Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin ex-miehelle ja hänen uudelle avokilleen perheineen joulukortin. Mahtaa hämmästyä. :)

Vierailija
15.12.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä niin huonot välit?

Kyllä minä tiedän eronneita pariskuntia jotka kuitenkin lähettävät joulukortit ja onnittelevat merkkipäivinä

Vierailija
2/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää vielä muistuttaa itsestäsi. Jos taas välit hyvät, niin eipä siinä mitään ihmeellistä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä mitenkään hämmästyneitä ole olleet. Antavat mulle myös suklaata.

Vierailija
4/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt kasvaa aikuiseksi ja opettele tulemaan toimeen ihmisten kanssa.

Vierailija
5/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden avokin nimeä en tiedä, joten lähetettiin vaan lasten isälle kortti ja uudet kuvat lapsista, kun ei ole niitä nähnyt kuin viimeksi viime jouluna.

Minun exäni ei hämmästy. Olen lähettänyt joka joulu kortin, vaikka hän ei lähetäkkään. Edes lapsilleen lahjaa.

Vierailija
6/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies laittanut koko meidän suhteen ja avioliiton ajan exälleen joulukortin ja samoin sieltä päästä tulee joulukortti meille.

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä.

Enemmän voisivat hämmästyä jos kortin allekirjoittaja olisi Maija exälä-Virtanen, Matti Virtanen ja vauva exälä-Virtanen eli omassa elämäntilanteessasi olisi tapahtunut jotain erityistä.

Vierailija
7/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pareja, joissa ex-puoliso avokkeineen on kutsuttu jopa häihin vieraaksi. Kyllä ap:lla on vielä paljon oppimista välien säilyttämisestä, huh huh!