Mallikoulu
Kommentit (1341)
Muistakaa, että tää tulee tänään sitten vain Avalta.
Höh, mä odotin jotain kunnon muodonmuutoksia.
Huomaa, ei vaan voi olla pitkä ja kaunis samaan aikaan.. ei millään tavalla erityisen nättejä tyttöjä. Ei kyllä mallit ole ikinä
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:09"]Höh, mä odotin jotain kunnon muodonmuutoksia.
[/quote]
Mä en vielä nähnyt kunnolla mitä niille tehtiin. Paitsi tuo lyhyt afrotukka.
Omat suosikkini on (ulkonäöllisesti) Petra, Eveliina ja Amanda.
Loistava tulevaisuus kyllä Cecilialla tiedossa mallimaailmassa jos, stylisti-hemmon sanoin, muutaman sentin hiustenleikkuusta seuraa "hirveä kitinä".
Olis nyt edes yhen ämmän kyniny kunnolla
Mullekin tulee tuosta Petrasta mieleen Jessa (Girls)
Kamalan huonot hampaat monella tytöllä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:14"]Kamalan huonot hampaat monella tytöllä.
[/quote]ei noita paljoo hampaat paranna
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:13"]
Loistava tulevaisuus kyllä Cecilialla tiedossa mallimaailmassa jos, stylisti-hemmon sanoin, muutaman sentin hiustenleikkuusta seuraa "hirveä kitinä".
[/quote]
Niin mallithan ei koskaan kitise ... :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:13"]
[/quote]
Niin mallithan ei koskaan kitise ... :D
[/quote]
Ammattimaiset, menestyvät tai sellaiseksi haluavat nimenomaan EIVÄT.
Punahiuksinen on mun makuun ehkä liian tavis (perusnätti, ei erityisen kaunis, persoonallinen eikä erikoinen)
Eveliinahan onkin mallimaisimman oloinen
En tykkää tuosta Neten keskijakauksesta (jotenkin vanhanaikainen). Netellä on hiusraja alhaalla, joten otsatukka tai sivujakaus sopisi hänen kasvoille paremmin. Muuten mielenkiintoiset kasvot.
Noista ei kyl kukaan tarvitse 70-ympärystä rintsikoihin. Olisivat nyt samalla mittauttaneet ja antaneet oikeankokoiset liivit.
Joo, ei näille sit vissiin tehtykään mitään muodonmuutosta hiuksiin? Tasasivat vain latvat? Cecilia ainoa, joka sai muutoksen.
Upeita ja fiksunoloisia tyttöjä, hieno homm. Vera saisi kyllä olla pidempi, voittaisi varmasti.