Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ahdistus, raivari, pahempi ahdistus,

Vierailija
24.04.2009 |

ahmimiskohtaus, morkkis, itseinho.

Pitäisikö vain päättää päivänsä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama. itsensä tappaminen ei auta.

usko mua, tiedän tarkalleen mistä puhut.

viimeks vko sitten olis noi, tossa järjestyksessä

Vierailija
2/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosissaan, mikä sulla sitten auttaa?

Mä olen jo muodoton läski ja inhoan itseäni sen takia enemmän, mutta en mahda ahmimiselle mitään :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivareihin, ahdistukseen ja ahmimiseen?

Vierailija
4/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ongelmasi voi olla hoidettavissa, lääkkeillä, jos ei mahdollisuutta terapiaan ym. apuun.

Vierailija
5/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolapsykologia ja tk:n kriisihoitajan luona olen käynyt.

Ensin mainittu on itse varmaan jollain suojatyöpaikalla ja toiseksi mainitun mielestä minulla on kaikki hyvin.

Vierailija
6/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni pahempi ongelma ovat olleet paniikkikohtaukset ahdistuksen "kruununa" :(

7

Vierailija
7/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ja kustannus kela-korvauksen jälkeen oli n. 70 eur. Sain lääkkeet, jotka ovat mahdollistaneet jaksamisen arjessa.

Vierailija
8/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut suistumaan raiteiltani. Ahdistaa saatanasti itseäkin tämä epävakaisuus. Yhdessä hetkessä kaikki saattaa olla suht koht jees, mutta kohta mennään tuhatta ja sataa päin seinää.

En oikein usko pelkän lääkityksen voimaan. Ei se ainakaan ihmistä paranna, jos oireita lievittäisikin hetkellisesti.

Vierailija
9/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtarit on itsensä tappaminen tai satanen yksityisellä käymisestä, niin eiköhän kannata valita jälkimmäinen?

Ihan turha jossain terveyskeskuksessa hypätä vähäisiä voimavarojansa tuhlaamassa typeryksiin.

Tsemppiä!!

Vierailija
10/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko pelkän lääkityksen voimaan. Ei se ainakaan ihmistä paranna, jos oireita lievittäisikin hetkellisesti.

Kun sulla on lääkityksen avulla tarpeeksi pitkä oireeton kausi, se voi jäädä päälle :) Ihan totta, et voi tietää lääkityksen mahdollisuuksia jos et ole kokeillut!!

Vierailija
11/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on itsesi tappaminen?

Vierailija
12/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on lääkityksen avulla tarpeeksi pitkä oireeton kausi, se voi jäädä päälle :) Ihan totta, et voi tietää lääkityksen mahdollisuuksia jos et ole kokeillut!!

joten kokemusta niistä on. Mutta samalla olen ollut erittäin hyvässä terapiassa.

Sitä saatanan terapiaa on vain niin vaikea saada, jos ei ole varaa maksaa yksityiselle terapeutille :(.

Vierailija
13/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on itsesi tappaminen?

Vierailija
14/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten noin vanhojen kokemusten perusteella en menisi sitä vaihtoehtoa tyrmäämään kokonaan

Vierailija
15/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt kerran tännekin olet vaivaantunut kirjoittamaan. Muuten ollaan ihan turhaan vastailtu..

Vierailija
16/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosissaan, mikä sulla sitten auttaa?

Mä olen jo muodoton läski ja inhoan itseäni sen takia enemmän, mutta en mahda ahmimiselle mitään :(.

hain apua. lääkkeet jotka auttaa tohon pahaan oloon. fluoxetin auttaa myös ettei ahmi. nyt lääkkeet ovat väliaikaisesti pois koska olen raskaana.

mä vedin vko sitten 6000kcal illassa ja vihasin itteeni niin että.. teki kyl mieli päätää päivänsä. mut kyl se ohi menee.

Vierailija
17/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt kerran tännekin olet vaivaantunut kirjoittamaan. Muuten ollaan ihan turhaan vastailtu..

Vierailija
18/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain apua. lääkkeet jotka auttaa tohon pahaan oloon. fluoxetin auttaa myös ettei ahmi. nyt lääkkeet ovat väliaikaisesti pois koska olen raskaana.

mä vedin vko sitten 6000kcal illassa ja vihasin itteeni niin että.. teki kyl mieli päätää päivänsä. mut kyl se ohi menee.

Saanko kysyä minkä kokoinen olet? Onko sinulla ollut ahmimistaipumusta pidempään?

Mä olen 168 cm ja 99 kg, miettikää sitä. Ja olen onnistunut laihduttamaan tammikuun lopusta 8,5 kg. Iljettää edes kirjoittaa noita lukemia :(.

Vierailija
19/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oot saanut laihdutettua tammikuun lopusta eli 3 kk aikana 8.5 kg. Sehän on tosi hyvä juttu! sä voisit olla oikeasti ylpeä itsestäsi!

Vierailija
20/21 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä minkä kokoinen olet? Onko sinulla ollut ahmimistaipumusta pidempään?

Mä olen 168 cm ja 99 kg, miettikää sitä. Ja olen onnistunut laihduttamaan tammikuun lopusta 8,5 kg. Iljettää edes kirjoittaa noita lukemia :(.

olen nyt 168cm ja 77kg. 3 vuotta sitten olin 96kg.

Ahmimishäiriö ollut jo 10vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä