Maajussille morsian keskustelut tähän
Mielipiteitä? Faktoja?
Kommentit (902)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:35"]
Ihan ku teinipentu tuo omille teilleen karannut. Potkii maata, ei osaa puhua ..onneks pisti Laura sen pihalle
[/quote]
"Mitäs toi viesti tarkotti?"
"Emmä tiiä..."
Mä pidin Annikaa oikeena tolle Tommille. Nyt en ole enää varma - ovat tosi vaivaantuneita ja vähän töksäytteleviä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:35"]
Ihan ku teinipentu tuo omille teilleen karannut. Potkii maata, ei osaa puhua ..onneks pisti Laura sen pihalle
[/quote]
"Mitäs toi viesti tarkotti?"
"Emmä tiiä..."
[/quote]
"Puhelimesta loppui akku..."
Joo noin mun teinitkin aina selittää!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]Niinpä niin Annika on ollut paikalla jo aiemmin. Arvasin!
[/quote]
Täh? Mistä näin päättelit?
Annika on liian epävarma, ei varmaan oo helppo kumppani sellanen, joka ei osaa luottaa vähääkään ja pelkää menettävänsä toisen. Vaikuttaa jotenkin läheisriippuvaiselta..
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]Niinpä niin Annika on ollut paikalla jo aiemmin. Arvasin! [/quote] Täh? Mistä näin päättelit?
[/quote]
Kaikesta noiden kahden välisestä käyttäytymisestä ja puheista.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 07:56"]Tässä Tommin ja Annikan nuotikeskustelu litteroituna, olkaapa hyvät:
T: Noh, miltäs vaikuttaa?
A: On kyllä tosi hieno paikka.
..........................................
A: Nii, se on harmi jos sä et oo käyny
T: Mitäh? Oon mä käyny tääl tosi monta kertaa
A: Nii mut et viime aikoina
T: Niiii
A: Sähän sanoit. Ei oo kyl mitenkään hirveesti ihmisii
T: Mut siis iha hyvä
A: Nii nii
T: Et ylipäätänsä
A: Hyvä?
T: Mmmh
A: Sitä mä olin vähän toivonukki... et me lähetään johonkin metsään.
T: Okei. Sä oot käyny tääl nyt jo pari kertaa metsäs
A: Ai missä?
T: Tääl
A: Täällä?
T: Nii
A: Siis mitä?
T: No ei mitää
A: Miten niin täällä?
T: Niin ku sä oot ollu täällä...?
A: Nii no mehän ollaan koko ajan metsäs. Vai mitä sä meinaat?
T: Eiku en mitää, unoha koko juttu
[/quote]
"Keskustelua", jossa toinen viittaa edellisiin tapaamisiin ja toinen esittää tietämätöntä mistä on kyse. Tollo on se, joka ei osaa lukea viestimisen takana olevaa peittelevää käyttäytymistä.
[/quote]
Minä sain sen käsityksen että A on käyntyt tuolla ollessaan pari kertaa metsässä. Ei siis nimenomaan juuri tuolla samaisella paikalla, vaan metsässä ylipäätään. Jos A on tapaamisen alussa sanonut, että haluaa metsään niin T viittasi siihen, että "oot pääsy jo pari kertaa metsään.." mutta A ei nyt aivan ymmärtänyt mistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:53"]Onko Mikon ehdokas Heidi kotoisin Etelä-Pohjanmaalta tai läheltä? Ärtsy täti! [/quote] Juu melekonen matami. Jäis moni mies jalkoihin. ;)
[/quote]
Taitaa olla niitä rokkaavia rämäpäitä. Jotenkin kummassa ne on aina tuollaisia...no tavanomaista tuhdimpia.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:21"]Koko ohjelma on nykyään teinimäistä draamailua.
[/quote]
Olen eri mieltä... Mutta osaltaan joo.
Seuraavalle kaudelle voisi valita vähän vanhempia maajusseja.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:21"]Koko ohjelma on nykyään teinimäistä draamailua.
[/quote]
[/quote]
No kerro mikä tässä kaudessa on ollut erityisen aikuismaista? Mikko on kyllä ihan symppis maajussi. Muitakin vanhempia maajusseja oli tarjolla mutta nuoriso-osasto haluttiin farmiviikolle ja meno on sen mukaista. Lisäksi nyt seurataan siivoustöitä ja mietiskellään mitä eläimiä tulevaisuudessa tilalle hankkisi ja käydään ruokkimassa koirat. En usko että olen ainoa jonka mielestä tämä on TYLSÄÄ.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:53"]Onko Mikon ehdokas Heidi kotoisin Etelä-Pohjanmaalta tai läheltä? Ärtsy täti! [/quote] Juu melekonen matami. Jäis moni mies jalkoihin. ;)
[/quote]
Taitaa olla niitä rokkaavia rämäpäitä. Jotenkin kummassa ne on aina tuollaisia...no tavanomaista tuhdimpia.
[/quote]
Kyllä niitä tuhdimpia löytyy yhtä lailla sieltä tusinadiscon puolelta, sillä erolla että niiden musamaku siellä rokkipuolella on helvetin paljon parempi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:21"]Koko ohjelma on nykyään teinimäistä draamailua.
[/quote]
[/quote]
No kerro mikä tässä kaudessa on ollut erityisen aikuismaista? Mikko on kyllä ihan symppis maajussi. Muitakin vanhempia maajusseja oli tarjolla mutta nuoriso-osasto haluttiin farmiviikolle ja meno on sen mukaista. Lisäksi nyt seurataan siivoustöitä ja mietiskellään mitä eläimiä tulevaisuudessa tilalle hankkisi ja käydään ruokkimassa koirat. En usko että olen ainoa jonka mielestä tämä on TYLSÄÄ.
[/quote]
Ööö mitä siellä pitäisi olla..?
Miten edelliset kaudet on olleet "vaihdikkaampia" ?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:21"]Koko ohjelma on nykyään teinimäistä draamailua.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ööö mitä siellä pitäisi olla..?
Miten edelliset kaudet on olleet "vaihdikkaampia" ?
[/quote]
Osallistumista maatilan töihin?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:20"]
Annika näyttää vanhalta. Tulee rupsahtamaan nopeasti. Nyt jo silmäluomet roikkuu ja nenän ja suun viereen tulee kymmenen vuoden sisällä selvät juonteet. Helene olisi paljon hehkeämpi ja iloisempi tyttö.
[/quote]
Mitä väliä, onko nää missikisat? Helenekin vanhenee joskus.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:07"]
Onneksi se Toni lähti. Oli jo alun alkenkin todella vastenmielinen. Joosuakin totesi, että ilmapiiri parani huomattavasti Tonin lähtiessä. On varmaan ollut sellainen raivostuttava tyyppi, joka peittää omaa epävarmuuttaan alentamalla muita.
[/quote]
En yhtään ihmettele jos on rennompaa ilman Tonia. Jos ihminen suuttuu siitä että joku hymyilee, niin on varmaan vaikeaa olla rennosti sellasen lähellä.
Nolooooo juttelu ei luista nuotion äärellä