Jää sitten raskausdiabetesinsuliinit ostamatta koska olen niin PA
Huominen lapsilisä uppoaa kokonaan laskuihin ja 30.4 maksussa oleva äitiysavustus riittää nippa nappa siihen että palkka tulee 15.pv. Että silleen.
Kommentit (31)
Ja et muutenkaan lapsestasi (tai itsestäsi) välitä, niin... anna se vaikka adoptioon, kyllä se sun läskimahavauvas kelpaa.
ja diabeteshoitaja haluaa aloittaa insuliinin koska sikiö kasvaa yläkäyrillä. No, pitää valehdella sille hoitsulle etten pääse huomenna pistosopetukseen koska olen muka sairaana
ekalla kerralla, ainakin Helsingissä, sai sen lääkkeen mukaan, eli Helsingin kaupunki sen tarjoaa.
Se kesti tosi kauan.
ja diabeteshoitaja haluaa aloittaa insuliinin koska sikiö kasvaa yläkäyrillä. No, pitää valehdella sille hoitsulle etten pääse huomenna pistosopetukseen koska olen muka sairaana
ekalla kerralla, ainakin Helsingissä, sai sen lääkkeen mukaan, eli Helsingin kaupunki sen tarjoaa.
Se kesti tosi kauan.
pari viikkoa eteenpäin. Vauva kasvaa jos kasvaa yläkäyrillä kun kohta ei ole rahaa muuhun kuin isomman lapsen ruokaan.
ja ostat lapsilisillä tärkeämmät? Soitat ja siirrät niitä eräpäiviä sen pari viikkoa...
loppuu diabetekset, varsinkin sellaiset raja-arvoilla olevat, vaikuttaa muihinkin
pakko maksaa huomenna. Eikä mun verensokeri edes ole hälyyttävän korkealla,paastoarvo hivenen koholla 5,5. insuliini on ihan turha
ei kukaan lääkäri määrää kelleen insuliinia arvolla paasto 5,5
eli haloo
kai muitakin arvoja on ja käyriä otettu, ei pelkkä paastoarvo kerro kaikkea
mullakin paasto aina 4 luokkaa ja iltapäivällä sit onkin jo 15 ja jopa 20 ollut arvot
eli otappas nyt selvää lääkäriltä tai eds hoitajaltasi tuosta hoidosta ja sen tärkeydestä
ja hae vaikka sossusta ne rahat jos oikeesti rahta on loppu niin saat sieltä ihan varmasti, eri asia on jos olet hummannut rahasi tai kaljotellut yme vähemmän tärkeetä
ja muuhun ostohysteriään. Eikä jaksa kotona kasviksia kokkailla.
samoin myös tarkkaile ruuan hintoja ja muitakin ostoksiasi.
ja lopeta marttyyriys...
ni kato vaan kuule peiliin. ja ihme lääkäri sulla on ku on määrännyt insuliinit...
ja lekuri oli sitä mieltä että insuliini oli hyvä, varsinkin kun ultrassa vauva oli läskimahainen
kyllä se on lääkärit viel edelleen kun saa lääkkeitä määrätä ja aloitella
eli keksi nyt jotain parempaa
Sossu antaa varmasti insuliiniin rahaa vaikka olisitkin hummannut rahasi. Tai hummaamistyylisille ihmisille antavat maksusitoumuksen, mutta ajaa saman asian. Idioottihan sinun täytyy olla, jos hummaat rahasi etkä tajua elää varojesi mukaan. Mutta joskus rahat on ihan muista syistä loppu, sen tiedän.
Eli jos 10 oli ap, niin en käsitä sinua. Kannattaisi ajatella joskus.
Ja tosiaan, tuollaisen 5,5 paastoarvon perusteella ei insuliinia määrätä. Kyllä täytyy olla jokin muu syy. Ellei sitten tiedetä, ettet edes yritä pitää ruokavaliota kurissa.
Muut arvot olleet ok eli homma noin periaatteessa hoidossa. Lääkäri sanoi kuitenkin, että jos vauva olisi vaikuttanut isolta ultrassa (oli normaalikokoinen, jopa hoikka) olisi heti määrännyt insuliinit. Nyt seurataan vielä pari viikkoa ja jos ovat edelleen tuolla tasolla niin sitten aloitetaan. Eli kyllä ne insuliinit noilla lukemillakin voi saada. T: eräs toinen r-diabeetikko
ja lekuri oli sitä mieltä että insuliini oli hyvä, varsinkin kun ultrassa vauva oli läskimahainen
millanen ihminen käyttää lapsestaan tollasta kieltä?!
ei mulla ole mitään ikää vastaan, mutta asenne....
Töksähtelevä kirjoitustyyli paljastaa sen joka kerta, ei osaa muulla tavalla kirjoittaa. Saman käsialaa on esimerkiksi taannoinen "jos lapseni on vammainen niin jätän sen sairaalaan" -kyhäelmä.
Älkää ny aina jaksako uskoa sen juttuja.