Mihin FESTAREILLE aiot mennä ensi kesänä ja IKÄSI?
Kommentit (41)
ALunperin olin kaverin kanssa menossa, mutta hän on raskaana, yksin olen menossa. Mies on jo sen verran minua vanhempi, ettei häntä kiinnosta.
Oletko Rovaniemeltä? Minä asun Oulussa, entisiä rollolaisia tosin olen.
Bänditarjonta on minun makuuni aika heikko ja harmittaa ettei esim. Sonata Arctica tai 69Eyes tule tänä kesänä. Viime kesänä olivat aivan huippuja, vaikka taivaalta tuli räntää ;) Mutta tunnelmahan on tärkeintä, toivottavasti sää suosisi viimeinkin Simerockia...
tehty viimeiset 5 vuotta. Olen 27v.
Olen ollu siinä uskossa, ettei enää ole järjestetty...
Kivenlahti Rockiin sunnuntaina, ja luultavasti myös Sauna Open Airiin lauantaina.
Ikää 36v, ja kaveriporukalla lähden, mies ehkä mukaan, ehkä ei..
miehen kanssa menen ja varmaan muitakin tuttuja tulee.
Ikää minulla 22. Kiva ketju muuten..:)
minä 22v
mies 22v
vauva 5kk
saa nähdä miten onnistuu telttailu mutavellissä...
Lisäksi tietysti Faith No Moren ja AC/DC:n keikat. Ikää 38 vuotta.
Pian 30 vuotta ikää. Menisin ilolla Ilosaareen tai Provinssiin tai Ruisrockiin, mutten ole paikalla silloin.
Sonisphereen on koko perhe menossa. Itse haaveilen ruisrockista. Ja nyt Flow-festivaaleillakin on hyvää ohjelmaa.
Raskaana minäkin ja ikää 36
Amphi-festareille Kölniin. Ikää on 23v. Provinssikin kiinnostaisi, mutta en taida silloin olla lähettyvilläkään, höh. :(
tehty viimeiset 5 vuotta. Olen 27v.
Olen ollu siinä uskossa, ettei enää ole järjestetty...
Itsekkin olen käynyt tuolla jo neljä kertaa ja tänäkin kesänä mennään taas. Tuo on jo meidän kaveriporukan perinne. Tuo on kaks viikkoa ennen juhannusta, sillä viikonloppuna (en viitsi kaivaa kalenteria esiin).
Ja ikää on on 26v.
esiintyjää, että jaksaisi sinne lähteä.
Nummirock ehkä, jos ei olisi niin kaukana.
Mä taidan vaan jäädä odottelemaan tulevan talven ja kevään (2010) keikkatarjontaa :)
Ikää 28v.
ei vois vähempää kiinnostaa. Ikää en kerro mutta enemmän kuin 20 mutta vähemmän kuin 50.
kolme vuotta vanhempi isoveljeni muutti avokinsa kanssa karkkilaa ja viime kesä oltiin porukalla ekaa kertaa ja ne siinä sitten ilmoitti että tästä tehdään perinne!! ja joo itse täytän ens kuussa 28. kaksi lasta ja kuopus on tuolloin festari aikaan 7kk ikäinen! partyt ovat kaksi päiväiset..