Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä tästä erosta?

Vierailija
23.04.2009 |

Mies päätti,että tämä elämä johon hän itse kovasti hinkui ei olekaan häntä varten... sattuu niin paljon...

Minulla on 2 lasta, yhteisiä meillä ei ole, eikä miehellä ole ómia.

Vaikea tajuta koko asiaa. Häntä on kuulemma ahdistanut jo pidemmän aikaa.

Niin pettynyt ja paska olo. Tän piti olla se oikea. Vuosi sitten hän vielä haaveili yhteisestä lapsesta ja naimisiin menosta. Nyt sitten jotain ihan muuta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin ei voi ketään pitää. Et nenu pystyyn ja matka jatkuu. Aika se näissä asioissa auttaa :)

Aurinkoisia päiviä sulle ja elämän iloa! Nauti lastesi seurasta.

Vierailija
2/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vaan tällä hetkellä nähdä mitään iloa ja hyvää missään...miten se voi ajatella noin,en tajua.

Mies joka joskus oli tyytyväinen kun sai perheen,nyt sitten tahtoo takaisin siihen yksinäisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei tahdo tehä mitään,että tää vois onnistua.

kyllä vie uskon miehiin... en ois ikinä uskonu että meidät jättää

Vierailija
4/9 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille myös.

Mies suksikoon korkeimpaan kuuseen.

Vierailija
5/9 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien sanojensa mukaan pärjännyt. Helpompi ois tajuta jos eivät tulisi lasten kanssa toimeen,mutta kun tulevat ja lapset ovat hyväksyneet hänet ja ottaneet "omakseen"

Vierailija
6/9 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden päästä olet jo selvillä vesillä.

Vierailija
7/9 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kun ei ole kivaa,niin voi lähteä...

Olen rakastanut/rakastan sitä ihmistä niin paljon,että on vaikea hyväksyä ettei hän näe mitään valoa tässä suhteessa tai edes halua yrittää...

Tuskin nyt on ensimmäinen lapseton mies tälläisessä suhteessa,jonka on vaikea sopeutua. Mies ei nyt vaan halua....

Vierailija
8/9 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä itkin myös pari kk sitten kun mies jätti mut(olen raskaana), enkä olisi uskonut että olen vielä joskus näin "kunnossa". Silloin ajattelin vaan että en jaksa tätä elämää en varmasti ikinä selviä tästä ja olisin halunnu vaikka hypätä partsilta alas. Nyt on sellanen olo, että kyllä mä olen hienosti selvinnyt ja saanut asiat järjestykseen. Meillä on hyvä olla lapsen kanssa ja varmasti tulevan lapsen kanssa tulee olemaan vaikeeta mutta kaikesta selviää. Ja kaikkeen tottuu, USKO MUA!

Vierailija
9/9 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vielä hoksaa mitä menetti. Keskity lastesi ja omaan hyvinvointiisi. Voi tuntua pahalta, mutta maailmassa on muitakin miehiä ja ilmankin pärjää : )

Elämässä on muutakin kuin vastentahtoiset parisuhteet, jos ruinaat jäämään sua voi joku päivä harmitaa kun ei ollutkaan niin ihana mies. lapsia pitäisi kyllä ensisijaisesti ajatella, ei tommoset heiluri ukkelit sovi lasten elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi