Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jää sitten raskausdiabetesinsuliinit ostamatta koska olen niin PA

Vierailija
23.04.2009 |

Huominen lapsilisä uppoaa kokonaan laskuihin ja 30.4 maksussa oleva äitiysavustus riittää nippa nappa siihen että palkka tulee 15.pv. Että silleen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo rahaa, ei kiinnosta, aivan sama, ja ties mitä muuta. KUULE, EI MEITÄKÄÄN. JOS ET HALUA HOITAA ITSEÄSI, ON SE OMA VALINTASI. VAIN SINÄ ITSE JA SYNTYMÄTÖN LAPSESI KÄRSIVÄT.

En ymmärrä mitä vaikeaa asiassa ap:lle on. Mikään vain ei onnistu.

Vierailija
22/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön olisin halunnut, niin olis ehkä saattanut tämä raskaus motivoida. Ja sossuun en lähde kerjäämään, olen mieluummin ilman sitä insuliinia palkkapäivään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun paastoarvot olivat usemman kerran viikossa 5,5-5,9. Muut arvot ok satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Notta näin.

Vierailija
24/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äitiysavustusta ja palkkaa? Tää tyyppi on kuitenkin töissä käyvä, mitä äitiysavustusta tulee silloin kuun lopussa???

Ihan huijaus koko juttu.

Vierailija
25/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ehkä lähettää sulle.

Vierailija
26/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menen sinne. Iltainsuliinista oli puhe, mutta en sitä muutenkaan aloita, koska en jaksa heräillä yöllä tarkastamaan sokereita.

Vierailija
27/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äitiysavustusta ja palkkaa? Tää tyyppi on kuitenkin töissä käyvä, mitä äitiysavustusta tulee silloin kuun lopussa???

Ihan huijaus koko juttu.

Vierailija
28/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei toi itku " se on poika, halusin tytön ja olisin ollut motivoituneempi lapsestani jne" vaikuta silti kauhean uskottavalta. Ei kai kukaan äiti noin ajattele, eihän???

Vierailija
29/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön olisin halunnut, niin olis ehkä saattanut tämä raskaus motivoida. Ja sossuun en lähde kerjäämään, olen mieluummin ilman sitä insuliinia palkkapäivään asti.

Vierailija
30/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään ku angstaamaan ni miksi tulit tänne kirjoittamaan.

Vittu mitä siköitä maa päällään kantaa ja antaa vielä niidenkin lisääntyä

Vierailija
31/31 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua ei kerran mikään kiinnosta niin seuraavan kerran kun sekstaat raskauden jälkeen ni käytä ehkäisyä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan