Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen just sossusta

Vierailija
15.12.2008 |

Onko teillä yösossu? Meidän

kunnassa sossu aukeaa vasta klo 9.00.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx jotenkin outoo?

Vierailija
2/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon työttömänä ja kuulin raollaan olevasta ovesta, miten sossutäti lupas televisioluvan käkkäräpäälle ja 150 euroo joulurahaa "kassasta". Siis täh? Paapotaanko näitä kekkuleita, minä en meinaa saada edes sähkölaskuu maksuun???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos on (väliaikaisesti) työtön suomen kansalainen ihan kuten sinäkin?

Mitä muuten itse teit sossussa? Ettet vain hakenut ihan samoja etuuksia kuin tämä mainitsemasi ihminen?

Vierailija
4/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat!!!!!

Vierailija
5/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, hain minulle kuuluvia etuuksia sossusta, vituttaa vaan kun nämä käkkäpäpäät tuntuu saavan enemmän. mitään joulurahoja ei mulle tullut eikä vars. tv-lupaa, sähkölaskun sain jotenkin menemään nuivalle ämmälle -- ja reseptilääkkeen käski vahvistuttamaan arvauskeskuslääkärillä (masennuslääke) on se kummaa ettei olla tasa-arvoisessa asemassa

Vierailija
6/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tarvitse enää olla kateellinen toisille SOSSUN ASIAKKAILLE.

Vierailija
7/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä vuoden verotuksen veit näytettäväksi sinne sossuun?

Vierailija
8/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukeeko otsassa, että "en ole suomen kansalainen ja olen sosiaalipummi"?

Minä kun tunnen mm. yhden suomessa syntyneen, täällä koko ikänsä eläneen kaksi korkeakoulututkintoa omaavan ja 16-vuotiaasta asti töitä tehneen SUOMALAISEN, jolla on tumma iho ja tummat, kiharat hiukset. (Ei tosin kyllä hänen tarvitse sossuetuuksia hakea, vaan veikkaan, että hänen verorahoilaan maksetaan aika pitkälti sinunkin nykyistä toimeentuloasi IDIOOTTI!)

Vierailija
9/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän hiusten muodon tai mallin perusteella kun ei voi oikein sanoa ...

Vierailija
10/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN JOKU VOI SAADA ENEMMÄN KUIN HÄN. Menis ap vaikka duuniin, niin ei tarvis almuja käydä hakemassa sossusta.

Vierailija
11/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ainakin pk sedulla mitä ap kirjoitti.

sama koskeee mustalaisia.

Vierailija
12/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä kaksi tutkintoa suomessa opiskellut on minun rahoillani rahoitettu. nyt kun minä tarttisin yhteiskunnalta jotain, niin johan on nuivaa, kikkupäät vaan kiilaa ohi - opettelisi edes suomen kielen! kyl jämpti on niin!

Vierailija
13/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sossu ylipäätään maksaa kenenkään tv-lupaa?? miksi pärstäkertoimen mukaan jaellaan almuja?

Vierailija
14/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihis oot rahat tuhlannut ? Liittoon et varmaan kuulu kun sossusta joudut rahaa hakemaan. Vai onko elämäntyylisi sellainen että rahaa ei riitä välttämättömiin.

Siis täh, se kikkarapäällä on siis kaksi tutkintoa ?

Vierailija
15/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä vuoden verotuksen veit sinne nähtäväksi?

Vierailija
16/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, hain minulle kuuluvia etuuksia sossusta, vituttaa vaan kun nämä käkkäpäpäät tuntuu saavan enemmän.

Et tiedä mitään tämän "käkkäräpään" tilanteesta, joten et tiedä mitä hän sai ja mitä ei. Kuulit keskustelunpätkän ovenraosta ja nyt omassa mielessäsi kuvittelet "niitä" hyysättävän. Kuule, voin sanoa ihan kokemusesta (työni kautta), että maahanmuuttajia ei TODELLAKAAN kannata kadehtia. Ei he niin suuria rahoja "lypsä" yhteiskunnalta. Ihan saavat samat, mitkä sinäkin.

Toivon sinulle joulumieltä ja avaraa sydäntä. Ymmärrän, että sinullakin on nyt vaikeaa elämässäsi, mutta älä myrkytä itseäsi kadehtimalla muita. Satutat sllä vain itseäsi.

Vierailija
17/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heistä on pula. Pitää ulkomaalaisten tulla lääkäreiksi ja hoitajiksi, kun ei suomalaisia löydy. Minä en käsitä, miten kukaan voi olla kateellinen jollekin sossun asiakkaalle. Minä olen ainakin ihan erityylisille ihmisille kateellinen, esim. älykkäille, hyvän koulutuksen ja uran omaaville.

Vierailija
18/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysellä miksi joku turvautuu sossuun. Voitko olla aivan varma ettei sinun kuuna päivänä tarvitse?

Vierailija
19/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia ?

Ne jotka osaa valittaa päätöksestä, niin yleensä saavat valituksen jälkeen jotain.

Itse olen yksinhuoltaja ja jäin työttömäksi ja sain vielä karenssinkin.

Koska olen lastensuojelun asiakas kaikki lääkekulut korvataan, vaikka muuten en rahaa sossusta saakkaan. Riittää apteekin kuitti ja resepti.

Lisäksi minun ei tarvitse maksaa takaisin jos haen ja kun haen rahaa sitä ennen kuin saan ansiosidonnaisen. Normaalisti ne perittäisiin takaisin.

Ehkä tällä käkkäräpäällä on monta lasta. On meinaan iso summa joulurahaa tuo 150e. Ehkä ovat lastensuojelun asiakkaita.

Vierailija
20/44 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysellä miksi joku turvautuu sossuun. Voitko olla aivan varma ettei sinun kuuna päivänä tarvitse?

voin olla 100 % varma etten koskaan joudu sossunkuukulla käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän