnut itsekin mielellään noita numeroita jo senkin takia, että voin ilmoittaa perumiset puhelimitse, ei vasta ovella. Meilä kerran oli se aivan maailman karmein oksennustauti, joka alkoi aamulla, kun juhlat oli iltapäivästä.
puhelinnumero, mutta ei pyyntöä ilmoittaa tulosta. Eli ilmoitanko että poikani on menossa synttäreille vaikka sitä ei pyydetä? Miten itse olette toimineet?