av:lla saa sanoa olevansa
onnellinen yh äiti, mutta jos sanoo elävänsä onnellisessa ydinperheessä niin räjähtää koko palsta :DD
saa sanoa että lapset on hyvässä hoitopaikassa, mutta kotiäitiyden puolesta puhujat ammutaan :))
ihme touhua..
-onnellisessa parisuhteessa elävä kotiäiti, joka ei ketään oel tuominnut, mutta joka on itse tulut niin monesti haukutuksi
Kommentit (6)
Itsekin olen. Mutta typerään ensin hehkuttaa omaa onnellisuuttaan ja täydellistä elämää ja heti sen perään lytätä toisen erilainen elämäntilanne.
rynnättiin säälimään ja sättimään. En minä sitä ihmettele, että sellaisesta käytöksestä saa siipeensä.
Omaa onneaan saa minun nähdäkseni jokainen hehkutella jos tarvetta tuntee.
Ja ei, en ole yksinhuoltaja enkä ole koskaan ollutkaan.
Onnellisia parisuhteita ei av:n mukaan ole. Kaikki miehet nimittäin juoksevat pettämässä kaiket päivät ja yöt. Tyhmä on se nainen joka ei tätä tajua. Kotiäiti on tietenkin oman miehensäkin mielestä vain parisuhteen vapaamatkustaja joka törsää miehensä rahat. Kotiäiti ei voi mielellään tehdä suurta osaa kotitöistä vaan hän on alistettu kynnysmatto. Ja OMG jos vaimo laittaa miehellensä eväät valmiiksi niin sitten hän on aivan kotiorja, vaikka itse olisikin ihan tyytyväinen. Eikä seksikään tietenkään tunnu enää sen miehen mielestä miltään lörpähtäneen vaimon kanssa, vaikka mies kuinka muuta kotona sanoisi.
Minäkin luulin että meillä ollaan onnellisia, mutta av:lta olen oppinut että se ei pidä paikkansa. Aina pitää mollata, tai vähintään sanoa se odotas vielä, kyllä se onni vielä suruksi muuttuu...
negatiivinen ole! on täällä toisenlaisiakin ihmisiä, ne on niitä mielipide-eroja vain ystäväiseni!
Onnellisia parisuhteita ei av:n mukaan ole. Kaikki miehet nimittäin juoksevat pettämässä kaiket päivät ja yöt. Tyhmä on se nainen joka ei tätä tajua. Kotiäiti on tietenkin oman miehensäkin mielestä vain parisuhteen vapaamatkustaja joka törsää miehensä rahat. Kotiäiti ei voi mielellään tehdä suurta osaa kotitöistä vaan hän on alistettu kynnysmatto. Ja OMG jos vaimo laittaa miehellensä eväät valmiiksi niin sitten hän on aivan kotiorja, vaikka itse olisikin ihan tyytyväinen. Eikä seksikään tietenkään tunnu enää sen miehen mielestä miltään lörpähtäneen vaimon kanssa, vaikka mies kuinka muuta kotona sanoisi.
Minäkin luulin että meillä ollaan onnellisia, mutta av:lta olen oppinut että se ei pidä paikkansa. Aina pitää mollata, tai vähintään sanoa se odotas vielä, kyllä se onni vielä suruksi muuttuu...
todella tarkasti meidän elämämme :)) ja onnellisia ja tyytyväisiä ollaan oltu :)
että olet onnistuneesti imettänyt, sillä se on niiden epäonnistuneiden syyllistämistä.
Äläkä missään nimessä kerro käyttäväsi kestovaippoja -edes osittain- sillä kertisvaippojen käyttäjät tuntevat olonsa huonommaksi.
Näin tää näyttää valitettavsati olevan...