Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua työkaveriin, jonka huono itsetunto paistaa NIIIIN selvästi kovan kuoren läpi?

Vierailija
22.04.2009 |

Läheisestä työkaveristani saa sellaisen ensivaikutelman, että hän on hauska, sanavalmis, pätevä, älykäs ja tietää maailmanmenosta paljon.

Kun vähän paremmin tutustuu niin huomaa, että hänen sisällään asuu pieni poikaressukka, jolla on tolkuttoman huono itsetunto. Minulle tulee hänestä jopa sellainen vaikutelma, että hän esittää koko ajan jotain muuta kuin on.

Minun on hirveän vaikea suhtautua tällaiseen ihmiseen. Jo se, ettei hän pysty koskaan myöntämään olevansa väärässä, tekee työnteosta vaikeaa.

Joskus kun näen hänen lävitseen, tekisi mieli tökkäistä johonkin arkaan kohtaan. Tämän siis silloin, jos hän on tarpeeksi ärsyttänyt minua. Toisinaan taas tekisi mieli osoittaa jotenkin hänelle, että hyväksyn hänet heikkonakin, mutta se taas tuntuisi liian intiimiltä työpaikalle. Pelottaa, että siitä voisi seurata jotain tunteitakin.

Mutta tämä jatkuva pelleily ja teeskentelykin rupeaa ja kyllästyttämään. Ja töitä pitäisi tehdä, aargh.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla