G: Kotiäidit, kuinka usein teillä on seksiä?
Kommentit (39)
Ei olisi sitäkään vähää, jos en tekisi aloitetta. Jos aloitteet jäisivät miehen varaan, seksiä olisi varmaan kerran vuodessa.
Ärsyttää aina oll se joka kinuaa seksiä. Tulee olo, ettei miestä oikein seksi nappaa.
Mulle kelpais mielellään 2-4 kertaa viikossa. Joskus olen yrittänytehdottaa seksiä seuraavana päivänä, niin mies katsoo hämmentynenä ja sanoo, että vastahan meillä eilen oli, ja työntää pois :(
Olen erittäin tyytyväinen seksielämäämme. Ainoa häiritsevä tekijä on oma ylipaino.
Seksiä vaihtelevasti kierron mukaan 1-4 kertaa viikossa.
seksiin jopa 4 kertaa viikossa? Meillä jo 2 kertaa viikossa tekisi tiukkaa, ei ehditä kuin kerran, ei aina sitäkään.
Seksiä 1-2 kertaa viikossa.
Periaatteessa toivoisin enemmänkin, vaikka tyytyväinen olen tähänkin. :)Yks "ongelma" on, että mies varsinkin on arki-iltoina väsynyt töistään. Yleisimmät päivät meillä seksiin onkin perjantai ja erityisesti lauantai...
hyväjos kerran kuussa :/
Minä tahtoisin useammin ja varmaan mieskin. Ei vain tunnu koskaan löytyvän sopivaa hetkeä. Mies ehdotti, että harrastaisimme aamuseksiä useammin. Millioin muka? Aamukuudelta ennenkuin mies lähtee töihin?
Meillä on 1- ja 7- vuotiaat lapset, ja kolmas tulossa.
Ei seksiä tällä vuosipuoliskolla. Ja viime vuonna muistaakseni lokakuussa. Eihän tää nyt ihan ole sitä mitä toivoisi, mut huonomminkin vois olla...
useita kertoja viikossa keskimäärin ehkä 5. Lapsia neljä, vanhin vasta eppu luokalla. Seksistä ja toimivasta parisuhteesta saan virtaa ja elämäniloa lasten hoitamiseen. Saas nähdä jaksaako moista tahtia enää töiden jälkeen, kuopus on nyt 1,5 vuotta ja menee toukokuun alusta hoitoon kun palaan työelämään.
2v kotiäitinä, vähintään kerran viikossa, yleensä 2. liian vähän kummankin mielestä, mutta iltaisin yleensä väsymys vie voiton!
Kolme pientä lasta. Mies opiskelee ja käy lisäksi töissä, ja on varsin puhki iltaisin.
Ennen meillä oli joka ilta seksiä, viikonloppuna aamuisinkin. Kaipaan niitä aikoja.
Joskus 1krt/vko ja toisinaan sitten 7krt/vko, kuitenkin keskimäärin 3-4krt/vko. Ehkä joskus sais olla pikkusen tuhmempaa touhua (sitomista, piiskaa ym), mutta perustyytyväinen olen :)
Seksiä on tasaiseen tahtiin, 3-5x vkossa. Ollut vuosikaudet. Sopiva määrä!
tajua kuinka joku ehtii harrastamaan seksiä jotain 2-4 kertaa viikossa? Mistä te revitte sen ajan?
Meillä aamut on ihan poissuljettuja, lapset heräävät jo seitsemältä. Päikkärit nukkuvat eri aikaan. Illalla taapero nukahtaa vasta kymmenen jälkeen, vaikka menee nukkumaan jo ennen yhdeksää.
Ja sitten mennään me aikuiset nukkumaan, kun on niin väsynyt.
Ehkä kerran kuussa tulee mahis harrastaa seksiä, ei sen useammin.
ovi kiinni. Niin meillä toimitaan. Klo 8 nukkumaan ja herää 6.30. Aikaa jää mukavasti yhdessäoloon iltaisin.
Isukki
Illalla taapero nukahtaa vasta kymmenen jälkeen, vaikka menee nukkumaan jo ennen yhdeksää. Ja sitten mennään me aikuiset nukkumaan, kun on niin väsynyt. Ehkä kerran kuussa tulee mahis harrastaa seksiä, ei sen useammin.
on nukutettava, kunnes nukahtaa. Eli se tuosta teoriastasi.
tajua kuinka joku ehtii harrastamaan seksiä jotain 2-4 kertaa viikossa? Mistä te revitte sen ajan?
Meillä aamut on ihan poissuljettuja, lapset heräävät jo seitsemältä. Päikkärit nukkuvat eri aikaan. Illalla taapero nukahtaa vasta kymmenen jälkeen, vaikka menee nukkumaan jo ennen yhdeksää.
Ja sitten mennään me aikuiset nukkumaan, kun on niin väsynyt.
Ehkä kerran kuussa tulee mahis harrastaa seksiä, ei sen useammin.
pistä kello soimaan 5.30-6.00 niin on reippaasti aikaa touhata ennen seitsemää. (niin herää meidänkin vekarat seitsemään mennessä)
päivällä kun pienin nukkuu, laitetaan isommat videoiden ääreen ja käydään pikasilla vessassa lukkojentakana. ei niiden kasvu ja kehitys siitä mitään pilaannu jos ne vartin kattoo muumeja sillointällöin kun vastaavasti saavat tyytyväiset ja iloiset ja jaksavat vanhemmat.
ja fiksuin teko mitä ikinä olen lasteni kasvatuksen suhteen tehnyt on se että olen opettanut ne nukahtamaan illalla klo 20. välillä ottaa kovaan, mutta tästä asiasta ei meillä neuvotella. ja jos joskus muutaman päivän protesteja tuleekin, kyllä ne siitä laantuu ja edelleen kohta 6v. kin menee nukkumaan ja nukahtaa klo 20.
siinä on sitten monta tuntia aikaa toisillemme. ei meillä muuten olisi ikinä parisuhdeaikaa jos ei näin. lastenvahti saadaan tasan kerran vuodessa kun hääpäivää käydään viettämässä yksi ilta. (turha sanoa että palkatkaa, rahat kun nippanappa riittää ruokaan)
kyllä seksiin aikaa on jos sitä vaan tosissaan tahtoo järjestää. ja onko kaikki työt pakko olla aina tehtynä ja paikat tiptop? kyllä joskus voi vaan makoillakkin lastenhuoneen lattialla ja viettää leppoista iltaa tenavien kanssa ja kummasti on virtaa vielä illalla peuhailla puolison kanssa...
t. 4 alle kouluikäistä lasta ja seksiä 3-7x/vko
kokeiltu kahella tenavalla.
t.nro18
Mulla on samanlainen vaimo, ei tosiaan heruisi seksiä edes kerran kuukaudessa, jos vaimon ehdotusta odottaisi. Sovittiin kerran että vaimo tekee seuraavan seksi ehdotuksen, mutta odotteuani 2 kuukautta minun piti tehdä aloitus. olen kysellyt kymmeniä kertoja syytä moiseen,mutta en saa mitään vastausta.
Mulla on samanlainen vaimo, ei tosiaan heruisi seksiä edes kerran kuukaudessa, jos vaimon ehdotusta odottaisi. Sovittiin kerran että vaimo tekee seuraavan seksi ehdotuksen, mutta odotteuani 2 kuukautta minun piti tehdä aloitus. olen kysellyt kymmeniä kertoja syytä moiseen,mutta en saa mitään vastausta.
eksän kanssa noin, että mua ei kiinnostanut. Ai miksikö? Koska seksi oli sitä, että mies makasi selällään silmät kiinni, ei eväänsä liikautanut, minun piti tehdä kaikki, saada mies kovaksi, itselle voidetta yms.
Mies sai suuseksiä, minä en tietenkään, ei sormetusta, ei mitään. Sitten seksi väheni, lopetin aloitteiden teot, kun tiesin että mies ei taaskaan tee muuta kuin makaa paikallaan.
Sitten sainkin kuulla kuinka olen kylmä ja frigidi. kun pyysin että mieskin huomioisi minut esileikissä, sain kuulla, että olen outo kun en kostu normaalisti kuten muut naiset, eikä hän mitään esileikkejä käy harrastamaan, ne on frigidien keksintö, kerran eivät normaalisti kostu.
En tiedä millainen oot sängyssä, mutta kyllä siihen yleensä on joku syy, jos naista ei haluta. Mulla syy oli se, että sänkyyn mentiin ihan sen miehen halujen takia. Ei edes silmiään avannut kun punkassa oltiin, siinä vaan makasi ja odotti että otan suihin, teen handjobit, ratsastan. Ja sitten kehtasi vielä haukkua minua frigidiksi!
Olen kyllä yrittänyt saada opintoja valmiiksi samalla, mutta huonolla menestyksellä. Seksiä 4-5 kertaa viikossa. Määrä kohdallaan, mutta mies valittaa, että seksi on usein tylsää. Minusta taas tuntuu, että aina pitää olla jotain kokeilemassa, vaikka minusta perusseksikin olisi kivaa.