Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤¤ TAMMIKUUN TÄHDET¤¤¤¤¤

27.04.2009 |

Eli mukaan kaikki , joilla laskettu on tammikuussa, tai liki :)

Itsellä laskettu on 30.12.2009,

mutta jos kahdesta edellisestä raskaudesta mitään voi päötellä, niin tammikuulle menee..

Nyt on kasassa rv 4+5 ja edelliset lapset on molemmat poikia -01 ja -04 syntyneet...

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun nauratti nuo hajuherkkyysjutut! :D Mutta totta se on hajuaisti on täälläkin tosi herkässä. Kahvi haisee ihan kamalalta, roskiksen vieminen ihan tuskaisaa. Kaveri vaihtoi meillä vauvallensa vaippaa ja oli oksennuksen partaalla, kun se oli reilun tunnin muhinut meidän roskiksessa ja olin lähdössä viemään sitä. Mies oli onneksi

ritarillinen ja vei sen puolestani.

Joku taisi kysellä, mielialan vaihteluista ja herkkyydestä. Mä olen vollottanut useista ihan hassuista jutuista ja loukkaantunut sitten kun mies ei ole reagoinut oikein mun hölmöihin herkistelyihin. Miehenhän pitäis olla täysin ymmärtäväinen ja puolustaa mun hassutuksia hormoonimyrskyistä huolimatta, vaikka itsekin tiedän, ettei ne asiat niin maatamullistavia olisikaan kuin sillä hetkellä tuntuu :D Kyllä miehilläkin on kestämistä! :D Mutta silti niiden pitäisi ymmärtää, että kaikki on vaan hormoonien syytä :D

Flunssa, siitepölyallergia ja raskausoireet hiukan hankaloittavat tätä eloa, mutta yritän kuitenkin nauttia joka hetkestä. Toistaiseksi kuitenkin tämä toinen lapsi on mahdollisesti se viimeisin, eikä raskautta enää saa kokea, joten kaikki irti tästä! Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mutta nyt ainakin kaksi lasta tuntuu meille sopivalta määrältä.

Meillä on juhlittu tytön synttäreitä viikonloppu ja aikamoinen väsy kaikesta touhuamisesta. Onneksi oltiin kerrottu isovanhemmille jo raskaudesta niin eivät ihmetelleet kun olin eilen pahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi hiukan epäsosiaalisella tuulella. Tänäänkin vielä yhden toisen sukulaisen synttärit, joten hiukan pitäisi jaksaa.

Tsemppiä kaikille!

auringo rv 7+2

Vierailija
142/146 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti!!!

RvaRuljanssi........................25.12.2009

Jafa.........................................30.12.2009

Auringo...................................01.01.2010..........TYKS

mussukka76.........................01.01.2010..........Naistenklinikka

Niina1980 .............................01.01.2010........

Elisabet_B.............................01.01.2010..........Jorvi

Larubia...................................02.01.2010..........Jordania

nuvolina79.............................02.01.2010..........Naistenklinikka Hki

Pepiliina.................................03.01.2010

Katariina-82...........................03.01.2010.........KYS

Peber......................................03.01.2010

Mairanne................................04.01.2010.........TYKS

Anan........................................04.01.2010.........Israel

mein386.................................04.01.2010.........TAYS

Emilia74.................................04.01.2010........

Manteli79................................04.01.2010.........Tammisaari

Kolmosmuru.........................05.01.2010..........Naistenklinikka

ihmetys...................................05.01.2010..........OYS

Tanjuska77............................05.01.2010.........SEKS

tiialiia.......................................06.01.2010.........TAYS

Sannis85................................07.01.2010..........Päijät-Hämeen keskussairaala

tuplamami08.........................07.01.2010..........TYKS

Sognatore79..........................08.01.2010.........OYS

Lotta-78...................................11.01.2010.........Jorvi

Mama78..................................11.01.2010

Jennuli-81..............................11.01.2010.........Hyvinkää

Una-84....................................11.01.2010

lokakuu83...............................13.01.2010.........SEKS

sirusade.................................13.01.2010..........Jorvi

piritus......................................14.01.2010..........TAYS

ciara81....................................15.01.2010.........Hyvinkää

Vihreä......................................16.01.2010.........Jorvi

Vanilla84.................................18.01.2010.........OYS

assiS.......................................19.01.2010

aLmA77...................................19.01.2010

Sofie.........................................23.01.2010.........Hyvinkää

Riesa75...................................???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jennuli, kyyneleet silmissä ja maha kippurassa täällä naurettiin pierukakkajutuille :) Piristit niin ihanasti mun päivää kun mä oon ihan maassa..

Täällä ei tosiaan niin hyvin mene, mutta so not.. Hormonit vissiin hyrrää kun mä oon ihan liian herkkänä, itken ja raivoan.. Ja saatiinpa sitten kunnon sota kotona aikaiseksi, jonka vuoksi mä lähden nyt sitten mökille monen sadan kilometrin päähän evakkoon.. Siellä ei ole nettiä, jotenka mulla tulee nyt pikku tauko kirjoitteluun. Luen kyllä jälkikäteen sitten kaikki ja kirjoittelen aina kun mahdollista niin edes jotain.

Toivottavasti tämä on jotain ohimenevää, vaikka kyllähän tässä on ehtinyt miettiä kaikki yksinhuoltajuudesta kuolleeseen kulissisuhteeseenki.. En tiedä.. Kaipaisin vain nyt niin kovasti hellimistä ja hyvänä pitoa,. ymmärrystä näille kiukuilleni ja sille etten itsekään käsitä mikä milloinkin on.. Mutta mies ei ymmärrä, ei käsitä eikä edes tunnu haluavan yrittää.. Yksin oon ja se tuntuu pahalta, tämän kun piti olla maailman onnellisinta aikaa minulle/meille.. Ehkä odotin liikoja ja petyin tai jotain.. No, toivon että luonto ja rauha palauttaa mielenrauhani. Sen tiedän että koira ainakin rakastaa mökillä oloa. Ja saapahan mies olla rauhassa omissa oloissaan..

Oloista: Verenpaine on noussut enemmän normaaleihin lukemiin ja pysyn tolpillani mainiosti. Kävin jopa lenkillä yks päivä :) Rinnat on mahtavan kokoiset ;) kerrankin! Vähän arat vieläkin mutta tuntuu jo helpottavan.. Turvotusta voisi jo sanoa pysyväksi olotilaksi, hävettää tosiaan kuinka massu pömpöttää.. Väsyttää niin että silmät on puoliummessa koko ajan.. Varsinkin kun jatkuvasti itkee niin ei kyllä meinaa hereillä pysyä.. Se varmaan vaan sit lisää kiukkuisuutta.. Noidankehä!

Hei muuten, luin netistä foolihapon puutteesta johtuvista ongelmista ja tulee nyt mieleen mm. keskenmenoriski ja sikiön epämuodostumat, jotain selkärankaan liittyvää.. Kävin ostamassa raskausajalle tarkoitettua monivitamiinivalmistetta, jossa on mukana myös foolihappo. Ajattelin sitten kirjoittaa siitä tänne, jos muut esikoista odottavat eivät ole huomanneet tämmöistä asiaa/kukaan ei ole maininnut. Mulle tuli yllätyksenä kun ei kukaan ole tällaisesta kertonut ja foolihappo oli tärkeä nimenomaan ensimmäisen kolmanneksen ajan.

Joo, nyt pakkaan ja mökille. Voikaa hyvin ystäväiseni!

Sognatore 6+2 (kai)

Vierailija
144/146 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää olisi menkat pitänyt alkaa :D

Huomenna käyn ostaa testin ja yritän viel päivän pyristellä ja jännitellä.

Ikää mulla 23 ja miehellä myös. Miehellä kohta kolme vee tyttö. Itä-suomesta ollaan ja Kys olisi synnytyspaikkana. Ja laskettu aika olisi 24.1.2010. Eka yritin maaliskuun 2009 keskenmenon jälkeen on menossa.

Hehh...tarkoitus oli vastata ja tein sitten uuden keskustelu aloituksen :P jospa nyt tulis oikeaan paikkaan...

Vierailija
145/146 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yökkäily on kyllä...

Mulla ei ole IKINÄ ollut herkkä maha, mutta nyt yökkään asiasta kuin asiasta. Myöskään ruoka ei maistu. Kilon on paino tippunut viikon sisään. Seuraan tilannetta...

Vierailija
146/146 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kovasti päivän piristyksistä =)

Täälläkin välillä vessakäynnit melko tuskaa, jos jompikumpi lapsista on unohtanut vetää vessan...

Mulla kun on hajuaisti muutenkin normaalia parempi, saati sitten nyt, laatta lentää pienimmästäkin epämiellyttävästä tai väkevästä hajusta ja mikä ihaninta, olen vielä asiakaspalvelutyössä...

Tää oksentelu on NIIN kamalaa, päivät töissä menee, kun koittaa olla ykäämättä asiakkaiden aikana ja illalla kotona sitten maataan ja laatataan lisää....

On niin heikko olokin, kun ei tahdo mikään pysyä sisällä, kaikkee mahdollista oon koittanut syödä, mikä vähänkin maittaa tai mitä tekee mieli...

Ja väsymys on tolkutonta, nukkuisin vaan koko ajan, eikä tee ees tiukkaa, kepeesti menee useemman tunnin päikkärit ja sitten 12 tunnin yöunet..

Rinnat oli aluks tosi arat, nyt vähän nännit, mutta ei kaameesti.

Potuttaa ja ottaa aivoon, kun ei jaksa tehdä mitään.

Isännän kanssa tulee sanomista jos mistä, hän kun ei ymmärrä näitä mielialanvaihteluita, saati jatkuvaa etomista ja oksentelua ja vielä vähemmän sitä, että pitää syödä säännöllisesti jotakin...

Mutta toivottavasti tää pahoinvointi nyt tästä kohtapuoliin alkaa hiipumaan ja saisi nauttia siitä kasvavasta vatsasta...

Onnellista odotusta kaikille <3

Jafa 7+4