Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AD/HD Aikuinen nainen ja äiti vastailee hetken.

Vierailija
26.04.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on impulssikontrolli pahiten hukassa seksuaalisuuden kanssa, miehiä on ollut tämän vuoden aikana jo lähes kymmenen, avioliiton ulkopuolisia suhteita.

Vierailija
2/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessähän on perinnöllinen sairaus kuten mikä tahansa muukin perinnöllinen sairaus esim. diabetes. Olenhan itsekkin tämän verenperintönä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka koulu sujui? kska ja miten sait diagnoosin?

Vierailija
4/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pärjäsit koulussa? Jäitkö vaille jotakin tukea, jota olisit tarvinnut? Oletko saanut opinnot tehtyä loppuun? Missä työskentelet?

Olisi tosi kiva kuulla vastaukset!

T. adhd-tytön äiyi, jolla ei ole sitä itsellään

Vierailija
5/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo ala-asteella 9 pintaan ylä-asteella laski roimasti. Diagnoosin sain aikuisena 28v hakeuduttuani itse tutkimuksiin.

Vierailija
6/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellasi on kaikki edellytykset pärjätä elämässään varsinkin kun ja jos hänen erityis tarpeensa huomioidaan alusta alkaen. Itse en saanut diagnoosia lapsena koska olen tyttö niin kornia kuin se onkin 80-luvulla adhd oli huonosti tutkittu ja diagnosoitu poikien sairaus. Pidä puolesi ja ota huomioon lapsesi erityistarpeet nyt ja tulevaisuudessa ja vaadi sitä toisiltakin niin ei lapsesi menestyksellä koulu/työ elämässä ole mitään esteitä.

Vierailija
7/8 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD:sta muotidiagnoosina? Onko mahdollista että liioittelua tapahtuu, vai onko piilevänä ollut isompikin joukko tapauksia?

Kaikkea hyvää,

t. Kiinnostunut, musiikkipedagogi

Vierailija
8/8 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa ainakin aikuisiällä tehdään kattava koko elämänkaaren koskeva tutkimus,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme