Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
Oliko muitten mielestä Mikko laihtunut,mulla pisti heti silmään että oli jotenkin komistunut?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:55"]
Mää oon vissiin ainut täällä, joka tykkää Tommista. :)
[/quote]
Ootko sen äiti, mummo vai sisko?
[/quote]
Heh, en mikään noista :) Ihan "fani" vaan :D
[/quote]
Sitäpaitsi Tommilla ei ole siskoa, on ainoa lapsi.
[/quote]Eipäs ole, Tommilla on isosisko.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:26"]
Oliko muitten mielestä Mikko laihtunut,mulla pisti heti silmään että oli jotenkin komistunut?
[/quote]
olihan se hiukan ohkasemman elli laihemman näköinen. katopas kun sillä alkaa alkoi tv-ura pisnesmies-mikon myötä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:37"]
"Me ei olla missään rakkauden huumassa tuolla ylhäällä pilvilinnoissa, et jotenkin kaks aikuista ihmistä on ollu parisuhteitaki takanapäin ja suhtautuu tähän maailmaan realistisesti ja asioihin ja elämään. Mä saan sen mitä mä oon tullu hakemaankin ja minkälaisena mä näkisin parisuhteen, ni se on tässä."
Ei ihan tarkka lainaus Jaanalta, mutta suurin piirtein. Minusta tuossa nuori ihminen kertoo rivien välistä pettyneensä sen oikean etsintään ja tyytyy siihen mitä saa. Eli jotain ihan kivaa. Ihan tavallistahan se toki on, mutta samalla hieman surullista.
[/quote]
Ei tuo minusta nyt välttämättä sitä tarkoita, että hän tyytyy jotenkin. Ehkä ei ole vain erityisen romanttinen ihminen tai tunne sellaista huumaavaa tunnetta, vaan hänen odotuksensa parisuhteesta ovat arkisemmat ja ne täyttyvät ja hän on onnellinen. Tuotahan on voitu kysyä häneltä jotenkin romantiikkaa korostaen tai sellaisilla sanavalinnoilla, että on vastannut noin.
[/quote]
Tuon käsityksen minäkin sain. Ei kaikki hae parisuhteelta mitään ruusunpunaista intohimon hehkua niin, että kaikki muu häviää ympäriltä, vaan sitä että on hyvä olla ja viihtyy yhdessä mutta osaa elää myös omaa elämäänsä. Minusta he vaikuttivat ihan tyytyväiseltä yhteiseloonsa ja monelta suuren intohimon perään lähteneeltä se puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hahaa, eipä ole Tommilla siskoa, ei! Satun tuntemaan Tommin, hyvinkin... ;)
Harmittaa, kun Hanna ei saanut sanansijaa lopussa.
Minustakin hän vaikutti alussa tyrkyltä, mutta matkan varrella aloin tykätä. Ja lopulta se oli Hanna, joka olisi halunnut pitää yhteyttä, mutta Tommi ei koskaan "ehtinyt".
Eli pelkkä playeri koko mies. Kunhan pääsi telkkariin ja muutaman pimun housuihin, se riitti ja oli kavereiden kanssa kiva naureskella.
Toisaalta hyvä, että Hanna ja Joosua saivat jäädä pois ohjelman viimeisestä jaksosta, jos sydän oli särkynyt.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:18"]
Mitä se Laura sanoi? Haastateltiinko Joosuaa? Multa meni alku ohi :(
[/quote]
Joosua oli taktisesti (Lauran toive?) jätetty ohjelmasta kokonaan pois. Ihmettelin ettei edes Joosuan mielipidettä kyselty...sama juttu tosin Hanna ja Tommi casessakin: Hannalta ei kysytty asian etenemisestä mielipidettä. Vähän pettyny fiilis jäi tästä tuotannollisesta valinnasta, olis ollut mielenkiintoista kuulla se tarinan toinenkin puoli.
Huomasitteko että Jaana kertoi jo rakastavansa, Mikko puolestaan takelteli että ehkä tässä jo vähän jotakin rakkauden tapaista voi olla. Eli taitaa olla Jaana kiinnostuneempi kuin Mikko-poika... Ehkei Jaana olekaan se Mikon unelmien täyttymys?
[/quote]
Pyh. Mikko-poika sanoo Jaanaa sielunkumppanikseen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hahaa, eipä ole Tommilla siskoa, ei! Satun tuntemaan Tommin, hyvinkin... ;)
[/quote]
Moi Hymytyttö.
Tuli tuosta viimeisestä jaksosta sellainen ajatus mieleen, että onkohan Kimmon valinta ollut jo selvä siinä vaiheessa kun lopulliset 4 maajussia on ohjelmaan valittu, ja sen takia Kimmoa ei otettu ohjelmaan? Ainakin puhuivat molemmat siihen malliin, että ihastuminen tapahtui nopeasti. Silloinhan av:llakin spekuloitiin, että miksei Kimmo päässyt mukaan ohjelmaan, vaikka sai varmasti paljon kirjeitä.
Mitähän sitä nyt katsoisi telkkarista!? :)
Fiat on sama asia kuin Ferrari, koska ovat samaa konsernia.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:02"]Fiat on sama asia kuin Ferrari, koska ovat samaa konsernia.
[/quote]
Niin ovat. Vain logo erottaa nuo kulkineet toisistaan.
En viitsi avata uutta ketjua Ruotsin mj.morsiaimen ohjelmalle, Laitan tänne samaan jatkoksi. Hengenheimolaiset jotka vastaavasta ohjelmasta tykkäävät lukevat joskus myös tätä häntäpäätä.
Nyt mulle on selvinnyt miten ryhmätapaamiseen valitaan ne neljä seurattavaa jussia tai jussitarta. Miksiköhän se vaihe on meillä jätetty pimentoon. Olen vuosia luullut, että osa m-jusseista luovuttaa, syystä tai toisesta, eikä halua osallistua julkiseen valintaosioon. Ruotsin ohjhelmassa hurmaava juontaja kertoo jo kirjeitä viedesään jääkö mj. treittailemaa omillaan vai saako kehoituksen valita 10 henkilöä yhteiseen valintatilaisuuten. Hei tätä osuutta peräänkuulutan seuraavaan Suomen mj-ohjelmaan. Oletko kuulolla tuottaja :). Äärettömän mielenkiintoiseen ohjelmaan on jätetty aukkopaikka joka on ainakin minua häirinnyt nämä monet vuodet.
Mutta ohjelman fomaatista kiinnostuneet katsokaa Ruotsin mj-morsiain ohjelmaa AVA:lta klo 18:00 joka arkipv. ihanat maisemat, mahtavat treffijärjestelyt/puitteet, iloisia jusseja/jussittaria, rakkautta, naurua ja hyväntuulisuutta löytyy.
Tommi ei taidat tytöt kiinnostaa ensinkään, vaan on "hokijätkä" pääkin keikkuu siihen malliin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:33"]Laura oli tehnyt kunnon toimintaohjeet miehilleen :) Seinällä olevaa listaa näytettiin vain hetken. Eka kohta oli, että ilmoita, jos rikot jotain, niin harkitaan, miten korvataan. Toisessa oli kielto läträtä vedellä suihkussa, koska taloon tulee kaivovesi ja kunnallistekniikkaa ei ole. Näkyikö muita järjestysohjeita?
[/quote]
tästä piti tulla itsekin naureskelemaan. vaikka olen itse melko nuuka ihminen, niin ikinä en ole tehnyt mitään tuollaisia ohjeita kavereille kun tulevat kylään. Eiköhän kaikki aikuiset ihmiset tajua että kylässä ei oteta vartin kuumia suihkuja tai jos jotain menee niin siitä tietenkin mainitaan isännälle tai emännälle. Vähän tuollaisen turhan nipottajan olo tuli laurasta kun piti oikein ohjeet tehdä noin yksinkertaisista asioista. Jännä myös että vaikka laura nuutti äitinsä tykö, niin kaksi äijää joutui nukkumaan samalla sohvalla. Onko talo vain pieni vai eikö laura päästänyt ketään nukkumaan omaan sänkyynsä?
[/quote]
Sääntölista oli kaamea ja tuli todella outo kuva Laurasta. Myös vastaus että kukkotappelun sattuessa heittää kaikki äijät pihalle se on varmaa. Vähän armoa heille pliis, eivät miltään luolamiehiltä vaikuttaneet.
[/quote]
Sitähän se yks kolliki sano että ei hän lähe mihinkään kukkotappeluihin mukaan. Olisko näin että ohjelmaa on nuorennettu niin rankalla kädellä niin nyt yritetään saada kaikilla keinoilla draamaa aikaseksi? Sääntölista oli kyllä aika erikoinen veto,kai nyt jokainen aikuinen tajuaa muutenkin jos jotain hajoaa niin se korvataan. Kaikista oudoin juttu kyllä toi että ei Laura edes asu noitten kanssa samassa paikassa. Tommi taitaa asua samassa luukussa tytsyjen kanssa? Sama Heidillä? Myöskin Mikko asuu naisten kanssa samassa paikassa. Outoa outoa..
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:33"]Laura oli tehnyt kunnon toimintaohjeet miehilleen :) Seinällä olevaa listaa näytettiin vain hetken. Eka kohta oli, että ilmoita, jos rikot jotain, niin harkitaan, miten korvataan. Toisessa oli kielto läträtä vedellä suihkussa, koska taloon tulee kaivovesi ja kunnallistekniikkaa ei ole. Näkyikö muita järjestysohjeita? [/quote] tästä piti tulla itsekin naureskelemaan. vaikka olen itse melko nuuka ihminen, niin ikinä en ole tehnyt mitään tuollaisia ohjeita kavereille kun tulevat kylään. Eiköhän kaikki aikuiset ihmiset tajua että kylässä ei oteta vartin kuumia suihkuja tai jos jotain menee niin siitä tietenkin mainitaan isännälle tai emännälle. Vähän tuollaisen turhan nipottajan olo tuli laurasta kun piti oikein ohjeet tehdä noin yksinkertaisista asioista. Jännä myös että vaikka laura nuutti äitinsä tykö, niin kaksi äijää joutui nukkumaan samalla sohvalla. Onko talo vain pieni vai eikö laura päästänyt ketään nukkumaan omaan sänkyynsä? [/quote] Sääntölista oli kaamea ja tuli todella outo kuva Laurasta. Myös vastaus että kukkotappelun sattuessa heittää kaikki äijät pihalle se on varmaa. Vähän armoa heille pliis, eivät miltään luolamiehiltä vaikuttaneet. [/quote] Sitähän se yks kolliki sano että ei hän lähe mihinkään kukkotappeluihin mukaan. Olisko näin että ohjelmaa on nuorennettu niin rankalla kädellä niin nyt yritetään saada kaikilla keinoilla draamaa aikaseksi? Sääntölista oli kyllä aika erikoinen veto,kai nyt jokainen aikuinen tajuaa muutenkin jos jotain hajoaa niin se korvataan. Kaikista oudoin juttu kyllä toi että ei Laura edes asu noitten kanssa samassa paikassa. Tommi taitaa asua samassa luukussa tytsyjen kanssa? Sama Heidillä? Myöskin Mikko asuu naisten kanssa samassa paikassa. Outoa outoa..
[/quote]
No ehkä sillä ei ollut tilaa? Laittoihan se ne kaks jätkää samaan petiinkin nukkumaan. Tuskin olisi tehnyt niin jos tilaa olisi tarpeeksi. Ehkä se kolmas ehdokas nukkuu Lauran sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:29"]Mitä Mikon morsmaikku Päivi tekee työkseen, on "miesvaltaisella alalla"? Tuntuu fiksulta ja itsenäiseltä naiselta, on oma kesämökkikin jo hankittuna.
[/quote]
Eihän se muuten oo se vanginvartija?
Mikon naiset ja Heidin miehet ovat ihan ok. Lauran miehet ovat kaikki jotenkin kummallisia ja Tommin naiset lapsellisen oloisia.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:37"]
"Me ei olla missään rakkauden huumassa tuolla ylhäällä pilvilinnoissa, et jotenkin kaks aikuista ihmistä on ollu parisuhteitaki takanapäin ja suhtautuu tähän maailmaan realistisesti ja asioihin ja elämään. Mä saan sen mitä mä oon tullu hakemaankin ja minkälaisena mä näkisin parisuhteen, ni se on tässä."
Ei ihan tarkka lainaus Jaanalta, mutta suurin piirtein. Minusta tuossa nuori ihminen kertoo rivien välistä pettyneensä sen oikean etsintään ja tyytyy siihen mitä saa. Eli jotain ihan kivaa. Ihan tavallistahan se toki on, mutta samalla hieman surullista.
[/quote]
Ei tuo minusta nyt välttämättä sitä tarkoita, että hän tyytyy jotenkin. Ehkä ei ole vain erityisen romanttinen ihminen tai tunne sellaista huumaavaa tunnetta, vaan hänen odotuksensa parisuhteesta ovat arkisemmat ja ne täyttyvät ja hän on onnellinen. Tuotahan on voitu kysyä häneltä jotenkin romantiikkaa korostaen tai sellaisilla sanavalinnoilla, että on vastannut noin.