Miksi jotkut ajavat yhä polttomoottoriautoilla?
Eivätkö he tajua että sähköautolla on paljon edullisempaa ajaa? Sähköauton kun lataa yöllä niin akkujen lataus on lähes ilmaista kun taas polttiksella menee bensoi se 200e/kk.
Onko polttiksella ajavat ihmiset vähä älyisiä?
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kyllä polkuautoa liikennepuistossa, mutta ei saakeli jos sillä pitäisi töihin lähteä.
Sähköautot on parhaita koska edullisimmat kilometrit ja alhaiset päästöt.
Ei ole sähköautojen latausverkosto vielä riittävän kattava, esim. omassa taloyhtiössäni ei voi ladata sähköautoa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut? 95% ajaa polttiksilla.
95% ihmisistä siis on tyhmiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kyllä polkuautoa liikennepuistossa, mutta ei saakeli jos sillä pitäisi töihin lähteä.
Pitäähän siihen laskea verot, vakuutukset ja mikäli se hieno auto on pankin niin ne kulut myös päälle ja arvon alenema. Ei se sitten olekaan niin halpaa.
Voi olla, että ne ajaa polttomoottoriautolla siksi kun niillä on polttomoottoriauto.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ladata sähköautoaan omasta tolpasta. Lisäksi uuden sähköauton ja vanhan polttomoottoriauton hintaerolla ostaa melkoisen määrän polttoainetta.
Vähän kuin kysyisi, miksi kaikki eivät asu omakotitalossa kaupungin keskustassa rantatontilla.
Minun vaimolla on oma tesla ja ajaa aina sillä töihin, minä käytän pojat purjehdustunneilla ja vien tyttären ratsastustunneille omallani. Olemme päättäneet, että kun tässä iässä on jo kaikki tarpeellinen (omakotitalo, mökki ja useampi sijoitusasunto), niin mitä sitä turhaan pihistellä, ja ostetaan varmaan sähkömoottorivene kun tulevat markkinoille, niin pääsee mökille kivasti Airiston kautta.
Asumme kerrostalossa. Pikkulapsiperheenä on aika vaikea mennä joka toinen päivä jonnekin ostolandiaan hengailemaan että saisi auton "tankattua".
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sähköautojen latausverkosto vielä riittävän kattava, esim. omassa taloyhtiössäni ei voi ladata sähköautoa.
Taloyhtiöihin ei latauspaikkoja eikä muitakaan remontteja tule niin pitkään aikaan kun taloyhtiön hallituksessa istuu ne jäärät jotka ajattelevat että mihinkään ei saa rahaa laittaa ja että kaikkia remontteja siirretään myöhemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimolla on oma tesla ja ajaa aina sillä töihin, minä käytän pojat purjehdustunneilla ja vien tyttären ratsastustunneille omallani. Olemme päättäneet, että kun tässä iässä on jo kaikki tarpeellinen (omakotitalo, mökki ja useampi sijoitusasunto), niin mitä sitä turhaan pihistellä, ja ostetaan varmaan sähkömoottorivene kun tulevat markkinoille, niin pääsee mökille kivasti Airiston kautta.
Olette esimerkillisen ympäristötietoinen perhe, olisipa muutkin yhtä ajattelevaisia kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitu... teini siellä ohjeistaa millä kukin ajaa. Ilmeisesti isin ostamalla tesla sulla. Ei ole sinun tehtäväsi määrittää kuka milläkin ajaa ja mihin on varaa. Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette esimerkillisen ympäristötietoinen perhe, olisipa muutkin yhtä ajattelevaisia kuin te.
Ahkeria veronmaksajia ja perikunta pistää sitten kaiken sileäksi aikanaan.
Uudet sähköautot maksavat paljon, eikä niitä ole juurikaan käytettyinä myynnissä.
Olisi kiva nähdä kun ap (idiootti) lähtee sillä sähköautolla vaikka Lappiin. EI OLE LATAUSPAIKKOJA SIELLÄ!
Ja sitten on toi kylmä talvi joka syö akkuja ihan sikana. Vain idiootit ajavat sähköllä. Sitäpaitsi sähköautossa on hyvin paljon akkumateriaaleina saastuttavia aineita. Täysin turha keksintö joka häviää parissa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitu... teini siellä ohjeistaa millä kukin ajaa. Ilmeisesti isin ostamalla tesla sulla. Ei ole sinun tehtäväsi määrittää kuka milläkin ajaa ja mihin on varaa. Idiootti!
Sehän auto on yleensä rahoitusyhtiön nimissä, muutapa sitten ei olekaan kuin se auto millä päteä. Autojahan saa kaikki, se mittaa omaisuuden arvoa, velkaa voi olla paljon ja kulissit pysyy just ja just pystössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta montako vuotta joudut ajamaan niitä halpoja kilometrejä että kompensoit sähköauton järkyttävän ostohinnan?