Mallikoulu
Kommentit (1341)
Miks nää puhuu niin epäselvästi??? Eveliina on tosi tylsä. ujo, hiljainen ja tunteettoman oloinen.
Onko Cecilia muka mallimitoissa?? Alusasussa ruma vartalo paljastu.
Nette on mun mielestä todella ruma..
Vähän häiritsee katsella noin vähäpukeisia alaikäisiä(kin) tyttöjä telkkarista. Tiedän, että mallimaailmassa tuo on ihan arkipäivää, mutta silti.
Tosi kiva ensimmäinen tehtävä nuorille, mallihommissa täysin kokemattomille tytöille: "kävele alusvaatteissa viekottelevaisesti" :D
Onko tuo huippustylisti Teri Niitti gay or nay?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:44"]Tosi kiva ensimmäinen tehtävä nuorille, mallihommissa täysin kokemattomille tytöille: "kävele alusvaatteissa viekottelevaisesti" :D
[/quote]vaan mallille perusduuni
Toi sössöttävä, punertavahiuksinen tyttö (en muista nimeä) on ruma juntti, ei mikää malli todellakaan!
Karmee lampaanpaistikampaus yhellä!
Äh, miksi ihmiset tekee ohjelmasta uusia ketjuja, kun täällä on jo keskusteluketju valmiina...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:46"]Toi sössöttävä, punertavahiuksinen tyttö (en muista nimeä) on ruma juntti, ei mikää malli todellakaan!
[/quote]
Asiallisempaa kritiikkiä, kiitos. Ei tarvitse olla itse junttimainen kommenteissaan.
Joo Emma se on se ruma juntti
Ei kuulu tonne
Ihmetyttää että muutama oikeasti persoonallinen tyttö jätettiin pois liian leveyden takia ja Cecilia on mukana... Alusvaatteet paljastivat löllömahan ja huonot mittasuhteet.
Mun mielestä ketään ei pitäisi tiputtaa vielä ekassa varsinaisessa jaksossa. Vastahan mallikoulu alkoi. Antaisivat kaikille edes pari päivää aikaa kehittyä.
Jenni Dahlman on hymyilevä ja ystävällinen, mutta jotenkin paistaa läpi sellainen kylmyys tai etäisyys, vaikka jutteleekin tytöille ihan mukavasti. Ei vaikuta "huolehtivaiselta isosiskolta", jollaiseen rooliin on ohjelmaan palkattu.
Toi blondi (Eveliina?) on kyllä niin persoonaton ja tyhjä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:54"]Toi blondi (Eveliina?) on kyllä niin persoonaton ja tyhjä.
[/quote]
Totta, mutta silti valtavan kaunis. Luonnonkaunis. Upea kasvojen luusto. Toivottavasti saa rohkeutta ja tuo persoonaansa enemmän esille.
Onko tuo nyt sellainen ironinen hipsteriparta, joka tuolla valokuvaajalla ja tuolla entisellä miesmallilla on? Aivan jäätävän hirveä.
Toi Cecilia vaikuttaa tosi ärsyttävältä ja lapselliselta..