Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤¤ TAMMIKUUN TÄHDET¤¤¤¤¤

27.04.2009 |

Eli mukaan kaikki , joilla laskettu on tammikuussa, tai liki :)

Itsellä laskettu on 30.12.2009,

mutta jos kahdesta edellisestä raskaudesta mitään voi päötellä, niin tammikuulle menee..

Nyt on kasassa rv 4+5 ja edelliset lapset on molemmat poikia -01 ja -04 syntyneet...

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ihan sanoa kuinka helpolla olen tullut raskaaksi, kun monet täällä tuskailevat pitkään. Molemmista olen tullut ekasta kierrosta. Täytyy toivoa, että tämä pysyy masussa kanssa loppuun asti.

Onneksi tässä keväällä on jonkin verran kiirettä niin ei ehdi ihan joka hetki raskautta miettimään. Menevät nämä ekat viikot suhteellisen nopeaan.

Vierailija
22/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA ois 5.1. Positiivisen testin tein eilen ja vieläkin olen uutisesta pää pyörällä. Entuudestaan meillä on kaksi lasta poika -01 ja tyttö -04. Yritysta itselle kumman vähän eli kolme kokonaista kiertoa. Kaksi keskenmeno myös kummittelee takaraivossa ennen molempia edellisia raskauksia.

oireista: Valkovuoto on lisääntynyt, rinnat aristaa ja turvottaa, huimaus jo melkein viikon sekä hajut tunnen voimakkaammin. Ai niin ja tajuton väsymys. Oireet alkaneen niin aikaisin kun vertaa edellisiin, että hui.

Kerrottu ei vielä olla kellekkään. Tai omalle siskolle kerroin kun hänkin odottaa ja hän on muutenkin mun the henkilö kelle kerron ilot ja surut.

kolmosmuru rv 4+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunkin lasketut ajat...

Jafa.................................................30.12.2009

Auringo............................................01.01.2010

Elisabet_B......................................01.01.2010

Kolmosmuru..................................05.01.2010

Mairanne.........................................??

Vierailija
24/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusille <3

Ei täällä lasketa, että joku olisi parempi tai huonompi tärppäyksen mukaa, kaikki ollaan samalla viivalla, kaikki odotamme uutta pientä tuhisijaa...

Itseäni yllätti kyllä kans, kuinka nopeasti loppujenlopuksi tärppi tuli, edellisessä meni paljon kauemmin, tosin esikoinen sitten tärppäs heti kans ensimmäisestä kierrosta, tosin on tässä välissä tullut niin kiloja, kuin ikääkin lisää...

Jafa 4+6

Vierailija
25/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillakin odotellaan tammikuun tahtosta, toivottavasti ainakin. LA on ovipaivan mukaan 2.1. Testin tein jo 11 paivaa oviksen jalkeen, eli huomenna tulee jo viikko siita. Nyt on ajatuksiin alkanut mahtua jo muutakin, ekat paivat meni epauskossa.

Meilla on ennestaan kaksi lasta, -04 ja -06 syntyneet tytot. Eka raskaus sai alkunsa neljannesta kierrosta, toinen oli yllatys, joten nyt olikin ilmeisesti meidan vuoro vahan odotella tarppia.. Kesan jalkeen alkoi yritys, vuoden vaihteessa menin laakariin, ja toisesta Clomi-kierrosta lahti tama raskaus. toivottavasti kestaa matkassa loppuun saakka.

Oireita on ollut rintojen arkuus, alavatsan nippailu ja vihlominen, tihentynyt vessassa kaynti, mutta vettakin kylla pitaa juoda enemman, kun jano on ja suu kuivuu. Lisaksi alavatsa on iltaisin etenkin oudon turvoksissa. Mitenkohan nopeasti joutuu kaivamaan aitiysvaatteet varastosta talla kertaa.. huh!

Meilla on tosi kiiretta, enka ole sen takia ehtinyt oikein harrastamaan mitaan viime viikkoina. Mutta kunhan tahti rauhoittuu, niin palaan taas Pilates ja body pump tuntien pariin.

Larubia 4+3

Vierailija
26/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, liitynpä mukaan joukkoon, elikäs plussattu on ja laskettu aika ois n. 3.1.2010. Esikoista nyt sitten odotellaan, vähän epätodelliselta tämä vaikuttaa vielä, mutta pikku hiljaa tämän on pystynyt sisäistämään! Innolla odotetaan ja jännityksellä, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Oireita ei ole hirveästi vielä ollut, vähän mahaa on nippaillut ja hieman väsymystä alkaa olla havaittavista, voi myös johtua kyllä siitä kun on tällä hetkellä hirveä flunssa päällä! Kenellekkään en ole vielä kertonut, mutta varmaan muutama arvaa kun tuo vappu lähestyy uhkaavasti ja limppari linjalla mennään!! ;)

Mutta onnittelut kaikille plussaneille! :D

Vierailija
27/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yrityksentapaisen piti alkaa vasta kesän jälkeen. Tai näin olin ajatellut, että silloin voitaisiin olla varomattomampia. Nyt oli varmat päivät (noin suunnilleen) käytössä. Tosi varmat joo :) Laskettu hedelmöittymishetki on semmoinen, että mies oli ollut työmatkalla jo 5 päivää.

Vieläkin on vähän syyllinen olo tästä, kun meni tavallaan liian helposti :/

Nyt on alavatsa turvonnut iltapäivisin ja iltaa kohden. Samoin rinnat. Aamulla menee puseron napit kiltisti kiinni, iltapäivää kohden alkaa rintojen kohdalla napit pullistella. Kiva sitten jossain asiakaspalverissa...

Vierailija
28/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunkin lasketut ajat... Lisättäiskö listaan myös synnytyspaikat?

Jafa.................................................30.12.2009

Auringo............................................01.01.2010

Elisabet_B......................................01.01.2010

puti...................................................03.01.2010

Mairanne.........................................04.01.2010................TYKS

Kolmosmuru..................................05.01.2010

Ja mulla on paha olo ja ripuli. Ihan erilainen olo kuin kahdessa keskenmenossa. Niissä palelin ja vaan väsytti. Nyt tuntuu kuvottavalta ja maha on ihan sekaisin. Hiki pukkaa päälle kuin vaihdevuosissa. Nämä kaikki tuttuja oireita esikoisesta. Onko muita ripuloijia? Se on aika jännä oire, koska sitä ei läheskään aina esim. neuvoloissa huomioida oireena. Mulla se on ihan selvää kuitenkin. Ja mahatautia tämä ei ole, se hoidettiin alta pois viime viikolla...

Vierailija
29/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin liittyä mukaan. Plussasin eilen ja laskureiden mukaan laskettuaika olisi 7.1.2010. Asutaan lahdessa ja synnytys sairaala olisi phkks eli päijät-hämeen keskussairaala

Meillä on 1v 4kk ikäinen poika ja nyt siis tulossa tämä kakkonen : ) Ikää mulla ja miehellä on 23 molemmilla. Vielä on hieman uskomaton olo että plussasin. Meillä tärppäsi yk 1.

Sannis ja masuasukki rv 4

Miten noi raskausviikot muuten taas laskettiin? Eli viimeiset menkat oli 2.4.2009 päässyt unohtumaan B-)

Vierailija
30/146 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä sit eteenpäin siten, että kun plussan jälkeinen numero on 6, seuraavaksi lisätään 1 plussan edelliseen numeroon. Vain DI osaa selittää näin monimutkaisesti, heh... Keskimäärin kuukautisten pitäisi alkaa rv 4+0, eli 28 päivää edellisten alkamisesta (jos kierto siis 28).

Sulla sannis on siis laskujeni mukaan menossa viikko 3+5? Korjatkaa, jos olen väärässä :) Ilmeisesti sun kierto on aika lyhyt.

--

Esikoisen synnytin Jorvissa, ja sinne olen menossa edelleen, jollei nyt mitään mullistavampaa tule.

Elisabet, rv 4+4

Vierailija
31/146 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Saa nähdä kuinka isoksi porukka kasvaa, kun ollaan vasta näin alkukuussa laskettujen aikojen osalta.

Tyksissä syntyi eka ja edelleen tuo on synnytyssairaalamme.

Vierailija
32/146 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille, meitä alkaa oleen jo useempi, vaikka vasta tammikuun alkupäiviä edustamnekin...

Mulla on aivan tautisen paha olo, en ole oksentanut, mutta etoo liiankin kanssa, varsinkin syömisen jälkeen, ruokakin jää usein puolitiehen, kun ei pysty syömään kaikkea..

Ja toinen oire on vatsanvihlominen, välillä tuntuu, että olen jo pidemmälläkin, kun juilii ikävästi vatsaa...

Kolmas sitten on tää väsyttäminen, tuntuu ettei jaksa mitään, tosin se on paljon varmasti kiinni myös pahasta olosta ja vatsan kipeydestäkin, ettei pysty...

Onneksi nyt on pitkät vapaat, niin saa vaan olla, Maanantaina sitten vasta töihin taas...

Jafa 5+0

Vierailija
33/146 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksien rajoittaminen siis. Olin eilen ratsastustunnilla, ja iltaturvotuksen vuoksi ratsastushousut menivät hädintuskin jalkaan. Opettajalle mainitsin tulevasta perheenlisäyksestä, ja hän vaihtoi mulle semmoisen hepan, jolla oli tasainen ravi. Tunti ei mennyt niin putkeen, heppa oli aika vauhdikas. Esteet jätin väliin. Tunnin jälkeen heppani sitten tallin käytävällä ohimennen potkaisi erästä toista tuntilaista, ja sain siitä kamalat saarnat ja muiden vihat niskoilleni. Ei kiva fiilis.

Mulla olisi jäljellä vielä kaksi tuntia, viikolla 21 ja 22, jolloin olisin rv 8 ja rv 9. Saattaapi olla, etten housuihin silloin enää mahdu, ja mikäli tunnit ovat näin vauhdikkaita.. turha on riskiä ottaa. Yritän nyt sitten myydä nämä tunnit pois. Harmi vaan, että viimeinen tunti ei ollut onnistunut, on henkisesti kovempi kynnys sitten joskus aloittaa taas.

Minkälaisia vappusuunnitelmia teillä on? Itse aion maata kotona tekemättä yhtään mitään. Ehkä pelailen jotain sopivaa väkivaltapeliä tietokoneella ja hoidan parvekepuutarhaa. Tytön kanssa voisi käydä fillari/juoksulenkillä kans.

Elisabet rv 4+6

Vierailija
34/146 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappusuunnitelmiin kuuluu vapputorilla käynti, tytölle ilmapallon ostaminen ja muuten perheen ja ystävien kanssa oleilu. Kiva että on useampi päivä taas vapaata perheen kesken. Kuluvat nämä päivätkin nopeasti, ei tule niin paljoa tuota mahaa mietittyä.

Välillä tuntuu ettei ole mitään oireita, mutta illalla kyllä heikottaa, jos ei syö vähän väliä, väsyttää myös. Ja turvottaa mahaa ja rintoja. En todellakaan sitä pahoinvointia odota, ekasta oli lähes puoleenväliin raskautta koko päivän etomista, mutta jotenkin tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta, että pahoinvointi sen tekisi ainakin todelliseksi. Vaikka parempi näin.

Oikein mukavaa vappua kaikille! Ihanaa kun kesä on hiljalleen tulossa, nyt ollaan jo näin pitkällä keväässä!

Auringo rv 4+6

Vierailija
35/146 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin vastat tähän ketjuun, mutta laitoin vahingossa uuden keskustelun. Olen tosiaan uusi täällä, mutta opetellaan.

Hei vain kaikille!

Tein eilen vapun kunniaksi testin ja positiivistahan se näytti. Laskettu aika olisi 6.1.2010. Esikoinen on syntynyt -04.

Taysissa olisi tarkoitus synnyttää, mutta tällä hetkelle tuntuu aika epätodelliselta tämä asia. Oireita ovat hirveä rintojen arkuus ja pieni päänsärky.

Miehen kanssa ollaan niin onnellisia, että oli pakko jollekkin tästä asiasta kertoa! Tulinpa siis kertomaan teille :D

Toivottavasti pysyn joukossa mukana!

Vierailija
36/146 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityn uutena mukaan :D

Viispäivää sitten tehtiin testi (tai oikeastaan kolme testiä, kun ei meinattu uskoa)

ja kyllä se oikeasti plussaa näyttää!

Vihdoin tulossa olevan esikoisemme la on sama kuin Kolmosmurulla eli 5.1.2010

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
37/146 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän listaa taas lasketut ajat ja synnärit

Jafa.........................................30.12.2009

Auringo...................................01.01.2010........TYKS

Elisabet_B.............................01.01.2010........Jorvi

puti..........................................03.01.2010

Mairanne................................04.01.2010........TYKS

Kolmosmuru.........................05.01.2010

Tanjuska77...........................05.01.2010

tiialiia......................................06.01.2010........TAYS

Sannis85...............................07.01.2010........Päijät-Hämeen keskussairaala

Tervetuloa vaan kaikille uusille!

Vierailija
38/146 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Larubia, LA 2.1.2010 - asuinpaikka ja -maakin vaihtumassa, joten synnytyssairaalaa en viela tieda.

Vierailija
39/146 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jafa.........................................30.12.2009

Auringo...................................01.01.2010........TYKS

Elisabet_B.............................01.01.2010........Jorvi

Larubia...................................02.01.2010

puti..........................................03.01.2010

Mairanne................................04.01.2010........TYKS

Kolmosmuru.........................05.01.2010

Tanjuska77...........................05.01.2010

tiialiia......................................06.01.2010........TAYS

Sannis85...............................07.01.2010........Päijät-Hämeen keskussairaala

Sitten onkin joka päivälle vähintään yksi laskettuaika tammikuun ekalla viikolla :)

Omaa napaa, jestas kun tänään on väsyttänyt ja heikottanut. Pitäis muistaa vähän väliä syödä, että pysyi verensokeri edes jossain kuosissa...Taidan mennä tänään ajoissa nukkumaan.

auringo rv 5+1

Vierailija
40/146 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille.

Jännä nähdä, kuka meistä ensimmäisenä vauvan saa syliin asti <3

Täällä välillä tuntuu paha olo helpottaneen *kopkop*

Mulla synnäri on joko tays tai sitten vas, en oo vielä päättänyt kumpaan menossa,

Tosin jos raskaudessa on jotain erikoista, niin sitten mennään automaattisesti tays:iin.

Tässä kovasti pähkäilen, meenkö viikon 12 ultraan, vaiko enkö mene.

Edellisistä en ole käynyt...