Tulen just sossusta
Onko teillä yösossu? Meidän
kunnassa sossu aukeaa vasta klo 9.00.
Kommentit (44)
toiset saa enemmän. Johtuu virkailijasta, onko valmis antamaan harkinnanvaraista rahaa. Saavat kyllä sitä antaa, jos haluavat.
Ei edes hetkellisiin vaikeuksiin.
Sitten on joku moniongelmainen jolla maksetaan jopa auto ja vakuutukset :(
No olen kyllä itse monesti huomannu että mamut saa parempaa tukea ylipäätänsä täällä suomessa. Koulussa saa tukiopetusta ja ei saa rangaistuksia niin helposti kuin suomalaiset, koska halutaan auttaa kotoutumisessa. Tämän aiheutaa vaan lisää kahinaa ja sitä että suomalaiset vieroksuu ulkomaalaisia jotka pääsee helpolla, alkaa kiusamaan = rasismi.
Minulla on maahanmuuttajapoikaystävä, ja ollaan kyllä huomattu se kuinka hän saa useimmiten paremmin tukea kuin minä. Kuitenkin kyllä välillä häneltäkin on jätetty kuukauden opiskelu tai toimeentulotukea maksamatta. Kyllä itsekin kun juuri valmistui ja ei heti saanut töitä, kun eivät tietenkään halua antaa tukea, niin pitkittivät vain lisäselvityksillä. En niinä kahtena viikkona syönyt muuta kuin sen nyt mitä voi 2,70 e ostaa. Ikävä kyllä sossujen tarkoitus ei ole pitää huolta, kansasta. Muuten olisin saanut rahat heti sillä ehdolla että jos on vikaa niin maksan palautuvasti (näin on poikaystäväni saanut rahaa elää, mutta antanut vaadittavat lisäselvitykset). Kunhan tehdään tarpeeksi valituksia, ehkä saadaan jotain aikaan.
Mutta se että yrityksen tilillä on rahaa, ei tarkoita sitä että se olisi "vapaata" rahaa. Se voi olla menossa yrityksen menoihin suoraan. Tiedät varmasti mitä tarkoitan.