G: Kotiäidit, kuinka usein teillä on seksiä?
Kommentit (39)
Tästä samasta syystä
Mulla on samanlainen vaimo, ei tosiaan heruisi seksiä edes kerran kuukaudessa, jos vaimon ehdotusta odottaisi. Sovittiin kerran että vaimo tekee seuraavan seksi ehdotuksen, mutta odotteuani 2 kuukautta minun piti tehdä aloitus. olen kysellyt kymmeniä kertoja syytä moiseen,mutta en saa mitään vastausta.
Minäkin kyselin. Kunnes vaimo kertaalleen vastasi. Ei mitään painokelpoista. Enpä ole kysynyt uudelleen.
Ihme kyllä ollaan vielä jotenkin jaksettu toisiamme.
Meilläkin on 4 lasta, joista nuorin 3v ja vanhin 11v.
Jos nyt oikein muistelen, niin viimeisen vkon aikaan on ollut seksiä 4 kertaa.
Viime keskiviikkona illalla. Iltasadun jälkeen lastenhuoneiden ovet kiinni ja komento, että enää ei sängyistä nousta. Kaks pienintä oli jo nukahtanut, toiset lukivat vielä. Omassa makarissa hässittiin, oli esileikit ja kaikkea kivaa.. Kello oli jotain 23.45 kun nukahdettiin, mutta aamulla oli olo oikein mainio ;)
Viime torstaina pikaiset lasten mentyä nukkumaan. Kumpikin oli väsynyt, mutta kyllä sen 3min jaksaa valvoa, koska orgasmin jälkeen uni maittaa ;)
Perjantaina palkkasin esikoisen katsomaan kuopuksen perään pihalla, ostin sinne vähän uusia juttuja (lasten pihapelejä) ja hekumoimme miehen kanssa reilun tunnin vällyjen välissä vain kahdella keskeytyksellä :D
Sunnuntaina käytiin iltapäivällä saunassa pikaisilla, kun lapset katsoivat jotain luonto-ohjelmaa telkusta.
meillä yksi lapsi, poika 8kk ja synnytyksestä asti seksi on ollu melko harvinaista :( mies kyllä haluisi ja minäkin HALUAISIN HALUTA... ei vaan hirveesti tee mieli.. poika kyllä käy illalla 8 nukkumaa ja herää 6-7 aamulla.Aikaa siis olis, päivälläkin. Pari kertaa viikossa ehkä meillä päin.Ennen oli lähes joka päivä.Harmittaa itteääkin :(
on mielestäni tosi paljon, en ymmärrä mikä siinä harmittaa???
Pari kertaa viikossa on toisen mielestä liian vähän ja se harmittaa. Liian yksinkertaistako?
Synnytyksen jälkeen taitaa tulla vähän taukoa taas, vaikka onhan sitä muitakin tapoja kuin yhdyntä....
Meillä minä olen se joka haluaisi enemmän kuin kerran kaksi viikossa.Tai ku etes saisi sen kerran kaksi viikossa.Ukkeli ei koskaan tee alotetta,en muista sitä tapahtuneen ikinä!!Minä oon se joka tekee alotteen...tuntuu et muuten en tuu saamaan seksiä ollenkaan.
Mä oon iana ollu sitä mieltä että lapset ei oo mikään syy seksin puutteeseen!! Aina voi kikkailla yhteisen pienen hetken millon hoitaa parisuhteen seksi puolta.
Laittakaa lapset ajoissa nukkumaan alkääkä valvottako niitä puolille öin.
Illalla mulle itelle on tärkeetä se että saan pari tuntia kahtoa telkkaria tai istua netissä tai sitten voisin harrastaa seksiä...isäntä ei vaa iltasin meinaa pysyä hereillä että jaksaisi.Mutta kyllä jaksaa autotallissa autoja rassata siihen asti ennen ku tulee iltapalalle ja nukahtaa het sen jälkee sohvalle ..josta mä sitten "potkin" sen sänkyyn 11-12 aikaa yöllä.Kyrpiintyneenä et kerran jos sais.
Nyt taas o jo monta pvää viikko kaks...kun oon saanu...Vaikka kikkojaki oon käyttäny millä mies yleesä syttyy.Masturboin ihteeni sängyssä häne vieres puoli unes kuunnelles...ei...ei sekää auta...Hitto.Mä en kohta tee alotetta...kuinkakohan kauan siihe menis et saisin??!! :( Kauan...liian kauan.
Mä ite tahtoisin ainakin sen 2 kertaa vkossa!!Meilläkin se mennyt siihen että vkoloppusin..ehkä lauantaina...Joka menee tylsäksi kyllä.
Sit jos lähentelen miestäni...ja kosken siihen hellästi ni muka satutan sitä....
HITTO mikä ihme hel..per...Miks mä en saa koskea siihe et muka satutan sit sitä aina!!!???
Mä kohta hankin itelleni päivä kahvi seuraa...
Sit se on sitä että mä otasin aluksi suihin..ja sit ratsastasin loput.Ite ei tekis mitän ..tosin mä oon tehny niin et en suostu ratsii...mä kun en siitä nauti yhtään!!Noh..sit miehen o pakko hoidella homma loppuun.Ja oon sanonu et mut saa vääntää nii solmuu ku tahtoo...mut ei...ei se uskalla.Joo mä tykkään ihan perus lähetyssaarnaajasta kun saan parhaiten sillai...vähä nii ku lähetys saarnaajassa tosin toinen jalka miehen olkapäällä...
hitto...mä haluun.Mut en saa....... :(
että pitäisi aamulla laittaa kello soimaan 5.30-6.00, että ehtis jörnimään... Kaikkee sitä kuuleekin =)
kaksi pientä lasta ja seksiä on vaihtelevasti. N.6krt viikossa, joskus aamuisinkin.
Olen liki koko aikuisikäni ollut huono nukahtamaan ilman seksiä ja mieskin on sen huomannut. Molemmat lapset on meillä vauva-ajan valvoneet n.23-0.00:n asti... Pikauniseksit vaan tuonkin jälkeen tai havahduin keskellä aamuyötä kamalaan panetukseen. Imetys kun nostatti vielä tämän äidin halut taivaisiin niin sitä ei edes väsymys väistänyt. Imetysaikana oli usein päiväuniaikaankin puuhaa..
Pitkään meni meilläkin niin että 99prosettia aloituksista tein itse. Mies tottunut edellisessä liitossa saamaan ehkä kerran puolessa vuodessa ja oli tottunut jatkuvasti tulemaan torjutuksi. Näinpä en saanut aloitteita minäkään. Nyt on vähän oppinut jo ottamaan ohjia käsiinsä ja harvoinpa niitä pakkeja tulee :)
Nykyään lapset menevät nukkumaan jo yhdeksän pintaan. Luksusta. Yleensä vietetään rauhallista iltaa jonkun aikaa jonka jälkeen ilakoimaan. Jos aamulla herätään sopivasti ennen aamuhärdellejä, on seksiä poikkeuksetta silloinkin.
Jos vaimo ehdottelisi seksiä 6 kertaa viikossa niin paniikkihan siitä tulisi. En ymmärrä oikein miksi pitäisi niin usein tehdä. Eihän karkkiakaan syödä jokapäivä. Miehellä on se ongelma että jos ei huvita niin ei välttämättä seisokaan. Pökkiä nyt sellaisella puolijäykällä. Ei siitä nauti kumpikaan.
Meillä on noin kerran viikossa. Joskus kerran kahdessa viikossa. Voi luoja se on ihanaa kun on ollut kaksi viikkoa ilman seksiä ja pääsee pukille. Tietysti aina ei halut osu kohdalleen, mutta keskimääräisesti ollaan tyytyväisiä.
Mä olen kyllä laadun kannalla tässäkin asiassa.Jotenkin täällä on sellainen ilmapiiri että määrä ratkaisee. Omituista.
Meilläkin on neljä lasta. Laittakaa oveen lukko. Se toimii meillä. Isommat tietää mistä on jo kyse, mutta ei se haittaa meitä.
Jos lapset nukkuu eri aikaan päikyt se on vanhempien oma moka.
Jos lapsia ei saa 20.00 nukkumaan se on vanhempien moka.
Lapsi nukkuu silloin kun se nukutetaan.
makuuhuoneen oveen saa lukon, jne...
trev. 0.5, 1.5, 4, 5 vuotiaiden isukki
Lapsi nukahtaa kun nukutetaan.
Joopa.. Eipä ihan kaikki mene samalla lailla. Meillä saatiin pikkuhiljaa siirrettyä nukkumaan menoa aiemmaksi, mutta tosiaan vuoden aikana. Ei pieni vauva kyllä tasan nukahtanut yöunille klo 21, vaikka miten olisi yrittänyt. Sitten kukkui puoli yötä..
Ja mikäkös pakko sitä miehen on aina pökkiä jollei huvita. Kyllä meillä tyydytetään toista ihan muutenkin jollei itseä haluttaisikaan. Kumminkin päin.
Seksin määrä vaihtelee suuresti.
1 krt /vko tai jopa 1-2 krt / kk
en ole tyytyväinen seksielämääni...
kaipaan seksiä paljon useimmin niin määrällisesti ja laadullisesti
kyllä mun miehellä ainakin seisoo ihan kovana joka ilta.
mee lääkäriin jos et saa pystyyn ku kerran viikos.
kyllä mun miehellä ainakin seisoo ihan kovana joka ilta.
mee lääkäriin jos et saa pystyyn ku kerran viikos.
Ei kannata ottaa itteensä. Meitä on moneen lähtöön. 6 kertaa viikossa ei varmaankaan ole normaalia, mutta kannattaa nauttia vaan. 8)
...jos se minusta olisi kiinni. Mutta koska ei ole, 1-2 kertaa kahdessa viikossa. :/
Nykyisin enää harvoin, ehkä viikon-kahden välein, kun ukko lopetti matkatyöt. Ennen sai enemmän - vaikkei aina omalta.
Jälkeenpäin, eihän se tietysti pelkästään kivaa ollut, että oli kivaa