Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korvien reijitys on hyväksyttävää?

Vierailija
23.04.2009 |

Eihän kukaan käy laittamassa napakoruakaan lapselle? Miksi vanhemmilla on oikeus lävistyttää lapsiaan? Mitä jos lapsi ei aikuisena haluakaan reikiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on helppo ottaa pois jollei haluakkaan "isona" enää pitää niitä. ovat myös niin yleisiä että varmaan sen takia. eipä minua haittaa vaikka korvani rei'itettiin kun olin 5.

Vierailija
2/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin tuon ketjun, jossa kysyin missä Hki vauvoille korvikset. Se nimenomaan ei ole hyväksyttävää Suomessa. Etelä Euroopan maissa se on normaalia pikku tyttövauvoilla, ei täällä.

Napakoru ja korvakorut ovat kuitenkin eri asia. Suurimmalla osalla naispuoleisista ihmisistä on korvakorut,muttei suinkaan napakorua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nehän saa pois kun jättää korut laittamatta. Reijät umpeutuu, tiesitkös? :)

Vierailija
4/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin tuon ketjun, jossa kysyin missä Hki vauvoille korvikset. Se nimenomaan ei ole hyväksyttävää Suomessa. Etelä Euroopan maissa se on normaalia pikku tyttövauvoilla, ei täällä.

Napakoru ja korvakorut ovat kuitenkin eri asia. Suurimmalla osalla naispuoleisista ihmisistä on korvakorut,muttei suinkaan napakorua.

Vierailija
5/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin mulla ei ole ollut korviksia 15 vuoteen, mutta eivät ole menneet umpeen), mutta kyllä se reiän jälki silti korvassa näkyy lopun ikää.

Vierailija
6/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni korvisten laitto on niin eri asia kuin lävistykset ja korvisten laitto on ok ja nätit pienellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän