Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallista joulua kaikille nelkuille!

Täällä suuri osa lahjoista jo avattu;) Ei tarvi sitten kuskata mummulaan kuin muutama paketti. Mies on haudoilla kuopuksen kanssa käymässä ja isot leikkii kerrankin nätisti uusilla lahjoillaan YHDESSÄ!

Sauna on lämpiämässä. Sen jälkeen syödään joulupuuroa lounaaksi. Päikkärit varmaan nukutaan kuopuksen kanssa. Jäi yöunet tosi vähiin, kun kinkku piti ottaa uunista ennen viittä..No mies sen hoiti, mut kolisteli niin paljon, etten saanut nukuttua. Ja kuopus taas kampes meidän sänkyyn ja sen piti saada nukkua mun päällä;)

ON: kp17. O-testiviivat vahvistumassa, jee!! Eli pääsen toivottavasti piinailemaan loppiaisen jälkeen. Kattelin kalenteria ja totesin, että viime kierrossa ajoitus oli kuitenkin liian aikanen, tai siis olis pitäny pari päivää vielä jatkaa pitempään. Katsoin nimittäin tuolta oviskalenterista, ja nyt tärppipäivät ajoittuis viikonloppuun, mikäli ovis on kp 19 niinkuin viimeks..

Nautiskellaanpa jouluherkkuja niin, että napa raikaa! :)

Eltemia

Vierailija
42/45 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se joulu tuli ja meni... Onneksi nopeasti. Me ollaan oltu tosi kipeinä, lentsussa siis, ja päivystykseen oli pakko mennä kun kuopukselle tuli silmätulehdus. Ja arvatkaapa jonotusaikaa. Joo, kolme ja puoli tuntia! Kun ei ollut joulupäivänä yksityinen auki. Lääkäri kirjoitti mukana olleelle esikoisellekin silmätulehdustipat, kun kysyin, että jos tulehdus tarttuu, tullaanko me uudestaan puolipäivää kestävälle lääkärireissulle? Ja hyvä, että kirjoitti ja antoi luvan käyttää sitä kaikille lapsille, sillä niinhän siinä sitten kävi, että kaikilla kolmella se sitten oli seuraavana päivänä...

Menkkoja odottelen edelleen, eli nyt on jo kp29. Kp27 tuli vähän tuhrua, ja ehkä ruskeaa vuotoa joko millin tai kaksi (ehdin jo kupin laittamaan, siitä tuo tarkka mitta), mutta sen jälkeen ei mitään?! Nyt kun jo päätettiin, että jatketaan kolmilapsisena perheenä, niin olishan sen aika kumma jos nyt sitten olis tärpännyt. Mut ootan tuonne ainakin kp33 asti ennenkuin testaan. Mitään oireita ei okein ole, kun kipeä muutenkin, niin en kyllä osaa sanoa mitään... En kyllä usko että nyt sitten olisi vauva tulossa!

Käyn nyt kirjoittelemassa kuinka tässä käy. Aika outoa! Mulla ei koskaan tule tuhruvuotoa, ei ole siis KOSKAAN tullut, että sen takia on tosi outo fiilis =/

T:Anttuli kp29/26-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi täällä on vietetty hiljaiseloa, kun ajattelin jo kauhulla, että sivutolkulla on juttuja, ja minä ainoana ulkona ku lintulauta... Ukko touhukkaana aatonaattona siivos tän mun masiinan salkkuun jouluks,kun tää sattuu sijaitsemaan parahiksi tässä ns ruokapöydän laidassa. Ei oltais jouluna mahduttu muuten samaan pöytään syömään, kun tuli mun pikkuveli meidän kanssa.

Meidän jouluaaton aikataulu on tosi myöhäinen (nauratti ku luin eltemia sun juttus :-) ), syötiin kuuden maissa ja pukki tuli kaheksalta... Tämä siksi, että pukki sattuu olemaan "suvusta", ja halutaan aina, että tää on viimeinen piste, et pääsee sitten meidän kanssa aukoo lahjoja ja itekkin joulun viettoon. Meillä kun siihen lahjanjakoon liittyi tänäkin vuonna mummo, vaari, isotäti ja -eno ja kolme enoa, siis se yksi vähän myöhässä, kun oli jäänyt kaverinsa kanssa saunomaan...;-) Mut lahjoja tuli, lapsille yllättäen aika inhimillisesti, aikuisille tosi paljon verrattuna aikasempiin vuosiin. Ollaan oltu varmaan tosi kilttejä.

Muuten ON: Jouluaattona oli ihan sairaat selkäkivut, yllätys, koska niihin tässä on saanu nyt tottua jo. Kukaan ei kiinnittäny huomiota mun juomattomuuteen, koska ukko teki glögimukkeja, joten kukaan ei tienny ettei mulla ollu terästettä joukossa... Tapanin peli-illassa mun veli kysy, et mites siskolle ei siideri maistu, mut vetosin koviin särkylääkkeisiin ja se jäi siihen.

Tää aamu valkenikin sitten tosi kurjana. Mulla on ihan järkyttävä itketys/v....tus ja ihan menkkamaiset jomotukset ja polttelut pitkin selkää ja mahaa. Onneks toi poppoo lähtee tosta hiihtämään, niin voin ottaa särkylääkkeen ja painua petiin... Niinku aiemmin on tullut todettua, tää on se, mistä en nauti pätkääkään!!! Ainainen pelko ja ahdistus, ku on koko ajan niin helkatin kipeä! Eihän se taaskaan auta, ku oottaa ja kattoo, kuinka tässä käy...

Mut tulkaahan muutkin kertoo, miten joulut meni!

-siipi maassa m-o 5+5, ainakin vielä....

Vierailija
44/45 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs anttuli pidät meitä jännityksessä! Olis kyllä niin tyypillistä, että kun heittää pyyhkeen kehään, salamatkustaja oliskin hypänny kyytiin;) Mitäs jos näin iloinen ylläri olis käynyt -teillä oli ilmeisesti jotain riitaa miehes kanssa? Toivottavasti asianne olis jo selvinneet! bbdd

omppupomppu: voi kurjuus noita sun kipuja:( Toivottavasti loppuisivat pian!! Niin oliko sullakin km-historia..? Siksikö pelkäät, miten odotuksen käy?

Jeps niin se joulu tuli ja meni älyttömän nopeesti. ON ollut ihan mukavan leppoisia päiviä; ollaan katottu leffoja, luettu, mä oon ommellu kuopukselle kaikkee, ollaan ulkoiltukin..Ja huomenna pitäis mennä töihin, ja tiistaina, mut sit on taas vapaata.

ON: kp21 ja v***ttaa. Ei tullut ovista ainakaan tikkujen mukaan. Toissapäivänä ja eilen tuli vähän vahvemmat viivat, mut ei lähellekään yhtä vahvoja, ku testiviiva. Mä oon tän kierron suhteen menettäny jo toivoni, enkä oo jaksanu ees kiinnostua petipuuhista:( Huomenna varaan ajan gynelle ja pummaan terot ja clomit. Mä en jaksa enää odottaa ja ihmetellä kuinka pitkiks kierrot taas venyy, ja vaikka ei venyiskään, mä en siltikään välttämättä ovuloi kuin ihan satunnaisesti, oon siitä hyvin varma. Voi pers..ikka. Jos olis säännöllinen kierto, ei olis mitään hätää, mut mun tapauksessa tää odottelu on helvetillistä suoraan sanoen. Pari viikkoa oli ihanaa hermolepoa menkkojen jälkeen, kun ei tarvinnu miettiä koko asiaa, ja nyt en sit taas muuta mietikään...

Eltemia kp21/???????????????????????????????????????????????

45/45 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varsinaisia keskenmenoja mulla ei ole taustalla muuta ku se kaksosen keskenmeno sillon kakkosen odotuksessa, mut sit sitä kaikkee muuta löytyy kyllä roppakaupalla, ja aina nää kivut! Ku ei enää enempää vois menkkakivut olla, ja ku mikään ei auta! Koko ajan vaan oottaa,et kumpi on vahvempi: mun kohtu vai se pieni alku? Ja ei puhettakaan, et vois tehdä ja olla ihan normaalisti! Pelkästään jos kävelet liian pitkään tai kovaa, alkaa sattumaan enemmän. Ekassa raskaudessa ekat kolme kuukautta vaan makasin kipujen takia (oli se munasarjatulehdus ja liuta kystia) ja tokassa kahden kuukauden totaalinen liikkumiskielto sen keskenmenon takia. Kuopuksella oli alussa kanssa tätä kipuilua, mut ei näin voimakkaasti. Ehkä ne sit kuitenkin ne solumuutokset ja muut tekee taas lisähallaa tähän hommaan.

Tuntuu ihan naurettavalta märehtiä edes, ku tiedän miten vaikeeta monilla muilla on ollut, mut lopulta aika itsekkäästi sitä ajattelee tässäkin. Tää kun on oma kroppa ja elämä, ja kun ei tää anna nyt hetkekskään unohtaa, ku kipu on koko ajan läsnä. Ja sehän on selvää, että jos vaan tietäis, että tämä vie toivottuun lopputulokseen, kyllä tän kestäis, ja enemmänkin...

Olis kyllä anttuli aika huisi juttu, jos nyt plussaisit! Parisuhteelle se tunnetusti tuo muutosta, eikä aina vain hyvään. Meillä ainakin tunnelma on ihan älyttömän kireä, johtuen osin (jälleen) totaalikieltäytymisestä makuuhuoneessa... Ei todellakaan näillä kivuilla innosta pätkääkään ruveta touhuilemaan mitään, ku ei muutenkaan meinaa saada nukutuksi. Ja vaikka tämän on tuttua ja toinen sen ymmärtääkin, näkee, et on hermot tiukalla. Tietysti varmaan sekin kiristää, että tämä jälleen alkaa näin. Uskoisin, että menee tämä miten tahansa, ei taida tarvita uusia yrityksiä enää ehdotella...

P....mainen on eltemia tuo sinunkin kiertosi, ei ihme, että ei huvita. Sehän on ihan uskomattoman turhauttavaa, jos ei ole edes teoreettista onnistumisen mahdollisuutta tuon ovuloimattomuuden takia. Kannattaa jo ihan oman mielen vuoksi soittaa sinne gynelle.

Taidan taas mennä huilaamaan eli vaakatasoon. Oireita kyllä edelleen on, turvotusta ja ihan uskomaton väsymys. Pahoinvointia ei ole ollut ku ihan sillon muutamana aamuna sellasta lievää. Katsellaan, katsellaan...

-m-o-