Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen vika? Kuka maksaa??

Vierailija
22.04.2009 |

Kenen vika ja kuka on maksaja?

Siis tilanne tämä:

Olen toimittanut työnantajalleni verokortin (vuoden 2008 verotus siis kyseessä) Jossa veroprosenttini on 21%

Tilinauhoissa lukee myös tuo 21% mutta työnantaja on maksanut vain 8% veroja tileistäni ja minulle siis tämän erotuksen.

Olisiko ollut minun velvollisuuteni laskea joka kerta tilinauhan saadessani että verot on oikein maksettu vai riittääkö että olen katsonut että veroprosenttini on ollut se 21%

Nyt kamalat mätkyt, tottakai, kun yli puolet veroista maksamatta!

Kuka nyt vastuussa minä vai työnantaja?

Olisiko kenelläkään faktatietoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaamaan. Sinun olisi pitänyt olla tarkempi ja huomata että käteen jäävä raha on pikkasen turhan suuri.

Sinä ne valitettavasti maksat. Työnantaja on jo maksanut sinulle palkkasi, vaikka onkin tehyt laskuvirheen.

Vierailija
2/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut mieleen tarkistaa,paljonko veroja olet maksanut...kait huomasit että käteen jää norm enemmän rahaa?

Voithan näyttää työnantajalle aloitusviestisi ja kysyä,onko hän vastuussa ;D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen epäsäännöllistä työtä ja palkka on aina mitä sattuu.

Tarkastan tulot ja maksetut verot joka_kerta.

21% ja 8% välillä on aika suuri ero, miten ihmeessä et ole huomannut sitä?

Vierailija
4/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, tosi kurja tilanne sinulla! Työnantajasi on töpännyt tosi pahasti, mutta ikävä kyllä se on niin, että tuo jäännösverojen maksaminen on sinun ongelmasi... Se on mielestäni aivan väärin, mutta asialle ei voi mitään:(

Muistan itse kun sain kesätöissäni jotain 500 mummonmarkkaa liian paljon palkkaa, mitä en huomannut epäsäännöllisiä vuorotöitä tehdessäni. Siinä oli itkussa pitelemistä, kun koulu oli jo alkanut ja kesärahat budjetoitu viimeistä penniä myöten ja sitten tulikin noin iso lasku ja maksuaikaa muistaakseni vain kuukausi:o