Olen 47-vuotias kaksivuotiaan äiti.
Haluatteko jutella, kysyä jotain, ihmetellä kanssani elämää?
Kommentit (9)
Mäkin täytin just 44 v. ja odotan esikoista kesällä syntyväksi.Keskenmeno tuli viime keväänä.Nyt siis olen onnellisena pidemmälle päässyt ja koen oloni jo aika turvalliseksi ja vointikin silti hyväksi.Miten sulla meni synntys ja odotusaika?Oliko mitään sellaista, minkä ois voinu laittaa "iän" piikkiin?
Oppivat uusia asioita niin vauhdilla, että täytyy ihmetellä.
laittaa nuo omat tenavat (4, nuorin 5v) nukkumaan, mutta sen vaan sanon että onnea vaan matkaan ja eikö olekin kaksivuotiaat ihania olentoja! t. Neljän äiti (plentytwo)
Satunnaisesti tulee tulosta, mutta oma-aloitteisesti ei ilmaise tarvettaan vielä. Raskaus meni hyvin lukuunottamatta vereenpaineen nousua. Synnytys oli pitkähkö ja kivulias, mutta sujui normaalisti. En osaa sanoa mitään, mikä olisi iästä johtunut.
Onnea! Uteliaisuuden puuskassa kyselen, josko käytit hormonaalista apua, vai tulitko raskaaksi ihan luomumenetelmin?
ja ei päivääkään mene, etten käsiäni ristisi ja kiittäisi tuosta onnesta joka vielä näillä päivillä saatiin : )
siis vanhana synnytysikäisenä, en pidä teitä muuten vanhana. ;)
Minä sain kuopuksen 41-vuotiaana ja täytyy sanoa, että nostan sulle hattua. Meillä on kolme muuta lasta ja kyllä on väsyttänyt kuopuksen kanssa ihan eri tavalla...
meillä vasta harjoitellaan (2v2kk), tulosta ei toistaiseksi ole tullut