Onko kenenkään muun kynnet luonnontilassa?
Geelikynnet ovat hyvinhoidettuina kauniit mutta maksavat niin paljon, ettei itselläni liikene siihen rahaa.
Hyvin huoltamalla saisi omatkin kynnet kauniiksi mutta.... eipä tule tehtyä :-(
Kommentit (8)
Ja aina olleet, ihan norkkuhoidolla. Siis syön hyvin ja terveelisesti, rasvaan käteni ja siinä se. Mulla on kyllä vahvat kynnet ja hiukset kanssa paksut, joten tiettyä luontaisetuutta. Mun yksi ystävä sai "normaali"kynnet Trindillä (käytti sitä pari kuukautta ja hänelle toimi, mutta tämä siis toisen käden tietoa.
on. Leikkaan kynnet aina mahdollisimman lyhyiksi, enkä myöskään lakkaa niitä. Teen töitä käsilläni ja siihen ei sovellu pitkät kynnet. Olisivat vain tiellä.
Olen kyllä muuten sellainen, että meikkaan ja käyn säännöllisesti kampaajalla, mutta tähän kynsihommaan en ole lähtenyt ollenkaan. Kyllä niitä joskus kiilloittelen ja viilaan, mutta geelikynsiä en halua.
on. Leikkaan kynnet aina mahdollisimman lyhyiksi, enkä myöskään lakkaa niitä. Teen töitä käsilläni ja siihen ei sovellu pitkät kynnet. Olisivat vain tiellä.
Ja mikä ihme on geelikynsi, koskaan kuullutkaan. :)
Nolottaa, kun kynsisakset ovat olleet muutaman viikon kateissa.
Ne on pitkät ja tosi vahvat, eivät taitu, liuskoitu tai katkeile. Joskus lakkaan niitä, ja leikkaan, kun koneella on vaikea kirjoittaa. Mun teinitytöt ovat perineet mun vahvan kynsilaadun. Ei se mistään ravinnosta ole kiinni, ei ainakaan meidän perheessä. Maitotuotteita ei käytetä juuri lainkaan ja karkkia ja muuta makeaa uppoaa turhan paljon. Silti kynnet ja hiukset kukoistaa.
Enkä kyllä oikeastaan tee muuta niille kuin leikkaan. Kasvavat nopeasti ja ovat vahvat. Naimisiin mennessä kävin manikyyrissa, jossa ihmettelivät hyväkuntoisia kynsiäni. Taitaa olla sukuvika, siskollani ihan samanlaiset, hän tosin käyttää lisäksi kynsilakkaa. Itse en voi kynsilakkaa käyttää työssäni.
mulla on tosi huonot kynnet, aina liuskottuu ja lohkeilee. eikä ne siksi ole muuta kuin karmeat. kait sitä pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä laitattamaan kynnet ittelleen.