Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, parisuhteesta ja raskaudesta

Vierailija
26.04.2009 |

Miehen kanssa aina oltu aktiivisia makuukammarin puolella. Nyt odotamme esikoista keskenmenojen jälkeen ja lapsi on erittäin toivottu. Mies ei ole suostunut petipuuhiin raskaustestin näytettyä plussaa, koska pelkää keskenmenoa. Haluaa odottaa, että kriittinen aika on mennyt ohitse.

Tässä on nyt yli kuukausi sitten oltu ilman ja alkaa olla hermo piukalla, kun mies pihtaa. Onko muiden miehet tehnyt tälläistä? Raskaushormonitkin vaikuttaa varmaan, mutta on mieleen tullut jo sekin että käykö se sika vieraissa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on miehellesi selkeästi erittäin toivottu. Se on iloinen asia se. :)

Hoitele itse itsesi (enkä nyt tarkoita vieraisiin menemistä) jonkin aikaa kunnes mies rauhoittuu. Miehesi selkeästi nyt kokee että elämässä vaan pitää luopua jostain kivoista jutuista aina silloin tällöin lapsen vuoksi. Ihan järkevä ajattelumalli joka jokaisen vanhemman tulisi jo etukäteen oppia.

Vierailija
2/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsellä kun pyörii raskaushormonit muutenkin, niin kaikkea tulee mieleen :(

Mies kun on muutenkin liikkuvaista sorttia, mutta toki olen onnellinen että on nyt jo kertonut mistäa sioista aikoo lapsen ja perhe-elämän vuoksi luopua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hormonit ovat syynä typeriin ajatuksiin??

Ei ihmekään, että monet miehet pitävät naisia aivan hörhöinä. Ei hormonit tollasia ajatuksia aiheuta - todellakaan. Eikä ne raskaushormonit nyt niin kummallisia ole.

Vierailija
4/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla hormonit vaikuttavat enemmän, toisilla vähemmän. Se on nähty mm. PMS-aikoina; toiset ovat aivan kaheleita, toisille ei tapahdu mitään. Kyllä sen hormonaalisen muutoksen alussa itse tuntee, ennen kuin pääsee tasapainoon.

Vierailija
5/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mitenkään vahingoittaa lasta? Yllättävän monet miehet luulee että voivat aiheuttaa keskenmenon tai vauvalle vahinkoa muuten.

Toinen juttu on sitten se, että pitääkö miehesi sinua nyt "pyhänä äitinä" jonka ei ole/ jonka kanssa ei ole soveliasta harrastaa seksiä...

Noin iso muutos voi laittaa miehenkin pään sekaisin :-)

Vierailija
6/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin sille sanonut niin. Luulee tökkivänsä lapsen hengiltä. olo on niin turhautunut ja levoton kun mies ei suostu. Onhan meillä pusuja yms, mutta kaipaa muutakin. Halutkin kun ovat kasvaneet raskauden(tai sen puutteen :D ) myötä.

Sitä nyt jo alkaa meittimään kaikenlaista. Jos herra np- ultran jälkeen lopettaa pihtaamisen.Jos jatkaa niin hermo täällä menee kokonaan, vieraissa kun en itse käy kun rakastan tuota pässiä yli kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan